تبليغات كسب و كار تبليغات كسب و كار .

تبليغات كسب و كار

اهميت خانه هوشمند

هوش مصنوعي بايد روي سخت افزار متصل و همه منظوره اجرا شود
همانطور كه توسعه الگوريتم‌هايي كه هوش خانگي را فعال مي‌كنند مهم است، اطمينان از اينكه آنها مي‌توانند روي سخت‌افزار سنتي اجرا شوند نيز به همان اندازه مهم است. در حال حاضر هوش مصنوعي اغلب با پردازنده‌هاي گرافيكي پيشرفته همراه مي‌شود، اما الگوريتم‌هاي خانه‌هاي هوشمند نياز به داده كمتري دارند. بهترين برند هوشمند سازي ساختمان

Renesas' Cheema با استناد به Wi-Fi، بلوتوث و Zigbee/Thread گفت: اتصال و ابر براي تكامل خانه هاي هوشمند اساسي بوده و خواهند بود. - وي افزود: زيرساختي كه اساس خانه هوشمند را تشكيل مي دهد در حال حاضر در حال ساخت است.

Renesas در حال حاضر عناصر كليدي اتصال را فراهم مي كند. به گفته Cheema، هوشمندسازي خانه‌ها نه تنها به قابليت كنترل نياز دارد، بلكه به هوشمندي لبه‌ها نيز نياز دارد، خواه سيستم‌هاي امنيتي، جاروبرقي يا لوازم خانگي باشد. - "چه الگوريتم هاي اضافي مي توانيم ارائه كنيم كه دستگاه خانگي را از رقبا متمايز كند؟"

تجربه كاربري بايد ساده شود


Cheema گفت كه ايجاد يك تجربه كاربري كه به مهارت هاي شبكه پيشرفته نياز ندارد يك چالش كليدي است زيرا تعداد دستگاه هاي خانه هوشمند متصل همچنان در حال افزايش است - و همه آنها بايد بتوانند با هم كار كنند. تجربه اولين بار براي مصرف كنندگان مهم است، اما اتصال دستگاه هاي خانگي امروزي هميشه آسان نيست.

پل هندريكس، مدير عامل Gamgee، تجربه كاربري را يكي از موانع اصلي در بازار خانه هاي هوشمند مي داند. او شركت خود را در آمستردام تأسيس كرد تا Wi-Fi را در خانه هاي هوشمند هوشمندتر كند. وي گفت: در نهايت واي فاي مهم ترين ارتباط در خانه هاي هوشمند خواهد بود. هوشمند سازي منازل

هندريكز گفت نرم‌افزاري كه به اتصال همه چيز كمك مي‌كند نيز بسيار مهم است و اشاره كرد كه اين امر به‌ويژه براي تجربه كاربري صادق است زيرا صاحب خانه معمولي اغلب نمي‌داند روتر چيست و اتصال Wi-Fi از كجا مي‌آيد.

او گفت: «منحني يادگيري شيب‌دار است»، و اين امر با اين واقعيت نشان مي‌دهد كه بسياري از مصرف‌كنندگاني كه دستگاه‌هاي خانه هوشمند را انتخاب مي‌كردند براي اتصال آن‌ها مشكل داشتند، زمان زيادي را با تلفن با خدمات مشتري سپري مي‌كردند و در نهايت محصولات را پس مي‌دادند.

اگر بازار خانه هاي هوشمند هنوز در مراحل اوليه خود است، به اين دليل است كه كل سفر كاربر هنوز نابالغ است.

هندريكس گفت: «اين معمايي است كه شركت من در تلاش براي حل آن است. برنامه تلفن همراه Gamgee با ويژگي‌هايي مانند كنترل‌هاي والدين و امنيت، نظارت ديجيتالي خانه را آسان‌تر مي‌كند.

Wi-Fi حساسيت محيطي را فعال مي كند


هندريكز گفت: براي ساده‌تر كردن تجربه خانه هوشمند، Gamgee از حسگر Wi-Fi براي پشتيباني از برنامه‌هاي حسگر حركت استفاده مي‌كند و از دوربين‌ها و حسگرها استفاده نمي‌كند.

با چند هفته آموزش، واي فاي شبكه Gamgee مي تواند بين اعضاي مختلف يك خانواده تمايز قائل شود. او گفت كه اين راه را براي بسياري از موارد استفاده، هم در محيط خانه و هم در مكان هاي ديگر باز مي كند. هتل ها مي توانند رديابي كنند كه آيا يك اتاق اشغال شده است يا نه، مراكز مراقبت از سالمندان مي توانند تشخيص دهند كه ساكنين چه زماني به زمين افتاده اند.

 

پلتفرم wifi Gamgee از فناوري مش Wi-Fi براي ايجاد يك محيط حساس به زمينه استفاده مي كند كه شامل برنامه هاي امنيتي، مهمان نوازي و مراقبت از سالمندان مي شود. - گامجي

 

اما بدون در نظر گرفتن برنامه، هندريكز مي گويد كه تجربه كاربري كم است.

صاحب خانه‌هايي كه زنگ در هوشمند دارند و مي‌خواهند كركره‌ها وقتي زنگ مي‌زنند باز شود تا ببينند چه كسي دم در است، نااميد خواهند شد. هر دو مي توانند كاملاً كار كنند، اما نه با هم، و به همين دليل است كه مصرف كنندگان نااميد هستند.

به گفته هندريكز، اكثر شركت‌هايي كه مي‌خواهند محصولات را بفروشند - چه زنگ در، چه لوازم خانگي يا روتر - سعي مي‌كنند محصولات خود را بفروشند و واقعاً روي رابط كاربري يكپارچه تمركز نمي‌كنند. آنها محيط هاي بسته ايجاد مي كنند زيرا اين تنها راهي است كه مي توانند كنترل كنند."

هندريكس گفت: امنيت خانه و جمعيت سالخورده محرك اصلي بازار خانه هاي هوشمند هستند، حتي اگر جاروبرقي رباتي هيجان انگيزتر به نظر برسد.

او گفت: "ما شاهد جمعيت رو به افزايشي هستيم كه در آن مردم هنوز در خانه هاي خود به تنهايي زندگي مي كنند، بنابراين براي مثال تشخيص و پيشگيري از سقوط بسيار مهم مي شود." او اضافه كرد كه هزينه هاي انرژي، به ويژه در اروپا، موضوعي است كه مي تواند با دستگاه هاي خانه هوشمند حل شود، زيرا اتوماسيون مي تواند به مديريت بهتر مصرف انرژي كمك كند.

ازدياد دستگاه ها مديريت را پيچيده تر مي كند
هندريكز گفت: افزايش تعداد دستگاه‌ها در خانه‌هاي ما اتصال را پيچيده‌تر مي‌كند.

اين پيچيدگي ايمن سازي دستگاه ها را دشوار مي كند.

يكي از ابتكارات صنعتي كه به دنبال كاهش پيچيدگي و بهبود اتصال است، ابتكار ماده است. اين هست 

y استاندارد اتصال منبع باز براي خانه هاي هوشمند و دستگاه هاي اينترنتي كه توسط اتحاديه استانداردهاي اتصال نظارت مي شود.

CommScope، يك شركت اتصال شبكه، اخيراً پلتفرم امنيتي PKIWorks IoT خود را با واحد ميكروكنترلر STM32WB STMicroelectronics (MCU) يكپارچه كرده است. راه‌حل شركا توسعه و ارائه شناسه‌هاي ايمن دستگاه Matter را در طول ساخت ساده مي‌كند و عملاً دستگاه‌ها را قادر مي‌سازد در سطح MCU بدون دخالت توسعه‌دهنده مستقر شوند.

اتصال ايمن يك عامل كليدي براي اكوسيستم خانه هاي هوشمند است و يكي از عناصر مجموعه گسترده تر خانه هاي هوشمند Infineon Technologies است. خط توليد Optiga اين شركت از داده‌ها و دستگاه‌هاي موجود در دستگاه‌هاي خانه هوشمند با راه‌حل‌هاي امنيتي مبتني بر سخت‌افزار محافظت مي‌كند، در حالي كه آرايه‌هاي حسگر Xensiv آن‌ها نظارت بر وضعيت بسيار دقيق و مطمئن را در دستگاه‌هاي خانه هوشمند امكان‌پذير مي‌سازد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۰:۴۹ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

بهينه سازي موتور جستجو چيست؟ آيا ارزش يادگيري سئو را دارد؟ آيا اگر خودمان اين كار را انجام دهيم، پول پس انداز مي كنيم؟


بهينه سازي موتور جستجو چيست؟چرا يك وب سايت به سئو نياز دارد؟آيا ارزش يادگيري سئو را دارد؟

آيا ارزش يادگيري بهينه سازي موتورهاي جستجو را دارد آيا مي خواهيد سئو را به عنوان مدير شركت ياد بگيريد؟

براي اينكه بفهميد آيا ارزش سرمايه گذاري پول، زمان و انرژي در سئو را دارد يا خير، به عنوان يك مدير ارزش اين را دارد كه مشخص كنيد بهينه سازي موتور جستجو چيست و شامل چه فرآيندهاي كاري است. چقدر طول مي كشد تا اين كارها انجام شود و چه چيزهايي بايد ياد بگيريد. براي موثر بودن آيا بايد متخصص سئو باشيم؟ سئو سايت اصفهان

 

معني بهينه سازي موتور جستجو

معادل مجارستاني سئو، يعني بهينه سازي موتور جستجو، بهينه سازي موتورهاي جستجو است. ما مي توانيم چندين موتور جستجوي محبوب را در اينترنت پيدا كنيم، به عنوان مثال گوگل، ياهو، بينگ، ياندكس. اگر بخواهيم چيزي در اينترنت پيدا كنيم، امروز 99٪ از بين افراد از اين موتورهاي جستجو انتخاب مي كنند و عبارت، كلمه كليدي مورد نياز خود را وارد مي كنند و از قبل نتايج و اطلاعات را دريافت مي كنيد. نتايج جستجو هميشه داراي ترتيب نمايش و رتبه بندي هستند. بهينه سازي موتورهاي جستجو با بهبود اين رتبه بندي ها سر و كار دارد. بسياري از مردم نمي دانند، اما شركت هايي كه در يكي از مكان هاي اول فهرست شده اند، كارهاي سئوي عظيمي را انجام مي دهند تا اين موقعيت ها را حفظ كنند.


عناصر اصلي بهينه سازي موتور جستجو

سئو از 3 عنصر تعيين كننده تشكيل شده است كه به اطمينان حاصل مي شود كه وب سايت صدها فاكتور رتبه بندي موتورهاي جستجو را در موضوع و كلمات كليدي خود به بهترين شكل ممكن برآورده مي كند. تخم مرغ هاي همزده در گيور، اگر ما را وارد كنيد اولين بار در ظاهر مي شود سئو فروشگاه اصفهان


1. سئو فني

نام آن حتي براي شخصي كه در بهينه سازي موتورهاي جستجو تجربه اي ندارد كاملاً شيوا است، اما براي يك متخصص در زمينه سئو پيچيده تر است. البته اگر در مورد يك وب سايت كوچكتر صحبت مي كنيم، تجزيه و تحليل و بهبود اين ويژگي ها و خطاهاي فني و يا حتي طراحي وب سايتي كه در حال حاضر مطابق با شرايط در حال طراحي است چندان دشوار نيست.


اين بهينه سازي فني موتور جستجو شامل چه مواردي است؟

وب سايت ما آماده است، بسيار خوب انجام شده است، اما اگر براي موتور جستجو بهينه نباشد، هيچكس آن را در نتايج گوگل نمي بيند، معمولاً 4 روز تا 1 ماه طول مي كشد تا ربات كوچك در الگوريتم گوگل (Googlebot) اين كار را انجام دهد. اين، اما فكر نكنيد كه اين به اين سادگي است، حتي با وجود يك وب سايت با حجم كم و حجم كم، ممكن است مشكلاتي وجود داشته باشد كه اين تشخيص (در زبان حرفه اي ما به اين نمايه سازي مي گوييم) 100% نخواهد بود. ، زيرا ممكن است پيوندهاي داخلي كافي براي Googlebot نداشته باشيم تا بتوانيم همه جا را به راحتي پيدا كنيم. اينجاست كه سرويس Google Search Console وارد عمل مي شود.


رابط كنسول جستجوي گوگل - هايپرماركتينگ سريع
رابط مديريت كنسول جستجوي گوگل

شايد حتي سريعتر، ما بتوانيم از عبارت site:domainnév.hu براي بررسي آنچه كه جهان از ما مي بيند استفاده كنيم. با تايپ اين عبارت در موتور جستجو، صفحات نمايه شده خود را دريافت مي كنيم تا يك به يك جستجو كنيم، كه آشكارا مازوخيسم است. شروع كنيد.


Robots.txt، sitemap.xml، اينها چه مي توانند باشند؟بهينه سازي فني موتور جستجو هم خوب است، اينطور نيست؟

ما وارد كنسول جستجوي گوگل شديم، خدا را شكر، مي توانيم صفحاتي را كه مسدود شده اند و كاربر در موتور جستجو مي بيند، ببينيم، بنابراين لازم نيست حدس بزنيم چه چيزي بايد اصلاح يا شناسايي شود. سازنده ربات ها است. فايل .txt همانطور كه بايد نوشته شده است با Disallow and allow syntaxes؟ ما يك منوي جديد ايجاد مي كنيم و اگر متوجه نشديم گوگل هفته ها دوباره كار ما را پيدا نمي كند.


ربات يك موتور جستجو وقتي صفحه اي را بررسي مي كند بلافاصله به دنبال اين فايل txt كوچك در محل مورد نظر مي گردد تا بفهمد چه چيزي مجاز به نمايش است و چه چيزي مجاز نيست.البته هدف هر وب سايتي است. مالك بايد محتواي آنها را ببيند، زيرا اين به بازديدكننده و بعداً درآمد تبديل مي‌شود و بهينه‌سازي براي موتورهاي جستجو هم همين است، اما بياييد خيلي جلوتر عجله نكنيم.


بر اساس مثالي از يك فروشگاه اينترنتي، اگر شخصي كفش هاي نايك را وارد موتور جستجو كند، آنگاه پيشنهاد را ببيند، نگاه كند، انتخاب كند و بخرد، معني اين را به راحتي مي توان فهميد يا من مطمئن نيستم كه مي خواهم. براي اينكه به كاربران نشان دهيم رابط ويرايشي وب سايت چگونه است، شايد براي صفحاتي كه كاربر فوراً به آنها دسترسي پيدا نمي كند خوب باشد، جايي كه ما تبديل را با سرويس رايگان اندازه گيري داده هاي آماري Google Analytics اندازه گيري مي كنيم. نرخ تبديل 80٪، فقط يك مشكل وجود دارد، درآمد ما از اينها صفر مي شود.


به سئوي فني كه در مورد آن صحبت مي كنيم بسيار دقت كنيد و فقط 2 مورد از آن به دست آمد و شما 2 دقيقه است كه مطالعه مي كنيد و من تقريباً يك صفحه كامل را نوشته ام.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۳:۳۳ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

تفاوت: عكاس محصول و عكاس تبليغاتي

تفاوت اصلي بين يك عكاس محصول و يك عكاس تبليغاتي در روشي است كه اساساً يك محصول در مقابل دوربين ارائه مي شود. در عكاسي محصول، مهمترين چيز اين است كه محصول را به شكلي كلاسيك، خالص و بدون تقلب به تصوير بكشيد. سفارش عكاسي تبليغاتي


در اينجا، پس‌زمينه‌اي انتخاب مي‌شود كه تا حد امكان نامشخص يا كاملاً خنثي باشد، كه از اجزاي حواس‌پرتي و اشياء يا افراد ديگر به تصوير كشيده شده جلوگيري مي‌كند. همچنين مي توان از عكس هاي با جزئيات هدفمند براي نمايش ساختارهاي مواد و برجسته كردن جزئيات جالب و ويژگي هاي چشمگير محصول استفاده كرد. عكس محصول بيشتر جنبه توضيحي و مستند دارد. معمولاً كاملاً به عينيت و عملكرد محصول محدود مي شود. اين امر بازتوليد وفادار، نورپردازي بهينه و دقيق، وضوح دقيق تصوير محصول و چشم انداز دقيق انتخاب شده كه از آن محصول از آن عكس گرفته مي شود، اهميت بيشتري مي دهد. در مقابل، در عكاسي تبليغاتي، يك پيام تبليغاتي مورد توجه قرار مي گيرد. اين در مورد احساسات و بيدار كردن احساسات و نيازها است. بنابراين، يك عكس تبليغاتي مي‌تواند هر چيزي را از نظر محتوا نشان دهد كه مي‌تواند با تداعي‌هاي فروش و تبليغات مؤثر پيرامون محصول تركيب شود. در عكاسي تبليغاتي، سبك زندگي و نگرش به زندگي در درجه اول به صورت موقعيتي منتقل مي شود. يك ايده تبليغاتي عالي مي تواند حاوي مولفه هاي تحريك آميز و خنده دار در اجراي بصري خود باشد كه در اجراي عكس هاي تبليغاتي به چشم مي خورد. با وجود متانت در ارائه عكس محصول، حس زيبايي شناسي و زيبايي بيش از آن چيزي است كه بسياري فكر مي كنند. به دست آوردن زيباترين زاويه در طراحي و كشف جذاب ترين جنبه هاي يك محصول هنگام ايجاد عكس هاي محصول عالي بسيار مهم است. لنز دوربين استفاده شده به محصول جلوه فردي بيشتري مي دهد. الزامات تكنولوژي دوربين و شرايط نوري مناسب در عكاسي محصول كه به ظاهر ساده‌تر از عكاسي تبليغاتي است، وقتي صحبت از اجراي حرفه‌اي و باكيفيت موتيف عكس مربوطه به ميان مي‌آيد، كم نياز نيست. عكاسي تبليغاتي

عكس محصول در مقابل عكس تبليغاتي

هر كسي كه مي خواهد محصول خود را به طور موثر بازاريابي كند، در اصل مي تواند بين عكس محصول و عكس تبليغاتي يكي را انتخاب كند. با اين حال، محصولات و طيف هاي مختلف محصولات ترجيحاً در اينترنت با استفاده از عكس هاي محصول خنثي ارائه مي شوند. طراحي سايت فروشگاه اينترنتي در اصفهان به خصوص در فروشگاه‌هاي آنلاين، ارائه يكنواخت كالا بسيار واضح‌تر است و در اين زمينه، در بستر اينترنت بسيار حرفه‌اي‌تر از عكس‌هايي كه بي‌قرار به نظر مي‌رسند و ظاهر كلي متفاوتي دارند، براي بيننده ظاهر مي‌شود. علاوه بر اين، عكاسي محصول 360 درجه در حال حاضر روز به روز در پلتفرم هاي اينترنتي محبوبيت بيشتري پيدا مي كند، زيرا ظاهر يك محصول را از همه طرف در يك نماي همه جانبه، تقريباً يكپارچه به بيننده نشان مي دهد. پس زمينه شلوغ و ساير اشياء در تصوير كاملاً آزاردهنده هستند. عكاسي از محصول براي خريدار اينترنتي بسيار راحت است. او به هر حال بايد تعداد بسيار زيادي از تأثيرات بصري را پردازش كند، براي مثال زماني كه بايد بين آيتم هاي مد يا وسايل مختلف تصميم بگيرد. به عنوان مشتري كه مي خواهد تصميم خريد بگيرد، به اطلاعات واضح و جامع وابسته است تا بتواند محصول را به شكل اصلي تصور كند. عكس تبليغاتي يك نمايش تصوير موثر است كه براي الهام بخشيدن به خريداران احتمالي در نظر گرفته شده است. براي عكس هاي تبليغاتي مي توان مكان هاي متنوعي را كه متناسب با حال و هوا باشد، چه در فضاي باز و چه در فضاي داخلي انتخاب كرد. به عنوان مثال، لباس هاي ورزشي مي توانند صحنه اي را در باشگاه، زمين ورزشي يا هنگام دويدن در طبيعت ايجاد كنند. يك عكس محصول با كيفيت كاملاً بالا معمولاً هميشه در يك استوديوي عكاسي تحت شرايط نورپردازي ويژه طراحي شده گرفته مي شود. به عنوان يك برش حرفه اي با پس زمينه شفاف، مي توان آن را با استفاده از فتومونتاژ در يك عكس تبليغاتي قرار داد. اين رويكرد غير معمول اغلب در نهايت عكاسي محصول و تبليغات را با هم تركيب مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۴۳:۴۸ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

يك كاتالوگ چگونه بايد باشد؟

در ابتدا، ما بايد هدف شركت شما را در نظر بگيريم، پيشنهاد شما را بدانيم و با اين اقدام بازاريابي به چه چيزي برسيد. هدف شما چيست؟ و شخصيت خريدار شما؟ آيا آن را با يك كاتالوگ چاپي تركيب مي كنيد؟ آيا مي خواهيد برند را در جايگاه خود قرار دهيد؟ دانستن همه اينها مهم است زيرا همه چيز از قالب گرفته تا طراحي كاتالوگ و توليد آن را شرط مي كند. طراحي كاتالوگ در اصفهان

برگه هاي محصول: آنها عنصر ستاره كاتالوگ ها، نامه ارائه محصولات شما هستند. اكنون بايد آنها را بر اساس اهميت و ارتباط سفارش داد: محصولات يا خدماتي كه بيشترين تقاضا را دارند بايد در ابتدا ارائه شوند و همچنين آنهايي كه فصلي هستند. ساختار اوليه است تا مشتريان بتوانند سريعتر انتخاب كنند.

4 ايجاد كاتالوگ ديجيتال Barcelona 1371x490 - چرا داشتن كاتالوگ ضروري است؟ ما توضيح مي دهيم كه چگونه بايد از آن بيشترين بهره را ببريد.
متن كوچك: طبق مطالعات اخير، اكثر كاربران تنها حدود 16 درصد از محتواي يك صفحه را مي خوانند. محتوا ضروري است، اما يك كاتالوگ خوب بايد داراي متون مختصر، با زباني تازه و احساسي باشد و از كلمات كليدي استفاده كند. مثلاً اگر در مورد يك كاتالوگ تبليغاتي ديجيتال با فرمت pdf صحبت مي كنيم، سئو نيز مهم است. گوگل علاقه مند به فهرست بندي فايل هاي PDF است و بنابراين، اينها بخشي از نتايج جستجوي كاربران هستند. اگرچه موتور جستجو، همانطور كه مي دانيم، به روزترين محتوا را در اولويت قرار مي دهد. ما بايد url، ابرداده، وزن فايل، پيوندها و بديهي است كه محتوا را در نظر بگيريم: اصلي، تازه و با استفاده از كلمات كليدي. بدون سوء استفاده

فرمت سمعي و بصري: نه تنها يك محصول يا خدمات را با جزئيات بيشتري توضيح مي دهد، بلكه به راحتي مصرف مي شود و توجه مصرف كننده را به خود جلب مي كند. در واقع، چندين مطالعه انجام شده در سال 2018 نشان داد كه ما تنها 20 درصد از آنچه را كه مي خوانيم و 80 درصد از آنچه را مي بينيم به خاطر مي آوريم. روندي كه همچنان رو به افزايش است. بنابراين، عكس ها و/يا فيلم هاي خوب مي توانند فروش كاتالوگ ديجيتال شما را افزايش دهند. طراحي سايت اصفهان

طراحي كه معرف شركت شماست: طراحي كاتالوگ شركت بايد جوهر برند شما را با استفاده از تايپوگرافي، شبكه تحريريه، سبك، رنگ هاي شركتي، لحن و تركيبات ايده آل براي به حداكثر رساندن محصولات يا خدماتي كه ارائه مي دهيد، به تصوير بكشد. يكي ديگر از عناصر مهم در طراحي كاتالوگ، جلد است. بايد خريدار بالقوه را جذب كند. و به نوبه خود تصوير شركت را منتقل كنيد.

توزيع و تناوب: در مورد يك كاتالوگ چاپي سنتي، توزيع حتي بر طراحي و قالب چاپ نيز تأثير مي گذارد، زيرا ارسال طرح در فرمت A4 - رايج ترين - براي مشتريان بالقوه، با انجام يك اقدام گسترده و توزيع يكسان نيست. به عنوان مثال، يك قالب كوچكتر در صندوق هاي پستي. تناوب بودن نيز عنصري است كه بايد در نظر گرفته شود زيرا مي تواند بر جنبه هايي مانند كيفيت مقاله تأثير بگذارد. 

موجودي: تعداد محصولاتي كه در انبار داريد نيز مي تواند تعيين كند كه كاتالوگ چاپ هفتگي يا ديجيتال با به روز رساني مداوم بهتر است.

5 طرح كاتالوگ محصولات و خدمات 1371x490 - چرا داشتن كاتالوگ ضروري است؟ ما توضيح مي دهيم كه چگونه بايد از آن بيشترين بهره را ببريد.

نمونه هايي از كاتالوگ ها

انواع مختلفي از كاتالوگ ها وجود دارد كه ما در Mediactiu آنها را با توجه به نيازهاي هر شركت تطبيق مي دهيم. مفهوم آن با تجزيه و تحليل نيازها و اهداف هر پروژه ارائه مي شود و با تجربه قوي بيش از 20 سال ايجاد طرح هاي كاتالوگ براي شركت ها تعيين مي شود. با شروع از تمام پارامترهاي ارائه شده به ما، ما مي دانيم كه چگونه بهترين راه حل را شناسايي كنيم

كاتالوگ محصولات: اين سندي است كه تمام يا عملاً تمام اطلاعات لازم در مورد محصولات شركت شما را گرد هم مي آورد. جنس، ابعاد، قيمت و غيره مي تواند ديجيتال يا چاپي باشد.

كاتالوگ خدمات: اين سندي است كه شامل تمام خدماتي است كه شركت شما ارائه مي دهد. در اينجا ما پتانسيل پيشنهاد شما را بررسي مي كنيم، مزايا و در صورت امكان، نحوه عملكرد خدمات را نشان مي دهيم. چندين نمونه ساخته شده توسط ما را مي توانيد اينجا و اينجا ببينيد.

كاتالوگ هاي تبليغاتي: آيا شركت شما محصولات يا خدمات جديدي دارد و مي خواهيد آنها را عمومي كنيد؟ آيا به دنبال جذب مشتريان جديد هستيد؟ آيا فروشندگي انجام مي دهيد؟ يك كاتالوگ خوب يك ابزار ضروري در استراتژي بازاريابي شما است تا اخبار يا تبليغات خود را به بهترين شكل ممكن به مشتريان بالقوه خود برسانيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۴:۲۵ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

اما سرمايه گذاري در يك وب سايت خوب چه فايده اي دارد؟

دليل 1: يك وب سايت مشتريان را از شركت شما آگاه مي كند. طراحي سايت شركتي در اصفهان
هر كسي كه مي خواهد چيزي بخرد يا به دنبال ارائه دهنده خدمات است، اين روزها اغلب در اينترنت جستجو مي كند. شركت هايي كه صفحه اصلي آنها در گوگل نمايش داده مي شود شانس بيشتري براي جذب مشتري دارند. و اگر يك وب سايت حرفه اي نداشته باشيد، ممكن است مشتريان خود را در رقابت از دست بدهيد.

به خاطر خودت
انجام دادن مانند خواستن است، فقط شديدتر است
انجام دادن مانند خواستن است، فقط شديدتر است
عضويت تكانه - باد دم براي كارآفرينان
همين الان ملحق شويد، همين الان بپيونديد
علاوه بر اين، مشتريان راضي اگر بخواهند شركت را به ديگران توصيه كنند، مي توانند به سادگي پيوندي به صفحه اصلي شركت براي دوستان و آشنايان ارسال كنند.

دليل 2: شركت شما در هر زمان از طريق يك وب سايت قابل دسترسي است.
كمپين هاي تبليغاتي تنها اطلاعات و پيام هاي يك شركت را براي مدت كوتاهي در دسترس عموم قرار مي دهند. يك وب سايت متفاوت است: پس از ايجاد، مي توان در هر زمان به آن دسترسي داشت. به عنوان مثال، مشتريان مي توانند در تمام ساعات شبانه روز از باز بودن فروشگاه، آنچه ارائه مي دهد يا بهترين راه دسترسي به آن مطلع شوند.

مشتريان همچنين مي توانند در هر زمان بازخورد و سوال خود را مطرح كنند. زيرا برخلاف تلفن، هميشه مي توان از طريق ايميل با يك شركت تماس گرفت.

دليل 3: يك وب سايت فضايي براي اطلاعات جامع ارائه مي دهد.

از تاريخچه شركت تا خدمات تا مراجع و تصاوير: شركت ها چيزهاي زيادي براي گفتن دارند. با اين حال، فضا براي تبليغات، اخبار راديويي يا پوسترها محدود است. با اين حال، در يك وب سايت، شركت ها مي توانند تمام اطلاعاتي را كه براي آنها مهم است ارائه دهند. اين فرصتي را فراهم مي كند تا تمام مزاياي پيشنهاد را با جزئيات ارائه كنيد، به ويژه براي محصولات يا خدماتي كه نياز به توضيح دارند. اين را مي توان در بروشورها يا كاتالوگ هاي ضخيم و براق نيز انجام داد - اما آنها به سرعت قديمي مي شوند (نگاه كنيد به 5) و بنابراين بسيار گران تر هستند. خدمات سئو در اصفهان

دليل 4: يك وب سايت خوب شركت شما را مدرن جلوه مي دهد.

براي بسياري از مشتريان، وب سايت يك شركت اولين نقطه تماس با يك شركت است. اگر مي‌خواهيد تأثير اوليه خوبي داشته باشيد، بايد حضور آنلاين خوبي داشته باشيد. اگر شركتي وب سايت نداشته باشد يا وب سايت كاملاً قديمي داشته باشد، اين مي تواند مشتريان را منصرف كند.

دليل 5: شما به راحتي مي توانيد نوآوري ها را از طريق يك وب سايت ارتباط برقرار كنيد.
در شركت ها هيچ چيز براي مدت طولاني ثابت نمي ماند. خواه پيشنهادات جديد، تغيير افراد تماس يا افزايش ساعات كار: مشتريان مي توانند از طريق وب سايت خود شركت از چنين نوآوري هايي مطلع شوند. اگر سايت با سيستم مديريت محتوا مانند وردپرس، جوملا يا كانتائو ايجاد شده باشد، كارآفرينان حتي مي توانند تغييرات متني ساده اي را خودشان انجام دهند. اين باعث صرفه جويي در هزينه هاي يك ارائه دهنده خدمات مي شود.

به خاطر خودت
به اشتراك گذاشتن تجربيات و بهبود
به اشتراك گذاشتن تجربيات و بهبود
برنامه برتر از impulse - شبكه موفقيت ديجيتال براي كارآفرينان.
در اينجا بيشتر بدانيد!
دليل 6: يك وب سايت مي تواند به عنوان يك كانال فروش اضافي استفاده شود.
هر كسي كه يك فروشگاه آنلاين را در وب سايت خود ادغام كند، يك كانال فروش كاملاً جديد براي محصولات خود ايجاد مي كند. به عنوان مثال، اين فرصت را به خرده فروشان محلي مي دهد تا حوضه آبريز خود را گسترش دهند: آنها همچنين مي توانند از طريق اينترنت به مشتريان خارج از منطقه - يا حتي در سراسر جهان - دسترسي پيدا كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۱:۲۴ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)