تبليغات كسب و كار تبليغات كسب و كار .

تبليغات كسب و كار

مزاياي تبليغات رسانه هاي اجتماعي

نزديك به 76 درصد از جمعيت فرانسه به طور فعال از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند. بنابراين، تبليغات در اين رسانه ها براي VSE ها و SME هايي كه مايل به كسب شهرت هستند و فعاليت خود را شناخته شده اند، ضروري مي شود. نكات ما را براي بهره مندي از تبليغات موثر در شبكه هاي اجتماعي كشف كنيد. تبليغات اصفهان

مزاياي تبليغات رسانه هاي اجتماعي

بسياري از مصرف كنندگان پس از ديدن يك برند، خدمات يا محصول در شبكه هاي اجتماعي، قبلاً خريد كرده اند. بنابراين انتشار يك تبليغ در اين پلتفرم هاي شبكه مزاياي جالبي را در مقايسه با تبليغات سنتي ارائه مي دهد.

 

هدف گذاري دقيق و با كيفيت
تبليغات در شبكه هاي اجتماعي به شما امكان مي دهد مخاطبان بسيار دقيق تري را هدف قرار دهيد. با داده‌هايي كه هر شبكه اجتماعي از كاربران خود جمع‌آوري مي‌كند، تبليغ‌كنندگان مي‌توانند هدف خود را با استفاده از فيلترهاي قدرتمند در جمعيت‌شناسي، علايق يا گروه سني انتخاب كنند. علاوه بر اين، اين امكان وجود دارد كه مشتركين (يا حتي دوستان مشتركين) را كه قبلاً صفحه شركت شما را دنبال مي كنند از يك كمپين تبليغاتي شامل يا حذف كنيد. آژانس ديجيتال ماركتينگ اصفهان

هزينه اي بسيار مقرون به صرفه

تبليغات در شبكه هاي اجتماعي براي شركتي كه مي خواهد با بودجه اندكي فعاليت هاي خود را عمومي كند بسيار سودمند است. برخلاف ساير اهرم هاي بازاريابي، با هزينه هاي بسيار مقرون به صرفه در دسترس است. اين يكي از دلايلي است كه ما اغلب آن را به مشاغل كوچك و متوسط ​​توصيه مي كنيم.

به عنوان مثال، فيس بوك امكان انجام كمپين هاي تبليغاتي را از 1 يورو در روز ارائه مي دهد. با اين حال، اين قيمت ممكن است بسته به اندازه مخاطبان هدف و اهداف هر كمپين افزايش يابد. بنابراين تبليغات در شبكه هاي اجتماعي باعث رشد SME ها مي شود و در عين حال به آنها اجازه مي دهد تا بازگشت سرمايه (ROI) بودجه تبليغاتي خود را بهتر بهينه كنند.

افزايش شهرت
تبليغات رسانه هاي اجتماعي يك ابزار بازاريابي است كه به شما امكان مي دهد به افراد بيشتري دسترسي پيدا كنيد. تبليغات در اخبار مصرف كننده اي كه با شخصيت مورد نظر مطابقت دارد نمايش داده مي شود. بنابراين، برخلاف آنچه كه در مورد تبليغات در موتورهاي جستجو اتفاق مي افتد، قبل از تحت تأثير قرار گرفتن نيازي به نياز خاصي ندارد.

اين كمك مي كند تا بازديدكنندگان بيشتري به صفحه يا وب سايت رسمي شركت بيايند، اين بازديدكنندگان را مي توان به مشتريان جديد تبديل كرد. بنابراين تبليغات در شبكه هاي اجتماعي به دستيابي به اهداف فروش و توسعه آگاهي شركت كمك مي كند.

تبليغات در شبكه هاي اجتماعي در نهايت امكان اندازه گيري بازگشت سرمايه را فراهم مي كند. ما به داده هاي دقيق در مورد تعاملات و ترافيك ايجاد شده توسط يك نشريه دسترسي داريم.

تبليغات خود را در شبكه هاي اجتماعي راه اندازي كنيد

كدام شبكه هاي اجتماعي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيد
كدام شبكه اجتماعي را بر اساس اهداف خود انتخاب كنيد؟
براي تبليغات موثر، ضروري است كه شبكه هاي اجتماعي را انتخاب كنيد كه متناسب با نياز شما باشد. در واقع، هر شبكه اجتماعي يك شبكه تبليغاتي با عمليات و مخاطباني ارائه مي دهد كه ممكن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، لينكدين براي يك كمپين B2B مفيدتر است در حالي كه اينستاگرام براي تبليغات B2C موثرتر خواهد بود. از سوي ديگر، فيس بوك گزينه هاي تبليغاتي پيچيده تري را ارائه مي دهد.

تبليغات فيسبوك و اينستاگرام
فيس بوك در حال حاضر محبوب ترين شبكه اجتماعي در جهان است. در فرانسه ماهانه بيش از 38 ميليون كاربر دارد. اين امر آن را به يك پلتفرم ضروري در زمينه بازاريابي وب تبديل مي كند.

شبكه تبليغاتي فيس بوك طيف گسترده اي از قالب هاي تبليغاتي (ويدئو، تصويري، انتشار تقويت شده، نمايش اسلايد) را ارائه مي دهد. اين مزيت تنوع كمپين ها، رسيدن به هدف بزرگتر و افزايش تبديل را دارد.

اصل براي تبليغات در اينستاگرام يكسان است. اما مخاطبان در اينستاگرام جوان تر هستند. او همچنين بيشتر به مد، آشپزي و داستان علاقه دارد.

تبليغات در Linkedln
Linkedln بزرگترين شبكه حرفه اي در جهان است. با نزديك به 546 ميليون حساب كاربري، يك ابزار ضروري براي شركت هايي است كه قصد توسعه استراتژي بازاريابي ديجيتال B2B خود را دارند.

Linkedln Ads به شما امكان مي دهد تبليغات را به شكل زير نمايش دهيد:

متون (تبليغات متني)
تصاوير،
محتوايي كه در فيد خبري ظاهر مي‌شود (به‌روزرساني‌هاي حمايت‌شده)،
محتوا مستقيماً به صندوق ورودي هدف ارسال مي شود (در ايميل حمايت شده).
ابزارهاي ارائه شده توسط Linkedln به شما اين امكان را مي دهد كه با افراد بالقوه بسيار ماهر در تماس باشيد. همچنين اين شبكه ايده آل براي راه اندازي كمپين هاي استخدام است.

تبليغات در TikTok
از سال 2020، برنامه TikTok به طور تصاعدي رشد كرده است. اين پلت فرم تبليغاتي عالي است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۵:۴۴ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

چرا تجارت آنلاين اجتناب ناپذير شده است؟

كارآفريني

ظهور اينترنت عادات و روش‌هاي انجام كارها را تقريباً در تمام بخش‌هاي فعاليت متحول كرده است. در سال هاي اخير، تجارت آنلاين به لطف شبكه هاي كامپيوتري موفقيت چشمگيري داشته است. اين بدون شك با امكانات و مزاياي متعددي كه تجارت الكترونيك يا تجارت الكترونيك ارائه مي دهد توضيح داده مي شود. علاوه بر اين، استراتژي‌هاي خاصي براي ديده شدن بيشتر و افزايش فروش در اينترنت وجود دارد. اين نمونه اي از استراتژي هاي بازاريابي آنلاين است. در اين مقاله به اهميت تجارت الكترونيك مي پردازيم. بنابراين، تجارت الكترونيك چيست؟ مزاياي آن چيست؟ طراحي فروشگاه اينترنتي در اصفهان

دسترسي سريع (خلاصه)
تجارت الكترونيك چيست؟
مزاياي تجارت آنلاين
يك بازار جهاني
فروش هدفمند
سرعت
كسب و كار آنلاين


تجارت الكترونيك چيست؟


به عبارت ساده، تجارت الكترونيك يا تجارت الكترونيكي شامل مبادله كالاها و خدمات بين دو نفر از راه دور در شبكه هاي كامپيوتري، يعني از طريق اينترنت است. در ابتدا، در اواخر دهه 1990، كاربران اين كانال فروش و خدمات جديد ترس هاي خاصي را نشان دادند، اما در سال هاي اخير قابليت اطمينان و موفقيت تجارت الكترونيك تقريباً همه را متقاعد كرده است.

مزاياي تجارت آنلاين


اهميت تجارت آنلاين به راحتي از طريق مزاياي فراوان آن مرتبط است. اينجا چندتايي هستند. شركت تبليغاتي

يك بازار جهاني
با اينترنت، ديگر هيچ محدوديت جغرافيايي در مورد بازار فروش وجود ندارد. سيستم كامپيوتري به ما اين امكان را مي دهد كه در سرتاسر جهان مشتريان داشته باشيم. آنها مي توانند تنها با چند كليك به پيشنهادات و خدمات دسترسي داشته باشند و به آنها خدمات ارائه شود. اين مزيتي است كه به نفع كل زنجيره خدمات (ارائه دهندگان خدمات، مشتريان، شركت هاي كمكي) است. باز شدن در بازار جهاني تضمين موفقيت فروش آنلاين است. توجه به اين نكته ضروري است كه براي رسيدن به اين بازار جهاني بايد بازاريابي آنلاين خوبي داشته باشيد. در اين راستا، Web Conversion يك آژانس حرفه اي است كه به سايت هاي فروش آنلاين كمك مي كند تا اين رويا را تحقق بخشند.

فروش هدفمند
هدف گذاري مشتري يكي از جذاب ترين مزيت هاي تجارت آنلاين است. در واقع، اين فرآيند به ارائه دهندگان خدمات اجازه مي دهد تا به سرعت وب سايت هاي شركت هايي را كه به خدمات يا محصولات آنها نياز دارند شناسايي كنند. در غير اين صورت، ما مي دانيم كه كدام مشتري به محصولي كه ارائه مي دهيم نياز دارد. اين به ارائه دهندگان اجازه مي دهد تا در پول خود صرفه جويي كنند و بدانند با چه كسي تماس بگيرند.

سرعت
با تجارت آنلاين، با توجه به تقاضاي زياد، ديگر منتظر خدمات طولاني نيست. خدمات و محصولات آنلاين 24 ساعته در دسترس هستند. مشتريان از هر كجا مي توانند خريد كنند و به سرعت به آنها خدمات ارائه شود.

https://medium.com/@light.adv.drive/16-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%A9%D9%87-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-eaf28cfaa246


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۲:۱۴ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

جوهر حرفه اي را ضبط كنيد: اهميت عكاسي شركت ها

دسته ورودي: چندين

اهميت عكاسي شركت ها: به دست آوردن جوهر حرفه اي
در يك دنياي تجاري كه به طور فزاينده اي رقابتي ، عكاسي شركت ها به ابزاري اساسي براي گرفتن جوهر حرفه اي تبديل شده است. شركت ها شامل اهميت طرح يك تصوير محكم و قابل اعتماد هستند و يك عكس خوب شركت مي تواند دقيقاً به آن دست يابد. عكاسي صنعتي و تبليغاتي در اصفهان

به خوبي اجرا شده ، اين قدرت را دارد كه هويت يك شركت را ارتباط برقرار كند ، فرهنگ و ارزشهاي خود را منتقل كند و با مخاطبان خود ارتباط عاطفي برقرار كند. اين يك روش مؤثر براي ارائه به مديريت و كاركنان است و همچنين مي تواند به ايجاد يك تصوير برند جامد كمك كند.

https://medium.com/@lightjafari/%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%86%D9%87-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF-%D9%88-%DA%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF-28cc63b80c3a

وقتي صحبت از حرفه اي بودن يك شركت مي شود ، بايد با دقت برنامه ريزي و اجرا شود. از انتخاب مكان و نورپردازي گرفته تا انتخاب لباس و حركات سوژه ها ، هر جزئيات بيشتر است.

در اين مقاله ، ما به اهميت عكاسي شركت ها و چگونگي كمك به بهبود تصوير يك شركت مي پردازيم. ما خواهيم فهميد كه چگونه جوهر حرفه اي مي تواند تأثير ماندگار بر مشتريان و شركاي تجاري بگذارد. براي كشف بيشتر به خواندن ادامه دهيد!

اتاق عكس Bodegón
چون مهم است؟
عكاسي شركتي مهم است زيرا تصويري از يك شركت و فرهنگ آن را ارائه مي دهد. در يك دنياي تجارت بسيار رقابتي ، برجسته كردن و تمايز خود از رقابت ضروري است. يك عكس با كيفيت شركت مي تواند به انتقال يك تصوير حرفه اي و قابل اعتماد كمك كند ، كه به نوبه خود مي تواند اعتماد به نفس مشتريان و شركاي تجاري را ايجاد كند.

علاوه بر اين ، همچنين مي تواند به برقراري ارتباط عاطفي با مخاطب كمك كند. تصاوير خوب اجرا شده مي توانند حس اصالت و شخصيت را منتقل كنند و به مشتريان و شركاي تجاري اين امكان را مي دهد تا با شركت ارتباط معني داري بيشتري داشته باشند. فيلمبرداري تبليغاتي در اصفهان

مزاياي عكاسي حرفه اي شركت ها


عكاسي شركتي حرفه اي مجموعه اي از مزايا را براي شركت ها ارائه مي دهد. ابتدا به ايجاد يك تصوير برند محكم و منسجم كمك مي كند. يك عكس با كيفيت مي تواند ارزش ها و شخصيت يك شركت را منتقل كند ، كه به نوبه خود مي تواند به ايجاد يك برند قابل تشخيص و به ياد ماندني كمك كند.

همچنين مي تواند حضور آنلاين يك شركت را بهبود بخشد. تصاوير با كيفيت بالا مي توانند در وب سايت ها و شبكه هاي اجتماعي برجسته شوند ، توجه كاربر را به خود جلب كنند و علاقه بيشتري به محصولات يا خدمات شركت ايجاد كنند.

انواع عكاسي شركتي


اين طيف گسترده اي از سبك ها و رويكردها را در بر مي گيرد. برخي از رايج ترين انواع عكاسي شركت ها شامل پرتره هاي اجرايي ، عكاسي از رويدادهاي شركت ها ، عكاسي از امكانات و دفاتر و عكاسي از محصولات يا خدمات است.

عكس بشقاب غذا

پرتره هاي اجرايي نوعي عكاسي از شركت ها است كه بر ضبط شخصيت و اقتدار يك رهبران يك شركت متمركز است. اين تصاوير براي ارائه در وب سايت يك شركت ، مواد بازاريابي و انتشار مطبوعات ايده آل است.

از طرف ديگر ، عكس از رويدادهاي شركتي بر ضبط لحظات كليدي كنفرانس ها ، سمينارها و ساير فعاليتهاي تجاري متمركز است. اين تصاوير مي توانند به مستند سازي مشاركت شركت در رويدادهاي مهم كمك كنند و تعهد خود را به جامعه تجارت نشان دهند.

مقاله در مارك
اين نقش اساسي در ساخت و تقويت برند يك شركت دارد. يك تصوير برند محكم و منسجم مي تواند به ايجاد اعتماد و وفاداري در بين مشتريان و همچنين ايجاد يك مزيت رقابتي در بازار كمك كند.

شما مي توانيد ارزش ها و شخصيت يك شركت را منتقل كنيد و به ايجاد هويت متمايز كمك كنيد. علاوه بر اين ، يك تصوير برند جامد همچنين مي تواند به ايجاد يك ارتباط عاطفي با مخاطب كمك كند ، كه به نوبه خود مي تواند وفاداري و رضايت مشتري بيشتري ايجاد كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۷:۲۶ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

5 اكانت پردرآمد اينستاگرام در سال 2022

بديهي است كه سلبريتي ها در مورد بدنامي يك شروع خوب دارند. هنگامي كه آنها يك حساب اينستاگرام ايجاد مي كنند، بلافاصله هزاران فالوور دريافت مي كنند. اين اعداد براي همه صدق نمي كند، اما جالب است كه ببينيد رسانه هاي اجتماعي چقدر مي توانند براي اينفلوئنسرها سودآور باشند. در اينجا 5 اكانت اينستاگرام پردرآمد امروزي آورده شده است: شركت تبليغاتي اينستاگرام

كريستيانو رونالدو - 475 ميليون دنبال كننده و 1,604,000 دلار به طور متوسط ​​در هر پست
دواين «راك» جانسون – 334 ميليون دنبال كننده و ميانگين 1523000 دلار در هر پست
آريانا گرانده – 328 ميليون مشترك و ميانگين 1510000 دلار براي هر پست
كايلي جنر - 365 ميليون دنبال كننده و 1,494,000 دلار به طور متوسط ​​در هر پست
سلنا گومز – 341 ميليون دنبال كننده و ميانگين 1,468,000 دلار در هر پست
چگونه در اينستاگرام به عنوان يك تجارت درآمد كسب كنيم؟
يكي از بهترين راه‌ها براي موفقيت در اينستاگرام در سال 2023، حضور و فعال بودن و تعامل در پلتفرم (اما همچنين دنبال كردن روندها) است. در اينجا نحوه دستيابي به آن آورده شده است.

1. پيشنهادات ويژه را تبليغ كنيد
مردم عاشق گرفتن معاملات هستند (و كاربران اينستاگرام عاشق خريد چيزهايي هستند: 44٪ مي گويند كه هر هفته از اين برنامه براي خريد استفاده مي كنند).

از اينستاگرام براي تبليغ تمام نكات برجسته كسب و كار خود، به خصوص فروش هاي تبليغاتي استفاده كنيد. با به اشتراك گذاشتن يك پيشنهاد يا كد تخفيف عالي در اينستاگرام، نه تنها براي فالوورهاي خود تبليغ مي كنيد، بلكه اشتراك گذاري اين اطلاعات را براي مردم آسان تر مي كنيد.

اين پست از برند پوشاك @smashtess فروش آخر سال را اعلام مي كند و نظرات زيادي دارد كه افراد دوستان خود را تگ مي كنند. اين يك راه عالي براي تبليغ پيشنهاد شما و دريافت سهام رايگان است.


2. شمارش معكوس براي عرضه محصول جديد ايجاد كنيد

شما مي توانيد از اينستاگرام استفاده كنيد تا به دنبال كنندگان خود طعم محصولات يا خدمات جديد خود را بچشند. به لطف ويژگي‌هاي «شمارش معكوس» يا «يادآوري»، مشتريان بالقوه شما به راحتي متوجه خواهند شد كه محصولات جديد شما چه زماني براي فروش در دسترس خواهند بود. اين راهي براي ايجاد هيجان در مورد پيشنهاد شما است. در هنگام راه اندازي، كاربران اعلاني دريافت مي كنند كه به آنها يادآوري مي كند محصولات شما را بررسي كنند (و در حالت ايده آل، آنها را به سبد خريد خود اضافه كنند).

3. يك فروشگاه در اينستاگرام ايجاد كنيد
فروشگاه در اينستاگرام راهي براي كسب درآمد مستقيم در برنامه است. كاربران مي توانند محصولات را با استفاده از ابزارهاي تجارت الكترونيك داخلي خريداري كنند. براي مشاغل، راه اندازي فروشگاه بسيار آسان است.


فروشگاه‌هاي اينستاگرام بهترين دوست يك خريدار بي‌تحرك هستند (يا بدترين كابوس، همه اينها به چشم‌انداز بستگي دارد). محصولات يا خدمات شما براي فروش در فيد اخبار مشتركين شما، بين انتشارات كلاسيك نمايش داده مي شود.

فروشگاه در اينستاگرام همچنين يك راه عالي براي ارائه خدمات سريع مشتري به افرادي است كه از رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند (75٪ افراد بالاي 13 سال در سراسر جهان، بنابراين اساساً همه). مشتريان مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد برند شما يك پيام خصوصي براي شما ارسال كنند يا نظر بدهند (نكته: اگر از پيام ها غرق شده ايد، چرا از يك ربات چت براي كمك به تيم خدمات مشتري خود استفاده نكنيد؟).

در هر پستي كه حاوي يك محصول قابل خريد باشد، نماد كيف ظاهر مي شود تا به كاربران اطلاع دهد كه اين محصول براي خريد در دسترس است.

برند پوشاك پتي باتو از برچسب هاي محصول در بسياري از نشريات استفاده مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۲۷:۱۰ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

داشتن يك وب سايت براي كسب و كار شما چقدر مهم است؟


در دنياي ديجيتال، هيچ كس اهميت وب سايت براي يك تجارت را زير سوال نمي برد. صرف نظر از بخش يا اندازه كسب و كار شما، يك صفحه وب حداقل حضور ديجيتالي است كه يك سازمان بايد براي اطمينان از اعتبار ارائه دهد. آيا برندهاي موفقي را مي شناسيد كه به صورت آنلاين سرمايه گذاري نمي كنند؟ بهترين شركت طراحي سايت اصفهان

اينترنت رفتار مصرف كننده را تغيير داده است. براي مثال، اگر مي‌خواهيد ابتدا در مورد يك محصول/خدمت بيشتر بدانيد، بايد به فروشگاهي برويد.

اما امروزه براي خواندن توصيه ها و مقايسه قيمت ها كافي است به محتواي وب سايت ها، وبلاگ ها، انجمن ها و شبكه هاي اجتماعي دسترسي داشته باشيد. همانطور كه انتظار مي رود، اين تغييرات همچنين مسير خريد مشتري را تغيير مي دهد.

به همين دليل است كه در پست امروز اهميت داشتن يك وب سايت براي كسب و كار خود را درك خواهيد كرد. اگر اين موضوع به شما علاقه مند است، بخوانيد و نگاهي بيندازيد!

تغييرات در سفر خريد چيست؟

سفر خريد نقشه برداري از مراحلي است كه مصرف كننده براي تكميل خريد محصول/خدمت طي مي كند. و همانطور كه قبلاً اشاره كرديم، اينترنت در حال تغيير آن است.

در مدل سنتي، اولين لحظه حقيقت (FMOT) لحظه اي است كه فرد در مقابل قفسه مي ايستد و تصميم مي گيرد چه چيزي را بگيرد.

لحظه دوم حقيقت (به انگليسي Second Moment of Truth - SMOT) زماني اتفاق مي افتد كه او محصول را مصرف مي كند، مي بيند كه آيا راضي است و تصميم مي گيرد كه دوباره آن را بخرد يا خير.

در مدل جديد، قبل از SMOT در محل فروش، مشتري بالقوه قبلاً تحقيقات زيادي در وب در مورد آنچه مي خواهد بخرد انجام داده است. اين مرحله توسط گوگل به عنوان لحظه هاي صفر حقيقت (ZMOT) نامگذاري شده است. بنابراين، در زمان خريد، شخص عملاً تصميم خود را گرفته است.

پيامد بازاريابي اين است كه مصرف كنندگان از حالت منفعل خودداري مي كنند و شروع به جستجوي اطلاعات مورد علاقه آنها در كانال هايي مي كنند كه به آنها اعتماد دارند. و البته، شركت شما بايد در طول ZMOT با او صحبت كند. يك نكته خوب براي خواندن كتاب ZMOT: Conquering Zero Moments of Truth است كه براي دانلود رايگان در دسترس است.

مزاياي داشتن وب سايت چيست؟ ديد را افزايش مي دهد
اگر مردم مي خواهند استقلال به تنهايي تحقيق كند، وب سايتي ارائه دهيد كه اطلاعات به روز داشته باشد. داشتن وبلاگي كه به عنوان نقطه تماس بين كسب و كار شما و مشتريان بالقوه شما باشد بسيار مفيد است.

از طريق توليد دوره‌اي محتواي مرتبط به صورت متني يا ويديويي، مي‌توانيد علاوه بر ايجاد قدرت در حوزه تخصصي خود، آنها را در مورد موضوع كسب و كار خود آموزش دهيد.

همچنين مهم است كه به رتبه بندي صفحه خود در موتورهاي جستجو توجه داشته باشيد. سئو (در زبان انگليسي، Search Engine Optimization) دقيقاً بهينه سازي آن است و شامل عوامل درون صفحه مانند بازاريابي محتوا و عوامل خارج از صفحه مانند ساخت لينك است.

به هر حال، يك برند شناخته شده در محيط آنلاين اعتماد بيشتري را القا مي كند، كه عامل تعيين كننده اي در تصميم گيري خريد است.

تبديل هاي بيشتري ايجاد مي كند


وب سايتي كه تجربه كاربري خوبي را ارائه مي دهد (به انگليسي، User Experience - UX) به تبديل بازديدكنندگان به مشتريان بالقوه و سپس به مشتريان كمك مي كند. اگرچه UX حوزه جديدي از طراحي نيست، اما با ظهور دستگاه هاي تلفن همراه فضا را به دست آورده است.

به عنوان مجموعه اي از تجربيات و احساساتي كه كاربر هنگام مرور صفحه خود احساس مي كند، هنگام انتخاب محصول/خدمات براي خريد اهميت زيادي دارد.

يك تجربه بد به اعتبار شركت لطمه مي زند. از سوي ديگر، مصرف كنندگان راضي اغلب نظرات خود را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك مي گذارند كه منجر به دهان به دهان معروف مي شود.

به ياد داشته باشيد كه روي يك قالب واكنش‌گرا سرمايه‌گذاري كنيد، كه با اندازه صفحه نمايشي كه در آن نمايش داده مي‌شود، سازگار است. با افزايش تبلت ها و گوشي هاي هوشمند، ديگر راهي وجود ندارد كه مطمئن شويد مشتري بالقوه شما در سايت شما قرار خواهد گرفت، درست است؟ بنابراين، اگر مي توانيد نسخه موبايلي نيز داشته باشيد، مهم است.

براي اينكه ايده اي داشته باشيد، تلفن هاي همراه به عنوان ابزار اصلي اتصال به اينترنت براي مردم ادغام شده اند. اين اطلاعات برگرفته از نظرسنجي نمونه ملي خانوار (پناد) در سال 2015 است كه توسط موسسه جغرافيا و آمار انجام شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۸:۴۵ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)