تبليغات كسب و كار تبليغات كسب و كار .

تبليغات كسب و كار

نمونه هاي اتوماسيون خانگي ما: كاربردها و دستگاه ها


اتوماسيون خانگي در بيشتر خانه ها بيشتر و بيشتر رايج مي شود و همچنان براي مصرف كنندگان جذاب است. تمام تكنيك هاي در نظر گرفته شده براي كنترل، برنامه ريزي و خودكارسازي خانه را گرد هم مي آورد. در زير مجموعه اي از دستگاه هاي مختلف اتوماسيون خانگي و نمونه هايي وجود دارد كه به شما امتياز زندگي در يك خانه "هوشمند" را ارائه مي دهد. هوشمند سازي منازل

سيستم اتوماسيون خانگي، با تبلت كنترل متمركز روي ديوار

خانه خود را خودكار كنيد: از بين طيف گسترده اي از دستگاه ها انتخاب كنيد
اتوماسيون خانگي اصطلاحي است كه از انقباض "domus" به معناي خانه در لاتين و پسوند "tic" مرتبط با اين تكنيك ناشي مي شود. تمام راه‌حل‌ها و پروتكل‌هاي در نظر گرفته شده براي خودكارسازي و كنترل از راه دور دستگاه‌هاي الكتريكي مختلف در خانه كه در يك شبكه يكپارچه شده‌اند را مشخص مي‌كند. هدف اصلي اتوماسيون خانگي بهبود راحتي، امنيت و ارتباطات در داخل خانه است، بدون اينكه مديريت بهينه انرژي را فراموش كنيم. امروزه دستگاه ها و تجهيزات متعددي براي اتصال به يك مركز اتوماسيون خانگي وجود دارد. بنابراين مي‌توانيد اتوماسيون خانگي را بر اساس سيستم‌هاي روشنايي، دستگاه‌هاي نظارت تصويري، سوكت‌ها، سوئيچ‌ها، كركره‌هاي غلتكي، ترموستات، لوازم خانگي و/يا تجهيزات چندرسانه‌اي متصل بر اساس نياز خود انتخاب كنيد. دستگاه هاي جديد مانند يخچال هاي ارتباطي يا ربات هاي اتوماسيون خانگي نيز طرفداران بيشتري پيدا مي كنند.

نمونه هايي از اتوماسيون خانگي: كاربردهاي مختلف ممكن
خانه را زير نظر بگيريد
نظارت بر خانه يكي از عملكردهاي اصلي است كه به اتوماسيون خانه نسبت داده مي شود. اكنون چندين دستگاه به صورت تجاري در دسترس هستند تا ايمني كالاها و افراد را تضمين كنند. بنابراين دوربين مداربسته اولين وسيله اي است كه به آن نياز داريد. با دوربين متصل، نظارت بر خانه شما از راه دور و در زمان واقعي انجام مي شود. از جمله، شما اين امكان را داريد كه زمان‌هاي ضبط را براي هر دوربين تعيين كنيد، تمام فعاليت‌هايي را كه در داخل و خارج از خانه شما انجام مي‌شود، نظارت كنيد و بر اساس نياز خود روي يك تصوير خاص زوم كنيد. بيش از يك ابزار بازدارنده، دوربين نظارت متصل همچنين به شما امكان مي‌دهد در برابر تهديد نفوذ يا سرقت واكنش سريع نشان دهيد. براي بهينه سازي امنيت خانه خود با اين نوع ايده اتوماسيون خانگي، بديهي است كه مي توانيد تعداد معيني از اجزا را در سيستم اتوماسيون خانگي ادغام كنيد، مانند سنسورهاي حرارتي، سنسورهاي حركت، آلارم هاي بي سيم يا كركره هاي غلتكي متصل. به لطف سيستم مانيتورينگ از راه دور، آشكارسازهاي باز و بسته شدن درها، و دستگاه هاي مخابره داخل ساختمان و آلارم هاي متصل، اتوماسيون خانگي نيز كمك ارزشمندي براي حفظ امنيت سالمندان و افرادي است كه استقلال خود را از دست مي دهند.

نور را از راه دور مديريت كنيد
به لطف اتوماسيون خانگي، اكنون امكان مديريت سيستم روشنايي خانه وجود دارد. روشن و خاموش كردن نور متصل شما اكنون از راه دور و با كمك دستورات ساده قابل دسترسي از تلفن هوشمند يا تبلت متصل شما انجام مي شود. با اتوماسيون خانگي، شما همچنين امكان «بازي» با نور و تطبيق نور، شدت نور يا دماي رنگ را بر اساس نياز خود داريد. تغيير از نور محيطي يا كاربردي به نور جنبشي گرم مانند نوري كه توسط شمع يا شومينه ارائه مي شود، با يك حركت ساده از تلفن هوشمند يا تبلت متصل شما انجام مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۴۰:۵۳ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

تبليغات باعث آشكار شدن و ايجاد تقاضا مي شود

سوال اصلي اين است كه آيا تبليغات تقاضا را آشكار مي كند يا ايجاد مي كند. به عبارت ديگر آيا ما به هر چيزي كه تبليغات به ما ارائه مي دهد نياز داريم يا اينكه تبليغات نيازهاي جديدي را در ما ايجاد مي كند؟ فيلمبرداري تبليغاتي در اصفهان

ممكن است تبليغات هر دو را همزمان انجام دهد يا حداقل به نحوه طراحي محتواي تبليغاتي بستگي دارد. در واقع، يك تبليغ عموماً بر دو اهرم متكي است:

- يك اهرم اطلاعاتي، كه در آن هدف اين است كه با برجسته كردن ويژگي هاي آن در مقايسه با ساير محصولات مشابه، اطلاعاتي را در مورد ارزش محصولي كه استفاده از آن براي ما ضروري است در اختيار ما قرار دهد. به عنوان مثال، ما سعي مي كنيم نشان دهيم كه شوينده X بهتر از شوينده Y شستشو مي شود، در حالي كه فرض مي كنيم مواد شوينده مورد نياز است.

  • يك اهرم متقاعد كننده، كه در آن هدف اين است كه ما را متقاعد كند كه ما به استفاده هاي جديد و در نتيجه محصولات جديد نياز داريم. به عنوان مثال، مردم سعي مي كنند ما را متقاعد كنند كه يك SUV يك وسيله حمل و نقل عادي در مناطق شهري است، يا اينكه ما نمي توانيم بدون ساعت متصل به دويدن برويم. تبليغات گاهي تا آنجا پيش مي رود كه مدل زندگي و تعريفي از خوشبختي را مي فروشد. به عنوان مثال، ما اين را در تبليغات عطري كه پول، شهرت، اتومبيل، ماهيچه ها و زنان را تبليغ مي كنند، مي يابيم.

بسته به محصول، استراتژي برند و كانال ارتباطي، يكي از دو اهرم قوي‌تر فعال مي‌شود و «تبليغ» را يا به سمت كاملاً آموزنده يا در سمت متقاعدكننده و تقاضاكننده تغيير مي‌دهد.

يك بازي مجموع صفر

تا حدي، تبليغاتي كه از اهرم اطلاعات استفاده مي‌كند، مي‌تواند يك بازي حاصل جمع صفر در نظر گرفته شود كه در آن شركت‌هاي مختلف سعي مي‌كنند مجموعه‌اي از مصرف‌كنندگان را جذب كنند كه بودجه كلي مشخصي دارند. اگر دو شركت يك محصول بسيار مشابه را بفروشند، وارد جنگ تبليغاتي مي شوند تا هر چه بيشتر مشتري جذب كنند. اين نبرد چيزي ايجاد نمي كند (به جز كار براي آژانس هاي تبليغاتي) و اين مصرف كننده است كه سرمايه گذاري تبليغاتي را در هزينه محصول پرداخت مي كند.

از اين منظر، تبليغات كار بيهوده اي خواهد بود، زيرا كالاهاي مصرفي مفيدي توليد نمي كند، بلكه فقط براي تصميم گيري بين سهم بازار استفاده مي كند. با اين حال، اين نيروي كار به طور بالقوه مي تواند يك سرمايه گذاري سودمند باشد زيرا اطلاعاتي را در اختيار مصرف كننده قرار مي دهد كه بنابراين مي تواند انتخاب بهتري داشته باشد و در نهايت خوشحال تر باشد.

تبليغات در قلب مدل كسب و كار بسياري از شركت ها قرار دارد

تبليغات همچنين مي تواند منبع درآمدي براي برخي فعالان اقتصادي باشد. به عنوان مثال، رسانه اي كه روزنامه اي منتشر مي كند، هر روز براي دقايقي توجه خوانندگان خود را به خود جلب مي كند. اولين مدل دريافت هزينه براي دسترسي به روزنامه است، زيرا خواننده از آن سود مي برد. مدل دوم انجام معامله با شخص ثالث است: شركتي كه مي خواهد در مورد آن صحبت كند. رسانه موافقت مي كند كه در ازاي دريافت پاداش، به بخشي از توجهي كه جلب مي كند، دسترسي داشته باشد، و خواننده متعهد مي شود در ازاي قرار گرفتن در معرض محتواي تبليغاتي در حين مطالعه، هزينه كمتري (اگر اصلاً باشد) براي دسترسي به رسانه ها بپردازد.

بسياري از شركت ها بر اساس مدل درآمد تبليغاتي هستند: كانال هاي تلويزيوني، راديوها، روزنامه ها، وب سايت ها، برنامه هاي كاربردي تلفن همراه و غيره. تبليغات يك اقتصاد توجه را امكان پذير مي كند كه در آن هدف جلب چشم و گوش مخاطب تا زماني كه ممكن است است. در سال 2004، پاتريك لي لي، مديرعامل وقت TF1، در مصاحبه‌اي اعلام كرد: «آنچه به كوكاكولا مي‌فروشيم زمان در دسترس مغز انسان است». همانطور كه گفته شد، اگر تبليغات وجود نداشت، احتمالاً به همان مقدار محتوا براي سرگرمي و آموزش ما دسترسي نداشتيم.

بنابراين، هرگونه سياست عمومي با هدف كاهش مقدار تبليغات بايد با شوك اقتصادي كه بر اين بازيگران اقتصادي كه مدلشان مبتني بر درآمد تبليغاتي است ايجاد مي‌كند، همراه باشد. به عنوان مثال بايد به تلويزيون دولتي يارانه بيشتري پرداخت و در تامين مالي شبكه هاي خصوصي تجديد نظر شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۲۷:۳۱ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

دليل تبليغات چيست؟

تكنيك هاي متقاعدسازي تبليغات محصولات زيبايي
عوامل موثر بر بودجه تبليغاتي
نحوه دريافت تبليغات در Tumblr
آيا تبليغات بر مديريت برند تأثير مي گذارد؟
تبليغات در همه جا وجود دارد: شهرها بيلبوردهايي را به نمايش مي گذارند كه جديدترين ويژگي هاي گوشي هاي هوشمند را چشمك مي زند. تبليغات شستشوي بدن به مصرف كنندگان اين اطمينان را مي دهد كه اگر از محصولات شركت خود استفاده كنند، علايق عاشقانه آنها را دنبال خواهد كرد. تبليغات مجلات حين پرواز به مديران اين نويد را مي دهد كه مي توانند با استفاده از نرم افزار مديريت پروژه خود ترفيع كسب كنند. شركت تبليغاتي

به گزارش بيزينس اينسايدر، از آنجايي كه استراتژي هاي بازاريابي ديجيتال به دنبال افزايش 2 تريليون دلاري فروش سالانه جهاني هستند، روش هاي تبليغات پيچيده تر مي شوند. اگرچه ممكن است مصرف كنندگان پيام هاي بازاريابي را بيش از حد ساده و گاه آزاردهنده درك كنند، تبليغات چندين هدف را دنبال مي كند.

تقويت فروش و سود خالص

هدف از تبليغات افزايش سود كسب و كار است. تبليغات به اين هدف به روش هاي مستقيم و در عين حال ظريف و دستكاري دست مي يابد. به عنوان مثال، يكي از تكنيك هاي تبليغات باعث ايجاد حس بي كفايتي در مصرف كننده مي شود كه تنها زماني قابل اصلاح است كه كالا يا خدمات شركت را خريداري كند. تاكتيك هايي از اين قبيل افراد را وادار به خريد كالا مي كند و سود را بهبود مي بخشد.

سوزان كي جونز، نويسنده كتاب "بازاريابي اينترنتي تجارت به كسب و كار" توضيح مي دهد كه شركت ها با تجزيه و تحليل ميزان هزينه شده در انواع كمپين هاي تبليغاتي و مقايسه اين رقم با درآمد كسب شده، تاثير تبليغات بر سود را اندازه گيري مي كنند. پست كمپين تبليغاتي اين نسبت همچنين براي ارزيابي سودآورترين رسانه ها براي تبليغات استفاده مي شود. جونز توضيح مي دهد كه چگونه ايميل هاي تجاري، براي مثال، بازدهي بالاتري را به ازاي هر دلار نسبت به بازاريابي اينترنتي غير ايميلي ايجاد مي كنند. شركت سئو در اصفهان

وفاداري به برند را پرورش دهيد

از مزاياي تبليغات مي توان به القاي حس وفاداري به برند اشاره كرد. به تصوير كشيدن يك محصول در يك تبليغ، تصاوير، ايده آل ها و شخصيتي را منتقل مي كند كه با جمعيت مورد نظر مطابقت دارد. با همسويي نزديك اين ارزش ها، مصرف كنندگان بهتر با محصول ارتباط برقرار مي كنند.

كسب و كارها بر اين باورند كه اين ارتباط عاطفي به خريدار محصول ترجمه مي شود. به عنوان مثال، يك تبليغ براي يك اسكوتر به سبك ايتاليايي ممكن است يك جوان 20 ساله را در حال لذت بردن از يك قهوه در خيابان هاي ايتاليا نشان دهد. اين تصوير ممكن است با زنان جوان طنين انداز شود و آنها را وادار به اتصال (و در حالت ايده آل، خريد) اين محصول كند.

افزايش آگاهي محصول
تبليغات همچنين در خدمت اطلاع رساني به مصرف كنندگان در مورد ويژگي هاي منحصر به فرد محصولاتي است كه شركت مي فروشد. اين امر به ويژه براي كسب و كارهاي جديد يا شركت هاي تاسيس شده اي كه از محصولات جديد و نوآورانه رونمايي مي كنند بسيار مهم است. براي مثال، شركت‌هاي فناوري، اقلامي با ويژگي‌هاي پيچيده را تهيه مي‌كنند كه اغلب تبليغات افراد هيجان‌زده را منتشر مي‌كنند و به حداكثر استفاده از اين گزينه‌هاي جديد مي‌پردازند. نمونه‌هايي از تبليغاتي كه آگاهي از محصول را ايجاد مي‌كنند شامل بروشورها، آموزش‌هاي آنلاين و ويديوهاي نحوه انجام كار است.

افزايش سهم بازار
دليل ديگر تبليغات افزايش سهم بازار شركت از يك صنعت معين است. با افزايش تعداد مصرف كنندگان وفادار، اين شركت از انعطاف پذيري قيمت محصول و حضور در بازار برخوردار است. موسسه مالي شركتي (CFI) خاطرنشان مي‌كند كه افزايش سهم بازار مي‌تواند باعث افزايش فروش، افزايش ديد و تقويت شهرت شود و در عين حال بر رقابت تسلط يابد.

تاكتيكي كه براي افزايش سهم بازار استفاده مي شود ممكن است مستلزم ايجاد تبليغاتي باشد كه ارزش محصولات رقيب را نفي مي كند. تبليغات بازرگاني كه "مطالعات آزمايشي" اثربخشي محصولات در مقابل رقبا را نشان مي دهد، يكي از نمونه هاي اين نوع تبليغات است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۳۱:۳۱ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

اتوماسيون خانگي و نصب SmartHem در استكهلم

اتوماسيون خانگي به طور فزاينده اي در استكهلم و در سراسر جهان محبوب شده است و درك دليل آن كار سختي نيست. تبديل خانه شما به يك خانه هوشمند نه تنها راحتي، بلكه امنيت، بهره وري انرژي و كنترل دستگاه هاي الكترونيكي شما را نيز افزايش مي دهد. در Schibler Electric، ما اهميت ارائه راه حل هاي اتوماسيون خانگي با كيفيت بالا را كه متناسب با نيازهاي شما بوده و كيفيت زندگي شما را بهبود مي بخشد، درك مي كنيم. شركت هوشمند سازي ساختمان

اتوماسيون خانگي با خانه هوشمند چيست؟


اتوماسيون خانگي يا فناوري خانه هوشمند شامل ادغام دستگاه ها و سيستم هاي الكترونيكي مختلف در خانه شما براي ايجاد يك كنترل متمركز بر روي آنها است. اين مي تواند شامل همه چيز باشد، از ترموستات هوشمند و روشنايي گرفته تا سيستم هاي امنيتي و سيستم هاي سرگرمي كه مي توانند از طريق برنامه يا دستورات صوتي كنترل شوند.

مزاياي اتوماسيون خانگي


راحتي: اتوماسيون خانگي به شما اين امكان را مي‌دهد كه دستگاه‌ها و سيستم‌هاي خود را از هر كجا كنترل كنيد، دسترسي آسان و راحتي را فراهم مي‌كند.
امنيت: سيستم‌هاي امنيتي هوشمند مي‌توانند خانه شما را زير نظر بگيرند و در صورت شناسايي موارد غيرعادي هشدارهايي را به تلفن شما ارسال كنند و خيالتان را راحت كنند.
بهره وري انرژي: با خودكارسازي روشنايي، گرمايش، سرمايش و ساير دستگاه ها، مي توانيد مصرف انرژي خود را كاهش دهيد و در قبوض آب و برق خود صرفه جويي كنيد.
سفارشي سازي: با راه حل هاي اتوماسيون خانگي، مي توانيد خانه خود را با نيازها و خواسته هاي خاص خود تنظيم كنيد و تجربه اي شخصي و منحصر به فرد را ارائه دهيد. شركت خانه هوشمند
امروز براي نصب اتوماسيون خانگي و خانه هوشمند در استكهلم با ما تماس بگيريد
با راهكارهاي اتوماسيون خانگي Schibler Electric و نصب خانه هوشمند در استكهلم، خانه خود را به يك خانه هوشمند تبديل كنيد. براي تعيين وقت مشاوره، همين امروز با ما تماس بگيريد و به شما اجازه مي دهيم خانه هوشمند نهايي را متناسب با نيازها و سبك زندگي خود ايجاد كنيد.

امروز با ما تماس بگيريد
اولين قدم را براي بهره مندي از نصب SmartaHem با Schibler Electric برداريد! براي مشاوره رايگان و قيمت امروز با ما تماس بگيريد. فرم تماس زير را پر كنيد و ما ظرف 24 ساعت براي رزرو خدمات يا پاسخگويي به سوالات شما با شما تماس خواهيم گرفت.

نام
پست الكترونيك
راه حل هاي خانه هوشمند ما در استكهلم
نصب روشنايي هوشمند: روشنايي خانه خود را از تلفن هوشمند خود كنترل كنيد يا از دستورات صوتي براي ايجاد حال و هواي عالي براي هر مناسبت استفاده كنيد.
سيستم امنيتي خانه هوشمند: خانه خود را با دوربين هاي امنيتي هوشمند، آشكارسازهاي حركتي و آلارم هايي كه مي توانيد از تلفن همراه خود نظارت كنيد، نظارت و از آن محافظت كنيد.
گرمايش و سرمايش هوشمند: دماي خانه خود را با ترموستات هاي هوشمند تنظيم كنيد كه با ترجيحات شما سازگار است و در زماني كه در خانه نيستيد در مصرف انرژي صرفه جويي مي كند.
سرگرمي سيستم SmartHome: يك سيستم سينماي خانگي ايجاد كنيد كه در آن مي توانيد فيلم ها و موسيقي هاي مورد علاقه خود را با كنترل ساده از تلفن هوشمند خود در هر اتاق خانه خود پخش كنيد.
چرا شيبلر الكتريك را براي اتوماسيون خانگي در استكهلم انتخاب كنيد؟
تجربه و تخصص: با تجربه گسترده در تاسيسات برقي و فناوري هاي خانه هوشمند، مي توانيد براي ارائه راه حل هاي قابل اعتماد و با كيفيت به ما اعتماد كنيد.
خدمات شخصي: ما از نزديك با شما كار مي كنيم تا نيازها و خواسته هاي شما را درك كنيم و راه حل هايي را متناسب با شما و خانواده تان ارائه كنيم.
كيفيت و قابليت اطمينان: ما فقط از محصولات با كيفيت بالا استفاده مي كنيم و هر نصب را با دقت و حرفه اي انجام مي دهيم تا از عملكرد و قابليت اطمينان طولاني مدت اطمينان حاصل كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۳۲:۱۰ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

اهميت توسعه وب سايت مراقبت هاي بهداشتي: چرا مشاغل مراقبت هاي بهداشتي به وب سايت نياز دارند؟

وب‌سايت‌ها براي هر نوع كسب‌وكاري، چه در امور مالي، خرده‌فروشي، مسافرت، آموزش و يا هر صنعت ديگري ضروري هستند. مراقبت هاي بهداشتي نيز از اين قاعده مستثني نيست. كسب‌وكارهايي كه در اين حوزه فعاليت مي‌كنند نيز به وب‌سايت‌ها نياز دارند تا از مزاياي ديجيتالي‌سازي استفاده كنند. خدمات طراحي سايت اصفهان

اهميت يك وب سايت براي يك سازمان مراقبت هاي بهداشتي را نمي توان تضعيف كرد. به عنوان مثال، يك وب سايت بيمارستان مي تواند به افراد اجازه دهد تا به راحتي نوبت رزرو كنند و بيماران مي توانند به طور ايمن به اطلاعات پزشكي خود دسترسي داشته باشند.

هنگام ايجاد يك وب سايت مراقبت هاي بهداشتي، بايد به دنبال يك شركت توسعه وب قابل اعتماد براي ساخت وب سايت مطابق با آرزوها و الزامات خود باشيد. براي اهميت وب سايت هاي مراقبت هاي بهداشتي، روند توسعه، هزينه ساخت وب سايت و بسياري از اطلاعات ديگر به خواندن ادامه دهيد.

وب سايت بهداشت و درمان چيست؟


اين وب سايتي است كه به طور خاص براي پاسخگويي به نيازهاي ارائه دهندگان خدمات بهداشتي مانند بيمارستان ها، كلينيك ها و پزشكان ساخته شده است. به طور معمول يك وب سايت مراقبت هاي بهداشتي اطلاعاتي در مورد كسب و كار و خدمات آن ارائه مي دهد. همچنين مي‌تواند ويژگي‌هايي مانند زمان‌بندي قرار، دسترسي به سوابق پزشكي و ساير مطالب را ارائه دهد. اين نوع وب سايت مي تواند به كسب و كارها كمك كند تا اعتبار خود را ايجاد كنند و با بيماران ارتباط برقرار كنند. منابع و اطلاعاتي براي كمك به بيماران و ساير كاربران دارد. خدمات سئو سايت در اصفهان

ويژگي هاي يك وب سايت بهداشت و درمان


براي اطمينان از اينكه وب سايت پزشكي شما از مزاياي واقعي بهره مي برد، بايد ويژگي هاي مناسب را ادغام كنيد. مزاياي زيادي براي چنين وب سايتي وجود دارد، و شما مي توانيد آنها را با يك ارائه دهنده خدمات توسعه وب بهداشتي خوب پياده سازي كنيد.

ما به شما پيشنهاد مي كنيم ويژگي هاي زير را براي كسب و كار مراقبت هاي بهداشتي در وب سايت خود بگنجانيد:

خدمات و ليست قيمت - اين اولين چيزي است كه بيماران مي خواهند بدانند: خدمات ارائه شده و هزينه آنها.
اطلاعات پزشكان - بيماران بايد كنجكاو باشند تا متخصصاني را كه قرار است آنها را درمان كنند، بشناسند. بنابراين، ارائه جزئيات به پزشك مانند تجربه، مدارك تحصيلي و غيره مهم مي شود.
تعيين وقت ملاقات با پزشك از طريق حالت آنلاين.
گزينه چت آنلاين - بيماران با بيمارستان ها ارتباط برقرار مي كنند و در مورد مسائل بهداشتي خود سؤال مي پرسند.
تماس اضطراري- اين ويژگي زماني مفيد است كه بيماران بايد به صورت فوري با پزشك تماس بگيرند.
وبلاگ - يك بخش وبلاگ در وب سايت مراقبت هاي بهداشتي خود ايجاد كنيد تا علاقه بيماران را افزايش دهيد. مي توانيد مطالب مرتبط با نكات پزشكي، روش هاي تشخيص و غيره را ارسال كنيد.
نقشه- با يك نقشه تعاملي، بيماران مي توانند به سرعت و بدون دردسر موقعيت بيمارستان را پيدا كنند.
فرم بازخورد- هميشه يك كانال بازخورد به وب سايت خود اضافه كنيد تا بيماران بتوانند تجربيات خود را ارسال كنند.
جستجوي پيشرفته - براي يافتن سريعتر اطلاعات مرتبط در مورد بيمارستان مفيد است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۰۳:۱۴ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

اهميت طراحي سايت براي شركت ها

براي انجام اين كار، صفحات فرود مي توانند انواع مختلفي داشته باشند. يا تايپ مستقيم، كه به محض ورود، توضيح مختصري از محصول و خدمات و برخي از ويژگي هاي بسيار جالب آن را به همراه فرم تماس يا نوع داستان سرايي مي بينيم، جايي كه به شكل پيشرفته تر مي گوييم محصول و خدمات ما چيست. در مورد است و ما سعي مي كنيم از طريق استراتژي ها و عناصري نياز به خريد شما را ايجاد كنيم تا نوعي اقدام را در كاربر تحريك كنيم. طراحي سايت در اصفهان

اگر چيزي كه مي خواهيد ايجاد فرصت هاي فروش براي يك سرويس يا محصول بسيار خاص باشد، اين گزينه شماست.

ميكروسايت
طراحي ميكروسايت
اين گزينه به يك نامه كوتاه براي شركت شما تبديل مي شود. تقريباً هميشه از يك بخش تشكيل شده است كه در آن مهمتر از همه ما به طور خلاصه به همراه برخي از اطلاعات تماس به ما اشاره مي كنيم كه چه كسي هستيم و خدمات ويژه ما چيست.

اين يك نسخه بسيار كاهش يافته از يك صفحه شركتي است و گزينه اي است كه توسط آن دسته از شركت هايي انتخاب مي شود كه نمي خواهند در ايجاد وب سايت خود خيلي پيچيده شوند.

ما در MLG Diseño طراحي اين نوع صفحات را نيز انجام مي دهيم و راه حل هايي با نرخ هاي بسيار جالب داريم.

اهميت داشتن وب سايت براي شركت ها چيست؟


هنگامي كه نوع صفحات وب كه يك شركت مي تواند از نظر ارائه كسب و كار يا فعاليت خود داشته باشد را شناختيم، بر روي نكاتي تمركز مي كنيم كه به اعتقاد من از همه مهمتر هستند و اينها همان مواردي هستند كه بايد ما را به سمت داشتن يك وب سايت سوق دهند. كسب و كار، فعاليت، شركت يا حرفه ما، صرف نظر از اندازه اي كه داريم.

بياييد با برجسته ترين دلايل براي ايجاد يك وب سايت براي شركت ها آشنا شويم. شركت ديجيتال ماركتينگ اصفهان

به ما اعتبار مي دهد
اين اولين دليلي است كه مي خواهم براي داشتن يك وب سايت ارائه دهم. امروزه، و به شدت تحت تاثير اين همه گيري، كاربران و مصرف كنندگان به اينترنت به عنوان مكاني براي جستجو، خريد و قرارداد انواع محصولات و خدمات روي آورده اند.

براي شروع، اين بدان معناست كه اگر شما وب سايت نداشته باشيد، دسترسي به تعداد زيادي از كاربران يا خريداران احتمالي خدمات يا محصولات شما براي شما دشوارتر خواهد شد، اما باعث كاهش اعتبار شما در مقايسه با رقباي شما خواهد شد. ، به ويژه در صورتي كه اينها يك وب سايت داشته باشند. داشتن يك وب سايت يكي ديگر از نكاتي است كه در هنگام ايجاد اعتماد در مشتريان بالقوه خود به آن اضافه مي كنيم و يكي از مهمترين نكات در هنگام تصميم گيري در مورد طراحي وب سايت براي شركت ها است.

داشتن يك فيس بوك كافي نيست، همانطور كه بسياري مي گويند، بايد به شركت يا فعاليت خود اهميت دهيد و براي اين كار هيچ چيز بهتر از داشتن يك وب سايت نيست. اكنون نگران باشيد كه اين يك وب سايت نيست و به درستي تصوير و ارزش هاي شركت شما را منعكس مي كند.

در بسياري از مواقع، شركت ها بدون داشتن دانش لازم براي انجام كار حرفه اي به ايجاد وب سايت خود متوسل مي شوند و در نهايت تصويري بسيار مخدوش از شركت يا كسب و كار خود ارائه مي دهند. بايد از آن اجتناب كرد.

براي هر كسي قابل دسترسي است
حتي اگر يك كسب و كار محلي داريد، داشتن يك وب سايت اين امكان را به شما مي دهد كه خود را به هر كسي كه به اينترنت دسترسي دارد نشان دهيد. وب سايت شما در 24 ساعت شبانه روز به عنوان ويترين عالي در اينترنت خواهد بود و اين هميشه يك نكته مثبت و يك دليل ديگر براي در نظر گرفتن اهميت يك وب سايت براي شركت ها است.

براي مثال بسيار واضح، اگر مشتري بالقوه از جلوي محل يا محل كار شما از كنار ماشين يا اتوبوس شما عبور كرد و چيزي توجه او را به خود جلب كرد، داشتن يك وب سايت باعث مي شود كه او راحت تر شما را بشناسد، ببينيد چه چيزي پيشنهاد دهيد و اگر او آنچه را كه مي بينيد دوست داشت يا حتي دفعه بعد مستقيماً از شما بازديد مي كند، تماس بگيريد.

كانال فروش بالقوه
داشتن يك وب سايت مي تواند به سادگي معرفي نامه شركت يا كسب و كار شما باشد يا در صورت كارآمد بودن، مي تواند يك كانال فروش قدرتمند و يكي از مهم ترين دلايل انتخاب يك وب سايت براي شركت ها باشد.

اگر مي خواهيد وب سايت شما نيروي محرك ديگري براي كسب و كار شما باشد، مي توانيد استراتژي هاي بازاريابي ايجاد كنيد كه به شما امكان مي دهد مشتريان جديدي ايجاد كنيد. براي اين كار مي توانيد از شبكه هاي اجتماعي شركت خود، كمپين هاي موتورهاي جستجو و يا كار بر روي سئوي سايت خود استفاده كنيد.

امروزه كسب و كارهاي زيادي وجود دارند كه براي جذب مشتري يا پروژه تنها به وب سايت خود متكي هستند. اين چيزي است كه در زمان هاي اخير به طور تصاعدي با متخصصان پزشكي، مشاوران، وكلاي دادگستري، كه در مقطعي تصميم گرفته اند آن را به طور جداگانه انجام دهند و كل استراتژي خود را بر روي موقعيت خوب وب سايت خود قرار داده اند، چند برابر شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۰:۱۲ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

22 نكته براي انتخاب بهترين آژانس سئو و پرچم قرمز كه بايد به آن توجه كنيد


سئو مبتدي
تصويري از يك مدير بازاريابي كه بين برترين آژانس هاي سئو انتخاب مي كند سئوكار در اصفهان

ما از مشتريان SaaS خود به همراه شبكه شريك نظرسنجي كرده‌ايم تا بهترين توصيه‌ها را براي انتخاب بهترين آژانس SEO براي تيم شما ارائه دهيم. اين چك ليستي است كه آرزو داشتيد قبل از استخدام شريك جستجو داشته باشيد.

هنر اجراي برنامه‌هاي جستجوي B2B SaaS با درك اين موضوع شروع مي‌شود كه اين موضوع به آن چيزي كه اكثر مردم به عنوان SEO فكر مي‌كنند نيست.

اين در مورد تگ هاي عنوان يا توضيحات متا نيست.
اين در مورد كوبيدن URL به يك ابزار حسابرسي و ارائه ليستي از توصيه هاي خروجي ماشين به تيم توسعه نيست.
اين در مورد تمركز بر حجم زيادي از خروجي محتوا نيست.
اين در مورد تمركز بر كلمات كليدي با حجم بالا نيست.
اين دقيقاً كاري نيست كه رقباي شما انجام مي دهند.
اين در مورد به دست آوردن بيشترين تأثيرات ممكن نيست.
مطمئناً در مورد پرداخت هزينه انبوه بك لينك نيست.
با اين حال، اين در مورد داشتن يك رويكرد جامع براي درك ارزش پيشنهادي تجاري - جهت محصول، چشم انداز رقابتي و روندهاي صنعت است.

اين در مورد پل زدن چندين بخش - اغلب پراكنده - مانند تيم هاي محصول، فروش، اجتماعي، بازاريابي، توسعه و رهبري است.

اين در مورد درك اين است كه دستاوردهاي عملكرد اغلب بايد به تيم اجرايي نشان داده شود، كه براي آن بايد بدانيد كه چگونه بين بردهاي سريع و جريان هاي كاري استراتژيك تعادل برقرار كنيد.

يك تيم قاتل سئو B2B بايد تجربه و تخصص در تجزيه و تحليل كسب و كار، روش هاي تحقيق، معماري وب سايت، مديريت پروژه و نوشتن محتواي تاثيرگذار داشته باشد.

پروژه هاي سئو در مورد كنترل روايت هستند. هرچه سريعتر اين مفهوم را بپذيريد، سريعتر شروع به برنده شدن در يك سهم ارگانيك از صدا (OSOV) و فروش بيشتر از رقبا خواهيد كرد. سئو فروشگاه اصفهان

بدانيد كه چگونه مشكلات اصلي در سئو را مرور كنيد


مانع ورود بسيار كم
بله، حتي كمتر از مشاوران CRM و ERP است. به نظر مي رسد همه افراد بهينه سازي براي موتورهاي جستجو را مي دانند، اما مشاوران واقعي بسيار اندك هستند. آنها همچنين تمايل دارند از كار در سمت مشتري اجتناب كنند. فقط براي توضيح بزرگي موضوع: وقتي ما استراتژيست هاي سئو را استخدام مي كنيم، 83٪ از افرادي كه براي آن موقعيت ها درخواست مي كنند در مصاحبه هاي خود مردود مي شوند و 63٪ ديگر در مطالعه موردي آزمايشي خود مردود مي شوند. شما بايد به دنبال افراد با عملكرد بالا با اشتياق به درك مدل هاي كسب و كار و ذهنيت رشد باشيد.

سئو كار يك مرد نيست


شما به يك تيم متقابل نياز داريد. براي اجراي يك كمپين جستجوي تأثيرگذار، تيمي كه با سرنخ‌هاي ارگانيك وظيفه دارد بايد يك مشاور جستجو (استراتژيست)، توسعه‌دهنده، نويسنده محتوا، طراح، مدير پروژه و شركت‌هاي كوچك و متوسط محصول داشته باشد - در غير اين صورت بودجه زيادي را هدر خواهيد داد. كار با يك آژانس (مجموعه اي تخصصي از افرادي كه با UX، محتوا، الگوريتم و روندهاي توسعه همگام هستند) نسبت به استخدام يك تيم تمام وقت كه به طور مداوم از كار مي افتند، تخصص، عضله اجرايي و ريسك سربار كمتري به شما مي دهد.

شما به چندين نقطه تماس داخلي نياز داريد كه مسئول هدايت پروژه سئو هستند تا بينش محصول و فروش و تلاش هاي بازار را ايجاد كنند.

سئو سريع برنده مي شود
اگرچه سئو يك بازي تركيبي طولاني مدت براي ساخت دارايي است، اما همچنان مي توانيد برنده هاي سريع به دست آوريد. چگونه؟ از طريق اسكن فني و مطابقت با بهترين شيوه ها براي كدنويسي، تجربه كاربر، ايجاد پيوند داخلي، ابرداده و دسترسي.

قبل از شروع كار با يك آژانس، يك مميزي فني وب سايت انجام دهيد و تا حد امكان با تيم داخلي انجام دهيد. بسته به پيچيدگي سايت شما، اكثر اين موارد را مي توان در عرض 4 ماه انجام داد. يا اين شما هستيد كه آنها را انجام مي دهيد يا آژانس جستجو بايد آنها را به هر حال هنگام تعامل انجام دهد.

شريك سئوي شما بايد ذهنيت مشاوره اي داشته باشد
شريكي را انتخاب كنيد كه ذهنيت مشاوره اي دارد و نه كسي كه فقط در حال استفاده از ابزار سئو در پروژه است (با استفاده از خزنده ها براي بيرون ريختن فايل هاي پي دي اف ديگ بخاري مشكلات و گرفتن هزينه از شما). يك شريك مشاوره محور در مورد درك DNA كسب و كار شما، از جمله محصول، جهت محصول، چرخه فروش و استراتژي ورود به بازار وسواس دارد. سپس آنها اطمينان حاصل مي كنند كه يك مزيت ناعادلانه براي شما در مقابل رقباي شما ايجاد مي كنند، به طوري كه در عرض 24 ماه به سادگي صنعت را در محتواي روايي و مفيد در هم مي كوبيد.

خبر خوب؟ يك استراتژي سئو به خوبي انجام شده يك اثر تركيبي است، به خصوص در B2B SaaS.

بر اساس تجربه و مصاحبه با مجموعه مشتريان ما، در اينجا معيارهاي انتخابي است كه بايد از شريك B2B SEO استفاده كنيد/انتظار داشته باشيد.

1. دانش B2B
چرخه هاي فروش طولاني تر، از جمله چندين بازاريابي و نقاط تماس فروش براي تأثيرگذاري بر خريدار احتمالي براي خريد، در B2B معمول است. رقباي شناخته شده با شهرت طولاني مدت را به تركيب اضافه كنيد، و كار (هوشمندانه) زيادي براي ايجاد قدرت نوساني خود خواهيد داشت.

سفر خريدار را بشناسيد و در توليد سرنخ B2B تجربه داشته باشيد
مطالعات زيادي در مورد سفر خريدار تجاري وجود دارد و هر شركتي داراي يك m منحصر به فرد است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۱:۴۹ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)