تبليغات كسب و كار تبليغات كسب و كار .

تبليغات كسب و كار

خانه هوشمند چيست

وقتي عناصر هوشمند فردي مانند سوكت‌هاي راديويي، موتورهاي كركره‌اي و چراغ‌هاي LED كنترل‌شده با برنامه از طريق نرم‌افزار به يكديگر متصل شوند، چيزها واقعاً جالب مي‌شوند. اين به شما امكان مي دهد سناريوهاي فردي را تنظيم كنيد. به عنوان مثال، براي يك عصر سينماي خانگي، تنها با يك ضربه مي توان پنجره ها را تاريك كرد، چراغ ها را كم كرد و دماي اتاق را افزايش داد. يا در روزهاي گرم، به لطف سنسورهاي گرما، آب پاش چمن به طور خودكار شروع به كار مي كند، سايه بان گسترش مي يابد و تهويه مطبوع يا فن در داخل خانه شروع به كار مي كند. خانه اي كه با نيازهاي ساكنانش سازگار باشد واقعا هوشمند است. خانه هوشمند چيست؟

ترموستات اتاقي "V3" از تادو
آسان براي شروع: كيت شروع "Lite" از Eberle
همه چيز تحت كنترل است: ترموستات اتاقي "V3+" از Tado
ترموستات رادياتور با طراحي زيبا از Netatmo
انرژي كمتر، راحتي بيشتر
كنترل گرمايش هوشمند را به راحتي بازسازي كنيد
11 تصوير
صرفه جويي در مصرف انرژي با خانه هوشمند
علاوه بر راحتي، صرفه جويي در انرژي يكي از اولويت هاي خانه هوشمند است. نه تنها اين، به لطف اتصال به تلفن هوشمند، مي توانيد در هر زمان از مصرف برق همه دستگاه ها مطلع شويد. صاحبان يك سيستم فتوولتائيك همچنين مي توانند ميزان برق توليد شده روي پشت بام را به طور همزمان مشاهده كنند. با يك ضربه انگشت، حتي قدرتمندترين مصرف كنندگان را مي توان به صورت جداگانه خاموش كرد يا مي توان همه دستگاه ها را به يكباره هنگام خروج از خانه خاموش كرد. زيرا دستگاه هايي كه خاموش هستند بيشترين صرفه جويي در مصرف انرژي را دارند.

نماي كلي يك خانه هوشمند

درب را ببنديد و همه دستگاه ها خاموش مي شوند - اين نيز با يك خانه هوشمند امكان پذير است.
© Devolo
اما فقط برق نيست كه صرفه جويي مي شود. مصرف گاز را نيز مي توان از طريق كنترل گرمايش كاهش داد. حسگرهاي بي‌سيم با باتري در پنجره‌ها وقتي باز مي‌شوند ثبت مي‌شوند و اين اطلاعات را به مركز كنترل ارسال مي‌كنند. سپس نرم افزار سيستم به طور خودكار ترموستات هاي گرمايشي را تنظيم مي كند. اين به اين معني است كه هيچ گرمايي به بيرون فرار نمي كند. حتي زماني كه در حال حركت هستيد، اگر قبل از ترك خانه فراموش كرده ايد، مي توانيد ديگ را در حالت تعطيلات قرار دهيد. هوشمند سازي منازل

زني با انگشت اشاره‌اش «Video Doorbell Wire Free» آرلو را فشار مي‌دهد
درب بازكن هوشمند: “Smart Lock” از نوكي
شبيه سازي حضور: تنظيمات در برنامه "Philips Hue".
مشاهده آسان: دوربين فضاي باز «Cam Outdoor» از Nest
محافظت از خانه و آپارتمان
امنيت بيشتر براي خانه شما به لطف خانه هوشمند
15 تصوير

مزيت خانه هوشمند: افزايش امنيت

علاوه بر راحتي و صرفه جويي در انرژي، خانه هوشمند مزاياي امنيتي قابل توجهي نيز ارائه مي دهد. خواه حالت تعطيلات با سناريوهاي مختلف روشنايي باشد، دوربين در درب ورودي متصل از طريق شبكه WiFi يا سوكت هاي راديويي كنترل شده كه مي توان از آن براي قطع برق اتويي كه هنوز روشن است استفاده كرد - خانه هوشمند اين امكان را فراهم مي كند. در واقع، فناوري هوشمندانه براي همه مناسب است، زيرا تنوع برنامه هاي ممكن بسيار زياد است.

اما هميشه لزومي ندارد كه از سرقت جلوگيري شده يا آتش سوزي خانه باشد. يك خانه هوشمند مي تواند كارهاي بيشتري انجام دهد. به لطف ردياب آب كه با باتري كار مي كند، تركيدگي شلنگ آب در ماشين لباسشويي بلافاصله شناسايي مي شود و زماني كه سطح آب فقط 1.5 ميلي متر است، پيامكي به تلفن همراه شما ارسال مي شود. اين بدان معني است كه مي توان از قبل از آسيب هاي عمده جلوگيري كرد.

پرده هاي لت جاسنو به لطف موتور به راحتي قابل جابجايي هستند
ترموستات هاي قابل نصب مجدد: www.netatmo.de
مجموعه فيلامنت از Philips Hue
مقاوم سازي يك خانه هوشمند: چراغ هاي LED از Müller-Licht
اينطوري انجام مي شود
كليدهاي نور، پرده ها و موارد ديگر براي خانه هوشمند
17 تصوير
خانه هوشمند: نصب
تا همين چند سال پيش، يك خانه هوشمند به سيم كشي پيچيده و دائمي نياز داشت. غير معمول نبود كه اين چند هزار يورو هزينه داشته باشد. و اغلب فقط مي‌توان آن را در ساختمان‌هاي جديد يا در حين بازسازي‌هاي اساسي در ساختمان‌هاي قديمي اجرا كرد. خوشبختانه آن روزها به پايان رسيده است. امروزه تقريباً همه مي توانند خانه خود را كمي هوشمندتر كنند - صرف نظر از اينكه آپارتماني دارند يا اجاره مي كنند. راه حل هاي فعلي ماژول براي خانه هوشمند اين امكان را فراهم مي كند: از طريق راديو در منطقه محلي يا از طريق شبكه برق به عنوان يك خط داده، خانه را در كمترين زمان كمي هوشمندتر مي كنند - و همچنين از نظر بصري به خوبي جا مي گيرند.

آسان براي شروع: كيت شروع "Lite" از Eberle
كيت هاي استارت براي شروع كار با خانه هاي هوشمند ايده آل هستند. به اين ترتيب مي توانيد ابتدا با فناوري، كنترل ها و تنظيمات فردي در يك منطقه كوچك آشنا شويد.
© Eberle
براي شروع آسان، توليدكنندگان بسته‌هاي استارتي را نيز ارائه مي‌دهند كه براي كارهاي خاص طراحي شده‌اند: به عنوان مثال، سوكت‌هاي راديويي با كنترل برنامه و چراغ‌هاي LED براي بسته‌هاي روشنايي يا ترموستات‌هاي راديويي و سنسورهاي پنجره براي تنظيم گرمايش و صرفه‌جويي در انرژي. پس از دسترسي اوليه به خانه هوشمند با بسته‌هاي استارت، مجموعه‌هاي استارتر را مي‌توان به راحتي بعداً گسترش داد و با محصولات اضافي تكميل كرد.

سنسور خورشيد: "eNet" از


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۱:۰۸ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

اهميت ديجيتال ماركتينگ

كاربران به بازاريابي آنلاين شما پاسخ مي دهند - يا مستقيماً با تكميل خريد يا گذاشتن لايك و نظر در كانال هاي رسانه هاي اجتماعي يا به طور غير مستقيم با مشاهده پيشنهاد شما. به اين ترتيب مي‌توانيد تعداد كاربراني كه از وب‌سايت شما بازديد مي‌كنند، مدت زمان اقامت و تعداد صفحاتي كه روي آنها كليك مي‌كنند را اندازه بگيريد. اينها ارزش هاي مهمي هستند كه مي توانيد براي بهبود بازاريابي خود از آنها استفاده كنيد. بهترين آژانس ديجيتال ماركتينگ در اصفهان

رقابتي بمانيد

احتمالاً شركت هاي رقيب زيادي در صنعت شما وجود دارند كه بايد آنها را زير نظر داشته باشيد. نشان داده شده است كه كساني كه در سال‌هاي اخير از بازاريابي آنلاين استفاده كرده‌اند، گروه‌هاي مشتريان جديدي پيدا كرده‌اند و خود را در بازار قرار داده‌اند. شما بايد در اينجا شركت كنيد تا رقابتي باقي بمانيد و از فرصت هاي فراوان بهره مند شويد. لطفاً همچنين توجه داشته باشيد كه پيشرفت‌هاي جديد به طور مداوم اضافه مي‌شوند تا به شما در تبليغات مؤثرتر كمك كنند.

مرتبط ترين كانال هاي بازاريابي آنلاين در حال حاضر
وب سايت، رسانه هاي اجتماعي يا از طريق ايميل: چندين گزينه براي انجام بازاريابي آنلاين در دسترس شماست. پيشنهاد شما تصميم مي‌گيرد كه كدام كانال مناسب‌تر است. ما شما را با كانال هاي مختلف بازاريابي آشنا مي كنيم.

در اصل، كانال هاي بازاريابي آنلاين به كانال هاي فروش و كانال هاي ارتباطي تقسيم مي شوند:

كانال فروش: هدف كانال فروش ديجيتال فروش كالا و خدمات آنلاين است. اين كانال به كسب و كار شما اجازه مي دهد تا محصولات شما را به صورت آنلاين به نمايش بگذارد و بفروشد.
كانال ارتباطي: اينگونه برند و پيشنهاد خود را بصورت آنلاين نمايه مي كنيد. اول از همه، اين در مورد ادراك و آگاهي در بين مشتريان است. كانال هاي ارتباطي را مي توان به كانال هاي فروش مرتبط كرد.
وب سايت / فروشگاه اينترنتي
وب سايت نشان دهنده كارت ويزيت ديجيتال شركت شما است. شما از آن براي برقراري ارتباط با پيشنهاد خود، ايجاد تصوير و حفظ ارتباط مستقيم با مشتري استفاده مي كنيد. هر چه برندسازي به ياد ماندني تر باشد، آنچه را كه مشتري مي تواند انتظارش را داشته باشد واضح تر بيان مي كنيد. شما محصولات خود را با يك فروشگاه آنلاين يكپارچه مي فروشيد.

روي يك تجربه كاربري رضايت بخش تمركز كنيد. اين موارد عبارتند از: طراحي واضح، زمان بارگذاري سريع و محتواي جذاب. به عنوان مثال، شما مي توانيد يك وبلاگ داشته باشيد كه با آن مي توانيد دانش ارزشمندي را به مشتريان خود ارائه دهيد - و خود را به عنوان يك متخصص در صنعت خود قرار دهيد. بهترين شركت طراحي سايت در اصفهان

بهينه سازي موتور جستجو (SEO)

موتورهاي جستجو در حال حاضر ابزار انتخابي براي به دست آوردن اطلاعات هستند. مطمئن شويد كه كاربران شما را پيدا مي‌كنند: با سئوي مؤثر، گوگل به شما پيشنهاد مي‌كند در نتايج جستجو بالاتر باشيد.

شما مي توانيد از طريق محتواي منحصر به فرد، آموزنده، بهينه سازي كلمات كليدي و تنظيم ويژگي هاي مختلف به جايگاه قطبي در نتايج موتورهاي جستجو دست پيدا كنيد. بهينه سازي فني وب سايت شما نيز سئوي خوبي به شما مي دهد.

تبليغات موتور جستجو (SEA)
SEA مربوط به سئو است كه بر رتبه بندي گوگل نيز تاثير مي گذارد. با اين حال، اينها تبليغات پولي هستند كه موقعيت شما را در موتورهاي جستجو براي مدت زمان محدودي بهبود مي بخشند. اگر مي‌خواهيد در مدت زمان كوتاهي مورد توجه قرار بگيريد، تبليغات موتورهاي جستجو ايده‌آل است - براي مثال به اين دليل كه در حال حاضر تخفيف يا محصول جديدي ارائه مي‌دهيد.

بازاريابي از طريق رسانه هاي اجتماعي
تنها در آلمان بيش از 70 ميليون نفر از رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند. در اينجا مي توانيد مستقيماً به افراد دسترسي داشته باشيد و با تبليغات فردي در گروه هاي هدف خود تبليغ كنيد. مهم است كه در همه كانال‌ها نماينده نباشيد - در عوض، كانال‌هايي را انتخاب كنيد كه در آن‌ها مي‌توانيد به مشتريان بالقوه خود دسترسي پيدا كنيد (به عنوان مثال، در حالي كه به گروه‌هاي هدف قديمي‌تر در فيس‌بوك و اينستاگرام نيز دسترسي داريد، به ويژه براي جوانان در TikTok و Snapchat جذاب هستيد. ) .

شما نبايد فقط در كانال ها تبليغات قرار دهيد، بلكه بايد تركيبي هيجان انگيز از محتوا ايجاد كنيد. اين شامل نظرسنجي، اطلاعات در مورد يك موضوع مرتبط با شركت يا مسابقات است. با تركيبي هيجان انگيز مي توانيد يك رابطه قوي با پايگاه مشتري خود ايجاد كنيد.

يك شكل خاص از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، اينفلوئنسر ماركتينگ است: اينفلوئنسرها تعدادي دنبال كننده دارند كه به آنها اعتماد دارند و توصيه هاي محصول را دنبال مي كنند. اينفلوئنسرها يا آژانس هاي مناسبي را پيدا كنيد كه پيشنهاد شما را به كاربران جديد ارائه دهند. همكاري طولاني مدت مي تواند در بلندمدت اميدوار كننده باشد.

بازاريابي ايميلي
با ايميل ماركتينگ مي توانيد ارتباط خود را با مشتريان فعلي حفظ كنيد و مخاطبان خود را به روز نگه داريد، از يك طرف مي توانيد پيشنهادات، رويدادها و اخبار جديد را به اشتراك بگذاريد و از طرف ديگر پيام هاي شخصي سازي شده براي مشتريان خود نيز امكان پذير است. تماس مستقيم باعث تعامل بيشتر در سمت مشتري مي شود.

بازاريابي ايميلي همچنين به شما اين فرصت را مي دهد كه به كانال هاي ديگر خود مانند رسانه هاي اجتماعي يا وب سايت خود پيوند دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۸:۴۳ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي تجارت الكترونيك

هدف تجارت الكترونيكي بهينه سازي فرآيندهاي فروش است تا شركت هاي مورد نظر فروش بيشتري داشته باشند. تمام فرآيندهاي كاري مرتبط با فروش بايد كارآمدتر شوند و هزينه هاي مرتبط كاهش يابد. شركت ها كانال هاي فروش جديدي را با كمك اينترنت از طريق فروشگاه هاي آنلاين، بازارها (مانند آمازون) يا پلت فرم هاي حراج (مانند eBay) به دست آورده اند. آنها مشتريان جديدي را از طريق رسانه هاي اجتماعي، تبليغات ديجيتال و خبرنامه ها به دست مي آورند و با تلاش نسبتاً كمي با استفاده از سيستم هاي CRM خودكار، روابط مشتريان متعددي را حفظ مي كنند. طراحي سايت فروشگاه اينترنتي در اصفهان

خرده فروشان آنلاين معمولاً بسته به صنعت و هدف تجاري تصميم مي گيرند كه از كدام فناوري ها و كانال هاي فروش استفاده كنند. به هيچ وجه لازم نيست همه فرآيندها ديجيتالي شوند. بلكه گرايش به سمت بازاريابي چند كاناله و متقابل است كه از چندين كانال منتخب به طور همزمان استفاده مي كند. به عنوان مثال يك فروشگاه مبلمان مي تواند با حضور آنلاين مشتريان را جذب كند. در عين حال، هنوز بايد يك فروشگاه آجر و ملات يا حداقل يك نمايشگاه ارائه دهد. در آنجا، مشتريان مي توانند واحد آشپزخانه مورد علاقه خود را بررسي كنند يا مبلمان سفارش داده شده به صورت آنلاين را خودشان تحويل بگيرند تا در هزينه حمل و نقل صرفه جويي كنند.

در تجارت الكترونيك، مهم است كه همه كانال ها به طور ايده آل با يكديگر هماهنگ باشند. فن‌آوري‌هاي الكترونيكي مورد استفاده بايد تا حد امكان در زنجيره ارزش ادغام شوند - از لجستيك گرفته تا بازاريابي و خدمات مشتري. به عنوان مثال، محصولي كه در وب سايت تبليغ مي شود، قطعا بايد در انبار موجود باشد.

تجارت الكترونيكي در خدمت افزايش كارايي است. به عنوان مثال، تجارت آنلاين فرآيندهاي فروش را تسريع مي كند. مشتريان مي توانند از آن براي مرور راحت محدوده تلفن هوشمند يا رايانه خانگي خود استفاده كنند و در هر زمان سفارش دهند. سيستم هاي مبتني بر كامپيوتر فرآيندها را خودكار مي كنند كه باعث صرفه جويي در زمان مي شود. در عين حال، اين امر باعث كاهش هزينه هاي پرسنل نيز مي شود. اگر فروشگاه فيزيكي نداريد، تجارت الكترونيك حتي به اين معني است كه مجبور نيستيد اجاره بپردازيد. و فروش پيشنهادات ديجيتال از طريق اينترنت بسيار ارزان تر از فروش از طريق پست يا ارائه دهندگان خدمات مشابه است. شركت‌ها همچنين مي‌توانند از تجارت الكترونيك براي باز كردن بازارهاي فروش جديد آسان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر استفاده كنند، به عنوان مثال. ب. ملي عمل كنند.

تجارت الكترونيكي اجازه هر نوع معامله تجاري را مي دهد. به عنوان مثال، تجارت مي تواند هم در بخش B2B (روابط تجاري بين شركت ها) و هم در بخش B2C (كسب و كار بين شركت ها و مصرف كنندگان) انجام شود. بهترين شركت طراحي سايت در اصفهان

مزاياي تجارت الكترونيك

شركت ها مي توانند از طرق مختلف از تجارت الكترونيك بهره مند شوند. مزايا عبارتند از:

غلبه بر فواصل مكاني: اينترنت خرده فروشان را از يك مكان فروش ثابت مستقل مي كند. مي توانيد بازارهاي فروش جديدي را در سراسر كشور يا در سراسر كشور باز كنيد. اگرچه توزيع كالاهاي فيزيكي همچنان مستلزم گسترش ظرفيت‌هاي لجستيكي است، اما لازم نيست مكان‌هاي جديد افتتاح شوند. ارتباطات آنلاين حتي گاهي اوقات سفرهاي كاري را غير ضروري مي كند. از ديدگاه مصرف كننده، تجارت آنلاين اين مزيت را دارد كه مي تواند از بين طيف وسيعي انتخاب كند و كيفيت و قيمت ها را مستقيماً مقايسه كند.

فرآيند خريد با زمان كارآمدتر: تجارت الكترونيك امكان خريد را بدون تاخير زماني فراهم مي كند. علاقه مندان به خريد براي خريد محصول نيازي به مراجعه به فروشگاه آجر و ساروج ندارند. در عوض، مي‌توانيد 24 ساعته و 7 روز هفته از خانه خود يا در حال حركت سفارش دهيد. شما بلافاصله از طريق سيستم فروشگاه تاييد سفارش را دريافت خواهيد كرد. ارائه دهندگان خدمات نيز مي توانند خدمات خود را به صورت آنلاين ارائه دهند. به عنوان مثال، يك آژانس مسافرتي مي تواند به افراد علاقه مند به صورت آنلاين مشاوره دهد و رزرو را بپذيرد.

تجارت الكترونيك هزينه هاي مبادله را كاهش مي دهد: تجارت الكترونيك ممكن است باز كردن مكان هاي جديد شركت و انبار را غير ضروري كند. سيستم هاي موجودي، صندوق فروش و فروشگاه به طور خودكار موجودي و جريان نقدي را نظارت مي كنند. اين امر هماهنگي بخش‌هاي مختلف شركت را آسان‌تر مي‌كند و فضا را براي مدل‌هاي تجاري جديد فراهم مي‌كند. به منظور افزايش رقابت پذيري، شركت هاي كوچك و متوسط ​​اكنون مي توانند با ارائه دهندگان خدمات آنلاين همكاري كنند: به عنوان مثال، اگر از بازار آمازون يا پلت فرم حراج eBay به جاي فروشگاه آنلاين خود استفاده كنند، بخش هايي از فروش را برون سپاري مي كنند. و در عين حال از بازارهاي پر فروش آنها بهره مند شويد.

بازاريابي چند كاناله و چند كاناله ساده: ارزش اتصال دنياي آنلاين و آفلاين و استفاده از چندين كانال را دارد. اگر علاوه بر فروشگاه‌هاي آجري از يك فروشگاه آنلاين و رسانه‌هاي اجتماعي استفاده مي‌كنيد، نقاط تماس بيشتري براي مصرف‌كنندگان وجود دارد كه مي‌توانند در مورد پيشنهاد شما تصميم بگيرند.

تبليغات با دسترسي بالا: رسانه هاي اجتماعي، وبلاگ ها و وب سايت شركت شما چيزي ارائه نمي دهند راه هاي ارزان قيمت براي جلب توجه به پيشنهاد خود. شركت هاي فعال در فيس بوك از دسترسي بالاي اين شبكه بهره مي برند. بازاريابي موتورهاي جستجو و تبليغات آنلاين اغلب با بودجه تبليغاتي كمتري نسبت به تبليغات چاپي كلاسيك يا تبليغات تلويزيوني با موفقيت اجرا مي شوند. همچنين شخصي سازي تبليغات آنلاين آسان تر از تبليغات سنتي است.

نزديكي بيشتر به مشتري: مي توانيد از رسانه هاي اجتماعي براي برقراري تماس شخصي بيشتر با مشتريان بالقوه و بهبود تصوير شركت خود استفاده كنيد. ابزارهاي رديابي و تجزيه و تحليل جمع‌آوري داده‌هاي شخصي و ايجاد پروفايل‌هاي دقيق‌تر مشتري را آسان‌تر مي‌كنند. اين امر برنامه ريزي كمپين هاي تبليغاتي را آسان تر مي كند و محدوده محصول را با توجه به تقاضا تنظيم مي كند. سيستم هاي CRM حفظ ارتباط با مشتريان را براي شما آسان تر مي كند.

رضايت بيشتر مشتري: پشتيباني ايميل، فرم‌هاي تماس آنلاين يا چت‌ها آستانه بازدارندگي را براي افراد علاقه‌مند براي دريافت مشاوره حذف مي‌كنند. به لطف اين فناوري‌ها، مشتريان مي‌توانند به صورت شبانه روزي پرس و جو كنند و سريع‌تر پاسخ‌ها را دريافت كنند. فرآيندهاي سفارش و پرداخت ساده، تلاش مشتريان و شركت ها را به طور يكسان كاهش مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۵:۵۳ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

مزاياي شركت شما هنگام كار با يك آژانس طراحي


ما تمايل داريم فكر كنيم كه براي ايجاد يك برند كافي است چيزي در مورد فتوشاپ يا ايلاستريتور بدانيد يا از يكي از آشنايان خود بخواهيد تا در اين زمينه به ما كمك كند، حقيقت اين است كه در بيشتر موارد DIY (خودتان را انجام دهيد) معمولاً به اندازه كافي مؤثر نيست زيرا در در درازمدت به دنبال كارشناسان طراحي براي كمك به طراحي مجدد برند بوديم. بهترين شركت طراحي سايت در اصفهان

 

و نه تنها در مورد ايجاد نام تجاري بلكه در مورد هر چيزي كه بعد از آن اتفاق مي افتد، ارتباطات، قطعات گرافيكي، انطباق فضاها، رويدادها، بسته بندي، از جمله چيزهايي كه برند را مي سازند و باعث رشد آن مي شوند.

اين زماني است كه اهميت داشتن كارشناساني را در كنار خود مي بينيم كه در پروژه هاي برند، موقعيت يابي، و توليد و اجراي راه حل هاي طراحي استراتژيك و ارتباطات از ما حمايت مي كنند.

 

آژانس‌هاي طراحي براي شركت‌ها از اهميت بالايي برخوردار هستند، آنها مزاياي مختلفي را در جنبه‌هاي مختلف ارائه مي‌كنند، اگرچه در بسياري از موارد كسب‌وكارها ترجيح مي‌دهند يك طراح مستقل استخدام كنند، مهم است كه تاكيد شود كه آژانس‌ها مزايايي مانند:

 

منفعت اقتصادي: چيزي كه بسيار متداول است اين است كه فكر مي كنيم استخدام يك آژانس طراحي گاهي يك هزينه غير ضروري است، با اين حال، واقعيت اين است كه كار با يك آژانس يك سرمايه گذاري است كه در جذب مشتري، وفاداري و ساير موارد منعكس خواهد شد. تصور كنيد برند خود را با يك فرد بي تجربه ايجاد كرده و براي آن به آنها پول مي دهيد، اما در مدت كوتاهي مجبور به استخدام يك آژانس هستيد زيرا برند شما آنطور كه بايد در بازار منعكس نمي شود، اين فقط به اين معني است كه شما بايد بيشتر از خودتان هزينه كنيد. مي توانست از همان ابتدا سرمايه گذاري كند.


شما يك برند همسو خواهيد داشت: ارتباطات، فضاها، رويدادها، عناصر سازماني، اين چيزي است كه شركت را تشكيل مي دهد، بنابراين، همه چيز بايد بر اساس ارزش ها ارتباط برقرار كند و پيام كسب و كار را منعكس كند و اين از طريق نمايندگي به دست مي آيد. طرح.


ايجاد موقعيت در بازار: واضح است كه حتي اگر نام تجاري شما فروش بسيار خوبي داشته باشد يا محصولات بسيار خوبي ارائه دهد، هميشه در بازار رقابت خواهيد داشت، به همين دليل است كه نمايندگي ها به شما كمك مي كنند تا برند خود را جذاب جلوه دهيد و بالقوه برجسته شويد. مشتريان، براي ايجاد كمپين هاي استراتژيك براي راه اندازي محصولات و خدمات و حتي كمك به موقعيت شما در بازار ديجيتال.


سرمايه گذاري بلندمدت: استخدام يك طراح يا تبليغ كننده براي پروژه هاي برندتان سرمايه بدي نيست، با اين حال، آژانس ها مي توانند براي مدت طولاني با مجموعه گسترده اي از خدمات شما را همراهي كنند، مي توانند شما را در جشن ها و رويدادهاي سالگردتان حمايت كنند. ، ايجاد محصولات يا خدمات جديد، و شما هر سال يك متحد ثابت براي پروژه هاي برند خود خواهيد داشت. مهم است كه تاكيد كنيم كه بهترين سرمايه گذاري اين است كه خيالتان راحت باشد و بدانيد كه هزينه ماهانه مي تواند تمام نيازهاي شما را پوشش دهد.


متحدان متخصص: نگران ندانستن طراحي، ارتباطات يا نحوه اجراي كمپين راه اندازي نباشيد، آژانس ها متخصصاني در زمينه طراحي گرافيك، ارتباطات، تبليغات و غيره دارند كه به خوبي مي دانند چگونه هر پروژه را توسعه و اجرا كنند.


اين پنج مزيت تنها بخشي از همه چيزهايي است كه هنگام كار با يك آژانس طراحي خوب مي‌توانيد كشف كنيد، با اين حال، بايد به خوبي بدانيد كه كدام آژانس ايده‌آل براي برند شماست، كه به خاطر داشته باشيد:

 

درباره آژانس مطالعه كنيد: اصل و نسب آن، مشترياني كه با آنها كار كرده است، مدت زماني كه در بازار بوده و ظرفيت سازماني آن را بشناسيد.


كار آنها را بشناسيد: پيشنهادي كه با شما در ميان مي‌گذارند براي دانستن مناسب بودن آنها، ارزيابي پروژه‌هايي كه انجام داده‌اند و حتي از آنها بپرسيد كه آيا نظراتي از مشتريان خود دارند يا خير كافي نيست.


ارزش افزوده برند خود را بشناسيد: بسياري از آژانس‌هاي طراحي مي‌توانند در طراحي يا پروژه‌هاي ارتباطي برند شما به شما كمك كنند، اما هر كدام در خدمات خود، حرفه‌اي بودن، زمان كاري، تجربه، خلاقيت، نوآوري و ساير ارزش‌ها، چيز خاصي براي ارائه به شما دارند. براي يافتن آژانسي كه به بهترين وجه با برند شما مطابقت دارد، بايد در نظر بگيريد.


در كار با آژانس ها مزاياي متعددي وجود دارد، نكته مهم اين است كه آژانس ايده آل را پيدا كنيد، كه بتوانيد به برند خود، پروژه هاي طراحي يا بازاريابي خود اعتماد كنيد و چيز بسيار مهمي كه از نظر مالي به نفع شما باشد و در عين حال خدمات حرفه اي را به شما ارائه دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۴:۱۵ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)