بک لینک -

وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
betorward
وان ایکس بت
سایت jetbet
yekbet

 تبلیغات کسب و کار تبلیغات کسب و کار .

تبلیغات کسب و کار

نمونه های اتوماسیون خانگی ما: کاربردها و دستگاه ها


اتوماسیون خانگی در بیشتر خانه ها بیشتر و بیشتر رایج می شود و همچنان برای مصرف کنندگان جذاب است. تمام تکنیک های در نظر گرفته شده برای کنترل، برنامه ریزی و خودکارسازی خانه را گرد هم می آورد. در زیر مجموعه ای از دستگاه های مختلف اتوماسیون خانگی و نمونه هایی وجود دارد که به شما امتیاز زندگی در یک خانه "هوشمند" را ارائه می دهد. هوشمند سازی منازل

سیستم اتوماسیون خانگی، با تبلت کنترل متمرکز روی دیوار

خانه خود را خودکار کنید: از بین طیف گسترده ای از دستگاه ها انتخاب کنید
اتوماسیون خانگی اصطلاحی است که از انقباض "domus" به معنای خانه در لاتین و پسوند "tic" مرتبط با این تکنیک ناشی می شود. تمام راه‌حل‌ها و پروتکل‌های در نظر گرفته شده برای خودکارسازی و کنترل از راه دور دستگاه‌های الکتریکی مختلف در خانه که در یک شبکه یکپارچه شده‌اند را مشخص می‌کند. هدف اصلی اتوماسیون خانگی بهبود راحتی، امنیت و ارتباطات در داخل خانه است، بدون اینکه مدیریت بهینه انرژی را فراموش کنیم. امروزه دستگاه ها و تجهیزات متعددی برای اتصال به یک مرکز اتوماسیون خانگی وجود دارد. بنابراین می‌توانید اتوماسیون خانگی را بر اساس سیستم‌های روشنایی، دستگاه‌های نظارت تصویری، سوکت‌ها، سوئیچ‌ها، کرکره‌های غلتکی، ترموستات، لوازم خانگی و/یا تجهیزات چندرسانه‌ای متصل بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. دستگاه های جدید مانند یخچال های ارتباطی یا ربات های اتوماسیون خانگی نیز طرفداران بیشتری پیدا می کنند.

نمونه هایی از اتوماسیون خانگی: کاربردهای مختلف ممکن
خانه را زیر نظر بگیرید
نظارت بر خانه یکی از عملکردهای اصلی است که به اتوماسیون خانه نسبت داده می شود. اکنون چندین دستگاه به صورت تجاری در دسترس هستند تا ایمنی کالاها و افراد را تضمین کنند. بنابراین دوربین مداربسته اولین وسیله ای است که به آن نیاز دارید. با دوربین متصل، نظارت بر خانه شما از راه دور و در زمان واقعی انجام می شود. از جمله، شما این امکان را دارید که زمان‌های ضبط را برای هر دوربین تعیین کنید، تمام فعالیت‌هایی را که در داخل و خارج از خانه شما انجام می‌شود، نظارت کنید و بر اساس نیاز خود روی یک تصویر خاص زوم کنید. بیش از یک ابزار بازدارنده، دوربین نظارت متصل همچنین به شما امکان می‌دهد در برابر تهدید نفوذ یا سرقت واکنش سریع نشان دهید. برای بهینه سازی امنیت خانه خود با این نوع ایده اتوماسیون خانگی، بدیهی است که می توانید تعداد معینی از اجزا را در سیستم اتوماسیون خانگی ادغام کنید، مانند سنسورهای حرارتی، سنسورهای حرکت، آلارم های بی سیم یا کرکره های غلتکی متصل. به لطف سیستم مانیتورینگ از راه دور، آشکارسازهای باز و بسته شدن درها، و دستگاه های مخابره داخل ساختمان و آلارم های متصل، اتوماسیون خانگی نیز کمک ارزشمندی برای حفظ امنیت سالمندان و افرادی است که استقلال خود را از دست می دهند.

نور را از راه دور مدیریت کنید
به لطف اتوماسیون خانگی، اکنون امکان مدیریت سیستم روشنایی خانه وجود دارد. روشن و خاموش کردن نور متصل شما اکنون از راه دور و با کمک دستورات ساده قابل دسترسی از تلفن هوشمند یا تبلت متصل شما انجام می شود. با اتوماسیون خانگی، شما همچنین امکان «بازی» با نور و تطبیق نور، شدت نور یا دمای رنگ را بر اساس نیاز خود دارید. تغییر از نور محیطی یا کاربردی به نور جنبشی گرم مانند نوری که توسط شمع یا شومینه ارائه می شود، با یک حرکت ساده از تلفن هوشمند یا تبلت متصل شما انجام می شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۴۰:۵۳ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

تبلیغات باعث آشکار شدن و ایجاد تقاضا می شود

سوال اصلی این است که آیا تبلیغات تقاضا را آشکار می کند یا ایجاد می کند. به عبارت دیگر آیا ما به هر چیزی که تبلیغات به ما ارائه می دهد نیاز داریم یا اینکه تبلیغات نیازهای جدیدی را در ما ایجاد می کند؟ فیلمبرداری تبلیغاتی در اصفهان

ممکن است تبلیغات هر دو را همزمان انجام دهد یا حداقل به نحوه طراحی محتوای تبلیغاتی بستگی دارد. در واقع، یک تبلیغ عموماً بر دو اهرم متکی است:

- یک اهرم اطلاعاتی، که در آن هدف این است که با برجسته کردن ویژگی های آن در مقایسه با سایر محصولات مشابه، اطلاعاتی را در مورد ارزش محصولی که استفاده از آن برای ما ضروری است در اختیار ما قرار دهد. به عنوان مثال، ما سعی می کنیم نشان دهیم که شوینده X بهتر از شوینده Y شستشو می شود، در حالی که فرض می کنیم مواد شوینده مورد نیاز است.

  • یک اهرم متقاعد کننده، که در آن هدف این است که ما را متقاعد کند که ما به استفاده های جدید و در نتیجه محصولات جدید نیاز داریم. به عنوان مثال، مردم سعی می کنند ما را متقاعد کنند که یک SUV یک وسیله حمل و نقل عادی در مناطق شهری است، یا اینکه ما نمی توانیم بدون ساعت متصل به دویدن برویم. تبلیغات گاهی تا آنجا پیش می رود که مدل زندگی و تعریفی از خوشبختی را می فروشد. به عنوان مثال، ما این را در تبلیغات عطری که پول، شهرت، اتومبیل، ماهیچه ها و زنان را تبلیغ می کنند، می یابیم.

بسته به محصول، استراتژی برند و کانال ارتباطی، یکی از دو اهرم قوی‌تر فعال می‌شود و «تبلیغ» را یا به سمت کاملاً آموزنده یا در سمت متقاعدکننده و تقاضاکننده تغییر می‌دهد.

یک بازی مجموع صفر

تا حدی، تبلیغاتی که از اهرم اطلاعات استفاده می‌کند، می‌تواند یک بازی حاصل جمع صفر در نظر گرفته شود که در آن شرکت‌های مختلف سعی می‌کنند مجموعه‌ای از مصرف‌کنندگان را جذب کنند که بودجه کلی مشخصی دارند. اگر دو شرکت یک محصول بسیار مشابه را بفروشند، وارد جنگ تبلیغاتی می شوند تا هر چه بیشتر مشتری جذب کنند. این نبرد چیزی ایجاد نمی کند (به جز کار برای آژانس های تبلیغاتی) و این مصرف کننده است که سرمایه گذاری تبلیغاتی را در هزینه محصول پرداخت می کند.

از این منظر، تبلیغات کار بیهوده ای خواهد بود، زیرا کالاهای مصرفی مفیدی تولید نمی کند، بلکه فقط برای تصمیم گیری بین سهم بازار استفاده می کند. با این حال، این نیروی کار به طور بالقوه می تواند یک سرمایه گذاری سودمند باشد زیرا اطلاعاتی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد که بنابراین می تواند انتخاب بهتری داشته باشد و در نهایت خوشحال تر باشد.

تبلیغات در قلب مدل کسب و کار بسیاری از شرکت ها قرار دارد

تبلیغات همچنین می تواند منبع درآمدی برای برخی فعالان اقتصادی باشد. به عنوان مثال، رسانه ای که روزنامه ای منتشر می کند، هر روز برای دقایقی توجه خوانندگان خود را به خود جلب می کند. اولین مدل دریافت هزینه برای دسترسی به روزنامه است، زیرا خواننده از آن سود می برد. مدل دوم انجام معامله با شخص ثالث است: شرکتی که می خواهد در مورد آن صحبت کند. رسانه موافقت می کند که در ازای دریافت پاداش، به بخشی از توجهی که جلب می کند، دسترسی داشته باشد، و خواننده متعهد می شود در ازای قرار گرفتن در معرض محتوای تبلیغاتی در حین مطالعه، هزینه کمتری (اگر اصلاً باشد) برای دسترسی به رسانه ها بپردازد.

بسیاری از شرکت ها بر اساس مدل درآمد تبلیغاتی هستند: کانال های تلویزیونی، رادیوها، روزنامه ها، وب سایت ها، برنامه های کاربردی تلفن همراه و غیره. تبلیغات یک اقتصاد توجه را امکان پذیر می کند که در آن هدف جلب چشم و گوش مخاطب تا زمانی که ممکن است است. در سال 2004، پاتریک لی لی، مدیرعامل وقت TF1، در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «آنچه به کوکاکولا می‌فروشیم زمان در دسترس مغز انسان است». همانطور که گفته شد، اگر تبلیغات وجود نداشت، احتمالاً به همان مقدار محتوا برای سرگرمی و آموزش ما دسترسی نداشتیم.

بنابراین، هرگونه سیاست عمومی با هدف کاهش مقدار تبلیغات باید با شوک اقتصادی که بر این بازیگران اقتصادی که مدلشان مبتنی بر درآمد تبلیغاتی است ایجاد می‌کند، همراه باشد. به عنوان مثال باید به تلویزیون دولتی یارانه بیشتری پرداخت و در تامین مالی شبکه های خصوصی تجدید نظر شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۲۷:۳۱ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

دلیل تبلیغات چیست؟

تکنیک های متقاعدسازی تبلیغات محصولات زیبایی
عوامل موثر بر بودجه تبلیغاتی
نحوه دریافت تبلیغات در Tumblr
آیا تبلیغات بر مدیریت برند تأثیر می گذارد؟
تبلیغات در همه جا وجود دارد: شهرها بیلبوردهایی را به نمایش می گذارند که جدیدترین ویژگی های گوشی های هوشمند را چشمک می زند. تبلیغات شستشوی بدن به مصرف کنندگان این اطمینان را می دهد که اگر از محصولات شرکت خود استفاده کنند، علایق عاشقانه آنها را دنبال خواهد کرد. تبلیغات مجلات حین پرواز به مدیران این نوید را می دهد که می توانند با استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه خود ترفیع کسب کنند. شرکت تبلیغاتی

به گزارش بیزینس اینسایدر، از آنجایی که استراتژی های بازاریابی دیجیتال به دنبال افزایش 2 تریلیون دلاری فروش سالانه جهانی هستند، روش های تبلیغات پیچیده تر می شوند. اگرچه ممکن است مصرف کنندگان پیام های بازاریابی را بیش از حد ساده و گاه آزاردهنده درک کنند، تبلیغات چندین هدف را دنبال می کند.

تقویت فروش و سود خالص

هدف از تبلیغات افزایش سود کسب و کار است. تبلیغات به این هدف به روش های مستقیم و در عین حال ظریف و دستکاری دست می یابد. به عنوان مثال، یکی از تکنیک های تبلیغات باعث ایجاد حس بی کفایتی در مصرف کننده می شود که تنها زمانی قابل اصلاح است که کالا یا خدمات شرکت را خریداری کند. تاکتیک هایی از این قبیل افراد را وادار به خرید کالا می کند و سود را بهبود می بخشد.

سوزان کی جونز، نویسنده کتاب "بازاریابی اینترنتی تجارت به کسب و کار" توضیح می دهد که شرکت ها با تجزیه و تحلیل میزان هزینه شده در انواع کمپین های تبلیغاتی و مقایسه این رقم با درآمد کسب شده، تاثیر تبلیغات بر سود را اندازه گیری می کنند. پست کمپین تبلیغاتی این نسبت همچنین برای ارزیابی سودآورترین رسانه ها برای تبلیغات استفاده می شود. جونز توضیح می دهد که چگونه ایمیل های تجاری، برای مثال، بازدهی بالاتری را به ازای هر دلار نسبت به بازاریابی اینترنتی غیر ایمیلی ایجاد می کنند. شرکت سئو در اصفهان

وفاداری به برند را پرورش دهید

از مزایای تبلیغات می توان به القای حس وفاداری به برند اشاره کرد. به تصویر کشیدن یک محصول در یک تبلیغ، تصاویر، ایده آل ها و شخصیتی را منتقل می کند که با جمعیت مورد نظر مطابقت دارد. با همسویی نزدیک این ارزش ها، مصرف کنندگان بهتر با محصول ارتباط برقرار می کنند.

کسب و کارها بر این باورند که این ارتباط عاطفی به خریدار محصول ترجمه می شود. به عنوان مثال، یک تبلیغ برای یک اسکوتر به سبک ایتالیایی ممکن است یک جوان 20 ساله را در حال لذت بردن از یک قهوه در خیابان های ایتالیا نشان دهد. این تصویر ممکن است با زنان جوان طنین انداز شود و آنها را وادار به اتصال (و در حالت ایده آل، خرید) این محصول کند.

افزایش آگاهی محصول
تبلیغات همچنین در خدمت اطلاع رسانی به مصرف کنندگان در مورد ویژگی های منحصر به فرد محصولاتی است که شرکت می فروشد. این امر به ویژه برای کسب و کارهای جدید یا شرکت های تاسیس شده ای که از محصولات جدید و نوآورانه رونمایی می کنند بسیار مهم است. برای مثال، شرکت‌های فناوری، اقلامی با ویژگی‌های پیچیده را تهیه می‌کنند که اغلب تبلیغات افراد هیجان‌زده را منتشر می‌کنند و به حداکثر استفاده از این گزینه‌های جدید می‌پردازند. نمونه‌هایی از تبلیغاتی که آگاهی از محصول را ایجاد می‌کنند شامل بروشورها، آموزش‌های آنلاین و ویدیوهای نحوه انجام کار است.

افزایش سهم بازار
دلیل دیگر تبلیغات افزایش سهم بازار شرکت از یک صنعت معین است. با افزایش تعداد مصرف کنندگان وفادار، این شرکت از انعطاف پذیری قیمت محصول و حضور در بازار برخوردار است. موسسه مالی شرکتی (CFI) خاطرنشان می‌کند که افزایش سهم بازار می‌تواند باعث افزایش فروش، افزایش دید و تقویت شهرت شود و در عین حال بر رقابت تسلط یابد.

تاکتیکی که برای افزایش سهم بازار استفاده می شود ممکن است مستلزم ایجاد تبلیغاتی باشد که ارزش محصولات رقیب را نفی می کند. تبلیغات بازرگانی که "مطالعات آزمایشی" اثربخشی محصولات در مقابل رقبا را نشان می دهد، یکی از نمونه های این نوع تبلیغات است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۳۱:۳۱ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

اتوماسیون خانگی و نصب SmartHem در استکهلم

اتوماسیون خانگی به طور فزاینده ای در استکهلم و در سراسر جهان محبوب شده است و درک دلیل آن کار سختی نیست. تبدیل خانه شما به یک خانه هوشمند نه تنها راحتی، بلکه امنیت، بهره وری انرژی و کنترل دستگاه های الکترونیکی شما را نیز افزایش می دهد. در Schibler Electric، ما اهمیت ارائه راه حل های اتوماسیون خانگی با کیفیت بالا را که متناسب با نیازهای شما بوده و کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد، درک می کنیم. شرکت هوشمند سازی ساختمان

اتوماسیون خانگی با خانه هوشمند چیست؟


اتوماسیون خانگی یا فناوری خانه هوشمند شامل ادغام دستگاه ها و سیستم های الکترونیکی مختلف در خانه شما برای ایجاد یک کنترل متمرکز بر روی آنها است. این می تواند شامل همه چیز باشد، از ترموستات هوشمند و روشنایی گرفته تا سیستم های امنیتی و سیستم های سرگرمی که می توانند از طریق برنامه یا دستورات صوتی کنترل شوند.

مزایای اتوماسیون خانگی


راحتی: اتوماسیون خانگی به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه‌ها و سیستم‌های خود را از هر کجا کنترل کنید، دسترسی آسان و راحتی را فراهم می‌کند.
امنیت: سیستم‌های امنیتی هوشمند می‌توانند خانه شما را زیر نظر بگیرند و در صورت شناسایی موارد غیرعادی هشدارهایی را به تلفن شما ارسال کنند و خیالتان را راحت کنند.
بهره وری انرژی: با خودکارسازی روشنایی، گرمایش، سرمایش و سایر دستگاه ها، می توانید مصرف انرژی خود را کاهش دهید و در قبوض آب و برق خود صرفه جویی کنید.
سفارشی سازی: با راه حل های اتوماسیون خانگی، می توانید خانه خود را با نیازها و خواسته های خاص خود تنظیم کنید و تجربه ای شخصی و منحصر به فرد را ارائه دهید. شرکت خانه هوشمند
امروز برای نصب اتوماسیون خانگی و خانه هوشمند در استکهلم با ما تماس بگیرید
با راهکارهای اتوماسیون خانگی Schibler Electric و نصب خانه هوشمند در استکهلم، خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید. برای تعیین وقت مشاوره، همین امروز با ما تماس بگیرید و به شما اجازه می دهیم خانه هوشمند نهایی را متناسب با نیازها و سبک زندگی خود ایجاد کنید.

امروز با ما تماس بگیرید
اولین قدم را برای بهره مندی از نصب SmartaHem با Schibler Electric بردارید! برای مشاوره رایگان و قیمت امروز با ما تماس بگیرید. فرم تماس زیر را پر کنید و ما ظرف 24 ساعت برای رزرو خدمات یا پاسخگویی به سوالات شما با شما تماس خواهیم گرفت.

نام
پست الکترونیک
راه حل های خانه هوشمند ما در استکهلم
نصب روشنایی هوشمند: روشنایی خانه خود را از تلفن هوشمند خود کنترل کنید یا از دستورات صوتی برای ایجاد حال و هوای عالی برای هر مناسبت استفاده کنید.
سیستم امنیتی خانه هوشمند: خانه خود را با دوربین های امنیتی هوشمند، آشکارسازهای حرکتی و آلارم هایی که می توانید از تلفن همراه خود نظارت کنید، نظارت و از آن محافظت کنید.
گرمایش و سرمایش هوشمند: دمای خانه خود را با ترموستات های هوشمند تنظیم کنید که با ترجیحات شما سازگار است و در زمانی که در خانه نیستید در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.
سرگرمی سیستم SmartHome: یک سیستم سینمای خانگی ایجاد کنید که در آن می توانید فیلم ها و موسیقی های مورد علاقه خود را با کنترل ساده از تلفن هوشمند خود در هر اتاق خانه خود پخش کنید.
چرا شیبلر الکتریک را برای اتوماسیون خانگی در استکهلم انتخاب کنید؟
تجربه و تخصص: با تجربه گسترده در تاسیسات برقی و فناوری های خانه هوشمند، می توانید برای ارائه راه حل های قابل اعتماد و با کیفیت به ما اعتماد کنید.
خدمات شخصی: ما از نزدیک با شما کار می کنیم تا نیازها و خواسته های شما را درک کنیم و راه حل هایی را متناسب با شما و خانواده تان ارائه کنیم.
کیفیت و قابلیت اطمینان: ما فقط از محصولات با کیفیت بالا استفاده می کنیم و هر نصب را با دقت و حرفه ای انجام می دهیم تا از عملکرد و قابلیت اطمینان طولانی مدت اطمینان حاصل کنیم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۳۲:۱۰ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

اهمیت توسعه وب سایت مراقبت های بهداشتی: چرا مشاغل مراقبت های بهداشتی به وب سایت نیاز دارند؟

وب‌سایت‌ها برای هر نوع کسب‌وکاری، چه در امور مالی، خرده‌فروشی، مسافرت، آموزش و یا هر صنعت دیگری ضروری هستند. مراقبت های بهداشتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. کسب‌وکارهایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند نیز به وب‌سایت‌ها نیاز دارند تا از مزایای دیجیتالی‌سازی استفاده کنند. خدمات طراحی سایت اصفهان

اهمیت یک وب سایت برای یک سازمان مراقبت های بهداشتی را نمی توان تضعیف کرد. به عنوان مثال، یک وب سایت بیمارستان می تواند به افراد اجازه دهد تا به راحتی نوبت رزرو کنند و بیماران می توانند به طور ایمن به اطلاعات پزشکی خود دسترسی داشته باشند.

هنگام ایجاد یک وب سایت مراقبت های بهداشتی، باید به دنبال یک شرکت توسعه وب قابل اعتماد برای ساخت وب سایت مطابق با آرزوها و الزامات خود باشید. برای اهمیت وب سایت های مراقبت های بهداشتی، روند توسعه، هزینه ساخت وب سایت و بسیاری از اطلاعات دیگر به خواندن ادامه دهید.

وب سایت بهداشت و درمان چیست؟


این وب سایتی است که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی مانند بیمارستان ها، کلینیک ها و پزشکان ساخته شده است. به طور معمول یک وب سایت مراقبت های بهداشتی اطلاعاتی در مورد کسب و کار و خدمات آن ارائه می دهد. همچنین می‌تواند ویژگی‌هایی مانند زمان‌بندی قرار، دسترسی به سوابق پزشکی و سایر مطالب را ارائه دهد. این نوع وب سایت می تواند به کسب و کارها کمک کند تا اعتبار خود را ایجاد کنند و با بیماران ارتباط برقرار کنند. منابع و اطلاعاتی برای کمک به بیماران و سایر کاربران دارد. خدمات سئو سایت در اصفهان

ویژگی های یک وب سایت بهداشت و درمان


برای اطمینان از اینکه وب سایت پزشکی شما از مزایای واقعی بهره می برد، باید ویژگی های مناسب را ادغام کنید. مزایای زیادی برای چنین وب سایتی وجود دارد، و شما می توانید آنها را با یک ارائه دهنده خدمات توسعه وب بهداشتی خوب پیاده سازی کنید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم ویژگی های زیر را برای کسب و کار مراقبت های بهداشتی در وب سایت خود بگنجانید:

خدمات و لیست قیمت - این اولین چیزی است که بیماران می خواهند بدانند: خدمات ارائه شده و هزینه آنها.
اطلاعات پزشکان - بیماران باید کنجکاو باشند تا متخصصانی را که قرار است آنها را درمان کنند، بشناسند. بنابراین، ارائه جزئیات به پزشک مانند تجربه، مدارک تحصیلی و غیره مهم می شود.
تعیین وقت ملاقات با پزشک از طریق حالت آنلاین.
گزینه چت آنلاین - بیماران با بیمارستان ها ارتباط برقرار می کنند و در مورد مسائل بهداشتی خود سؤال می پرسند.
تماس اضطراری- این ویژگی زمانی مفید است که بیماران باید به صورت فوری با پزشک تماس بگیرند.
وبلاگ - یک بخش وبلاگ در وب سایت مراقبت های بهداشتی خود ایجاد کنید تا علاقه بیماران را افزایش دهید. می توانید مطالب مرتبط با نکات پزشکی، روش های تشخیص و غیره را ارسال کنید.
نقشه- با یک نقشه تعاملی، بیماران می توانند به سرعت و بدون دردسر موقعیت بیمارستان را پیدا کنند.
فرم بازخورد- همیشه یک کانال بازخورد به وب سایت خود اضافه کنید تا بیماران بتوانند تجربیات خود را ارسال کنند.
جستجوی پیشرفته - برای یافتن سریعتر اطلاعات مرتبط در مورد بیمارستان مفید است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۰۳:۱۴ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

اهمیت طراحی سایت برای شرکت ها

برای انجام این کار، صفحات فرود می توانند انواع مختلفی داشته باشند. یا تایپ مستقیم، که به محض ورود، توضیح مختصری از محصول و خدمات و برخی از ویژگی های بسیار جالب آن را به همراه فرم تماس یا نوع داستان سرایی می بینیم، جایی که به شکل پیشرفته تر می گوییم محصول و خدمات ما چیست. در مورد است و ما سعی می کنیم از طریق استراتژی ها و عناصری نیاز به خرید شما را ایجاد کنیم تا نوعی اقدام را در کاربر تحریک کنیم. طراحی سایت در اصفهان

اگر چیزی که می خواهید ایجاد فرصت های فروش برای یک سرویس یا محصول بسیار خاص باشد، این گزینه شماست.

میکروسایت
طراحی میکروسایت
این گزینه به یک نامه کوتاه برای شرکت شما تبدیل می شود. تقریباً همیشه از یک بخش تشکیل شده است که در آن مهمتر از همه ما به طور خلاصه به همراه برخی از اطلاعات تماس به ما اشاره می کنیم که چه کسی هستیم و خدمات ویژه ما چیست.

این یک نسخه بسیار کاهش یافته از یک صفحه شرکتی است و گزینه ای است که توسط آن دسته از شرکت هایی انتخاب می شود که نمی خواهند در ایجاد وب سایت خود خیلی پیچیده شوند.

ما در MLG Diseño طراحی این نوع صفحات را نیز انجام می دهیم و راه حل هایی با نرخ های بسیار جالب داریم.

اهمیت داشتن وب سایت برای شرکت ها چیست؟


هنگامی که نوع صفحات وب که یک شرکت می تواند از نظر ارائه کسب و کار یا فعالیت خود داشته باشد را شناختیم، بر روی نکاتی تمرکز می کنیم که به اعتقاد من از همه مهمتر هستند و اینها همان مواردی هستند که باید ما را به سمت داشتن یک وب سایت سوق دهند. کسب و کار، فعالیت، شرکت یا حرفه ما، صرف نظر از اندازه ای که داریم.

بیایید با برجسته ترین دلایل برای ایجاد یک وب سایت برای شرکت ها آشنا شویم. شرکت دیجیتال مارکتینگ اصفهان

به ما اعتبار می دهد
این اولین دلیلی است که می خواهم برای داشتن یک وب سایت ارائه دهم. امروزه، و به شدت تحت تاثیر این همه گیری، کاربران و مصرف کنندگان به اینترنت به عنوان مکانی برای جستجو، خرید و قرارداد انواع محصولات و خدمات روی آورده اند.

برای شروع، این بدان معناست که اگر شما وب سایت نداشته باشید، دسترسی به تعداد زیادی از کاربران یا خریداران احتمالی خدمات یا محصولات شما برای شما دشوارتر خواهد شد، اما باعث کاهش اعتبار شما در مقایسه با رقبای شما خواهد شد. ، به ویژه در صورتی که اینها یک وب سایت داشته باشند. داشتن یک وب سایت یکی دیگر از نکاتی است که در هنگام ایجاد اعتماد در مشتریان بالقوه خود به آن اضافه می کنیم و یکی از مهمترین نکات در هنگام تصمیم گیری در مورد طراحی وب سایت برای شرکت ها است.

داشتن یک فیس بوک کافی نیست، همانطور که بسیاری می گویند، باید به شرکت یا فعالیت خود اهمیت دهید و برای این کار هیچ چیز بهتر از داشتن یک وب سایت نیست. اکنون نگران باشید که این یک وب سایت نیست و به درستی تصویر و ارزش های شرکت شما را منعکس می کند.

در بسیاری از مواقع، شرکت ها بدون داشتن دانش لازم برای انجام کار حرفه ای به ایجاد وب سایت خود متوسل می شوند و در نهایت تصویری بسیار مخدوش از شرکت یا کسب و کار خود ارائه می دهند. باید از آن اجتناب کرد.

برای هر کسی قابل دسترسی است
حتی اگر یک کسب و کار محلی دارید، داشتن یک وب سایت این امکان را به شما می دهد که خود را به هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد نشان دهید. وب سایت شما در 24 ساعت شبانه روز به عنوان ویترین عالی در اینترنت خواهد بود و این همیشه یک نکته مثبت و یک دلیل دیگر برای در نظر گرفتن اهمیت یک وب سایت برای شرکت ها است.

برای مثال بسیار واضح، اگر مشتری بالقوه از جلوی محل یا محل کار شما از کنار ماشین یا اتوبوس شما عبور کرد و چیزی توجه او را به خود جلب کرد، داشتن یک وب سایت باعث می شود که او راحت تر شما را بشناسد، ببینید چه چیزی پیشنهاد دهید و اگر او آنچه را که می بینید دوست داشت یا حتی دفعه بعد مستقیماً از شما بازدید می کند، تماس بگیرید.

کانال فروش بالقوه
داشتن یک وب سایت می تواند به سادگی معرفی نامه شرکت یا کسب و کار شما باشد یا در صورت کارآمد بودن، می تواند یک کانال فروش قدرتمند و یکی از مهم ترین دلایل انتخاب یک وب سایت برای شرکت ها باشد.

اگر می خواهید وب سایت شما نیروی محرک دیگری برای کسب و کار شما باشد، می توانید استراتژی های بازاریابی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد مشتریان جدیدی ایجاد کنید. برای این کار می توانید از شبکه های اجتماعی شرکت خود، کمپین های موتورهای جستجو و یا کار بر روی سئوی سایت خود استفاده کنید.

امروزه کسب و کارهای زیادی وجود دارند که برای جذب مشتری یا پروژه تنها به وب سایت خود متکی هستند. این چیزی است که در زمان های اخیر به طور تصاعدی با متخصصان پزشکی، مشاوران، وکلای دادگستری، که در مقطعی تصمیم گرفته اند آن را به طور جداگانه انجام دهند و کل استراتژی خود را بر روی موقعیت خوب وب سایت خود قرار داده اند، چند برابر شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۰:۱۲ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

22 نکته برای انتخاب بهترین آژانس سئو و پرچم قرمز که باید به آن توجه کنید


سئو مبتدی
تصویری از یک مدیر بازاریابی که بین برترین آژانس های سئو انتخاب می کند سئوکار در اصفهان

ما از مشتریان SaaS خود به همراه شبکه شریک نظرسنجی کرده‌ایم تا بهترین توصیه‌ها را برای انتخاب بهترین آژانس SEO برای تیم شما ارائه دهیم. این چک لیستی است که آرزو داشتید قبل از استخدام شریک جستجو داشته باشید.

هنر اجرای برنامه‌های جستجوی B2B SaaS با درک این موضوع شروع می‌شود که این موضوع به آن چیزی که اکثر مردم به عنوان SEO فکر می‌کنند نیست.

این در مورد تگ های عنوان یا توضیحات متا نیست.
این در مورد کوبیدن URL به یک ابزار حسابرسی و ارائه لیستی از توصیه های خروجی ماشین به تیم توسعه نیست.
این در مورد تمرکز بر حجم زیادی از خروجی محتوا نیست.
این در مورد تمرکز بر کلمات کلیدی با حجم بالا نیست.
این دقیقاً کاری نیست که رقبای شما انجام می دهند.
این در مورد به دست آوردن بیشترین تأثیرات ممکن نیست.
مطمئناً در مورد پرداخت هزینه انبوه بک لینک نیست.
با این حال، این در مورد داشتن یک رویکرد جامع برای درک ارزش پیشنهادی تجاری - جهت محصول، چشم انداز رقابتی و روندهای صنعت است.

این در مورد پل زدن چندین بخش - اغلب پراکنده - مانند تیم های محصول، فروش، اجتماعی، بازاریابی، توسعه و رهبری است.

این در مورد درک این است که دستاوردهای عملکرد اغلب باید به تیم اجرایی نشان داده شود، که برای آن باید بدانید که چگونه بین بردهای سریع و جریان های کاری استراتژیک تعادل برقرار کنید.

یک تیم قاتل سئو B2B باید تجربه و تخصص در تجزیه و تحلیل کسب و کار، روش های تحقیق، معماری وب سایت، مدیریت پروژه و نوشتن محتوای تاثیرگذار داشته باشد.

پروژه های سئو در مورد کنترل روایت هستند. هرچه سریعتر این مفهوم را بپذیرید، سریعتر شروع به برنده شدن در یک سهم ارگانیک از صدا (OSOV) و فروش بیشتر از رقبا خواهید کرد. سئو فروشگاه اصفهان

بدانید که چگونه مشکلات اصلی در سئو را مرور کنید


مانع ورود بسیار کم
بله، حتی کمتر از مشاوران CRM و ERP است. به نظر می رسد همه افراد بهینه سازی برای موتورهای جستجو را می دانند، اما مشاوران واقعی بسیار اندک هستند. آنها همچنین تمایل دارند از کار در سمت مشتری اجتناب کنند. فقط برای توضیح بزرگی موضوع: وقتی ما استراتژیست های سئو را استخدام می کنیم، 83٪ از افرادی که برای آن موقعیت ها درخواست می کنند در مصاحبه های خود مردود می شوند و 63٪ دیگر در مطالعه موردی آزمایشی خود مردود می شوند. شما باید به دنبال افراد با عملکرد بالا با اشتیاق به درک مدل های کسب و کار و ذهنیت رشد باشید.

سئو کار یک مرد نیست


شما به یک تیم متقابل نیاز دارید. برای اجرای یک کمپین جستجوی تأثیرگذار، تیمی که با سرنخ‌های ارگانیک وظیفه دارد باید یک مشاور جستجو (استراتژیست)، توسعه‌دهنده، نویسنده محتوا، طراح، مدیر پروژه و شرکت‌های کوچک و متوسط محصول داشته باشد - در غیر این صورت بودجه زیادی را هدر خواهید داد. کار با یک آژانس (مجموعه ای تخصصی از افرادی که با UX، محتوا، الگوریتم و روندهای توسعه همگام هستند) نسبت به استخدام یک تیم تمام وقت که به طور مداوم از کار می افتند، تخصص، عضله اجرایی و ریسک سربار کمتری به شما می دهد.

شما به چندین نقطه تماس داخلی نیاز دارید که مسئول هدایت پروژه سئو هستند تا بینش محصول و فروش و تلاش های بازار را ایجاد کنند.

سئو سریع برنده می شود
اگرچه سئو یک بازی ترکیبی طولانی مدت برای ساخت دارایی است، اما همچنان می توانید برنده های سریع به دست آورید. چگونه؟ از طریق اسکن فنی و مطابقت با بهترین شیوه ها برای کدنویسی، تجربه کاربر، ایجاد پیوند داخلی، ابرداده و دسترسی.

قبل از شروع کار با یک آژانس، یک ممیزی فنی وب سایت انجام دهید و تا حد امکان با تیم داخلی انجام دهید. بسته به پیچیدگی سایت شما، اکثر این موارد را می توان در عرض 4 ماه انجام داد. یا این شما هستید که آنها را انجام می دهید یا آژانس جستجو باید آنها را به هر حال هنگام تعامل انجام دهد.

شریک سئوی شما باید ذهنیت مشاوره ای داشته باشد
شریکی را انتخاب کنید که ذهنیت مشاوره ای دارد و نه کسی که فقط در حال استفاده از ابزار سئو در پروژه است (با استفاده از خزنده ها برای بیرون ریختن فایل های پی دی اف دیگ بخاری مشکلات و گرفتن هزینه از شما). یک شریک مشاوره محور در مورد درک DNA کسب و کار شما، از جمله محصول، جهت محصول، چرخه فروش و استراتژی ورود به بازار وسواس دارد. سپس آنها اطمینان حاصل می کنند که یک مزیت ناعادلانه برای شما در مقابل رقبای شما ایجاد می کنند، به طوری که در عرض 24 ماه به سادگی صنعت را در محتوای روایی و مفید در هم می کوبید.

خبر خوب؟ یک استراتژی سئو به خوبی انجام شده یک اثر ترکیبی است، به خصوص در B2B SaaS.

بر اساس تجربه و مصاحبه با مجموعه مشتریان ما، در اینجا معیارهای انتخابی است که باید از شریک B2B SEO استفاده کنید/انتظار داشته باشید.

1. دانش B2B
چرخه های فروش طولانی تر، از جمله چندین بازاریابی و نقاط تماس فروش برای تأثیرگذاری بر خریدار احتمالی برای خرید، در B2B معمول است. رقبای شناخته شده با شهرت طولانی مدت را به ترکیب اضافه کنید، و کار (هوشمندانه) زیادی برای ایجاد قدرت نوسانی خود خواهید داشت.

سفر خریدار را بشناسید و در تولید سرنخ B2B تجربه داشته باشید
مطالعات زیادی در مورد سفر خریدار تجاری وجود دارد و هر شرکتی دارای یک m منحصر به فرد است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۱:۴۹ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

اتوماسیون خانگی

اتوماسیون خانگی (از لاتین "domus" - خانه - و "رباتیک" - کنترل از راه دور) فرآیندی است برای خودکارسازی خانه برای تبدیل آن به "خانه هوشمند، ارائه مدیریت انرژی، امنیت، رفاه و خدمات ارتباطی". اتوماسیون خانگی آنقدرها که به نظر می رسد علمی تخیلی نیست. ایده کنترل چراغ ها، تهویه مطبوع، زنگ هشدار قبلاً از دهه 80 وجود داشته است. اخیراً امکان کنترل ماشین لباسشویی یا ظرفشویی، فر، یخچال و غیره نیز وجود دارد. همه از طریق اتصال Wi-Fi. شرکت خانه هوشمند

متخصصان به اتفاق آرا می گویند که "اینترنت اشیا" را نمی توان متوقف کرد و هر روز دستگاه های بیشتری به شبکه متصل می شوند. به همین دلیل تا چند سال دیگر شاهد پیاده‌سازی این سیستم‌ها در خانه‌هایمان و کنترل آن از طریق تلفن همراه یا تبلت خواهیم بود و به طور فزاینده‌ای متداول و در دسترس همگان خواهند بود.

اما چگونه اتوماسیون خانگی می تواند برای سالمندان آینده مفید باشد؟ از طریق کارهای ساده مانند باز کردن پرده ها یا روشن کردن گرمایش حتی قبل از رسیدن به خانه! و با سیستم های هوشمندی که الگوهای روتین ما را یاد می گیرند و با اتوماسیون کامل سازگار می شوند. این سیستم ها حتی ممکن است به شما یادآوری کنند که داروی خود را در زمان خاصی مصرف کنید. همه اینها البته بدون دخالت هیچ روباتی! در بروکسل، Living Tomorrow یک خانه هوشمند ساخت تا مردم بتوانند تصوری از اینکه این خانه‌های آینده چگونه خواهند بود، داشته باشند. برای هر کسی که مایل به بازدید از آن است در دسترس است.

خانه آینده هوشمند طراحی شده برای سالمندان.


همانطور که قبلاً مشخص است، جمعیت به طور فزاینده ای پیرتر می شود، اما این نباید چیز بدی باشد. مهمتر از همه، زمانی که همه بخش ها برای آن سناریو آماده می شوند. برای مثال، بنیانگذار Agile Aging Alliance خواستار ارائه گزارشی در مورد اینکه چگونه فناوری‌های خانه هوشمند می‌توانند زندگی نسل‌های قدیمی‌تر آینده را متحول کنند، کرده است. نتیجه این گزارش را می توان در اینجا مشاهده کرد و نشان می دهد که چگونه دنیایی از امکانات برای راحت تر و ایمن تر کردن خانه های آینده برای افراد مسن وجود دارد.

علاوه بر این، معمار جودیت تورینگتون در این گزارش توضیح می دهد که خانه های امروزی به طور کامل برای افراد مسن سازگار نیستند. دلیل این اتفاق این است که خانه ها با در نظر گرفتن خانواده، چند طبقه و بیش از حد بزرگ ساخته شده اند. برخی از افراد مسن تصمیم می گیرند به خانه های کوچکتر، تک طبقه و بدون پله نقل مکان کنند، اما حقیقت این است که تصمیم گیری در دسترس همه است و خانه هایی با این ویژگی ها چندان پیشنهاد نمی شود.

همانطور که سالمندان ما شروع به از دست دادن مهارت و تحرک می کنند، حضور در خانه های معمولی دشوارتر می شود. و خانه های سالمندان باید دارای ویژگی های زیر باشد: هوشمند سازی خانه

ورود مستقیم به خانه، بدون پله یا با رمپ؛
درهای عریض؛
فضاهای وسیع برای گردش بدون موانع؛
حمام در طبقه اول.
سالمندان ما همیشه در خانه خود در امان نیستند و زمانی که امکان جابجایی خانه وجود ندارد، باید توجه داشت که تغییرات و سازگاری های کوچک باید انجام شود. جودیت تورینگتون موارد زیر را توصیه می کند:

نرده در راهروها؛
صندلی یا سکوی بالا رفتن از پله؛
برای تعویض وان دوش نصب کنید؛
میله های ایمنی در حمام.
اما این همه اش نیست. پیری همچنین باعث ضعف بینایی می شود که می تواند خطر افتادن را افزایش دهد. و زوال عقل چالش برانگیزتر است، زیرا برای مثال، عزیزان سالخورده ما ممکن است نقص داشته باشند یا فراموش کنند که گاز آشپزخانه را خاموش کنند. یا در خانه هایی زندگی کنید که سرما را وارد می کنند و گرمایش کارآمد نیست و در زمستان دچار هیپوترمی می شوند. با این حال، ما خوشبین هستیم که فناوری چه چیزی می تواند از نظر افزایش آگاهی در مورد تمایل به پیر شدن در خانه، اما با ایمنی و رفاه، مثبت باشد.

یک صندلی پله‌نوردی برای خانه آینده… امروز در دسترس است!


به گفته معمار جودیت تورینگتون، پس از گزارش انجام شده توسط Agile Aging Alliance، بالابر یا پلت فرم می تواند اولین قدم برای سازگاری خانه شما و از بین بردن خطر ناشی از پله ها و پله ها باشد. هدف این است که بتوانید طولانی تر، مستقل و ایمن در خانه مادام العمر خود زندگی کنید. ما هرگز نباید خطری را که پله ها برای بزرگترهایمان به همراه دارد، به حداقل برسانیم. آنها علاوه بر جمع و جور بودن، تا می شوند تا فضای کمتری را اشغال کنند و با دکوراسیون خانه شما سازگار شوند، زیرا رنگ ها و پارچه های متنوعی داریم. بنابراین، پله‌نورد را اولین قدم برای رسیدن به خانه آینده خود در نظر بگیرید!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۱:۱۱ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

خانه هوشمند چیست

وقتی عناصر هوشمند فردی مانند سوکت‌های رادیویی، موتورهای کرکره‌ای و چراغ‌های LED کنترل‌شده با برنامه از طریق نرم‌افزار به یکدیگر متصل شوند، چیزها واقعاً جالب می‌شوند. این به شما امکان می دهد سناریوهای فردی را تنظیم کنید. به عنوان مثال، برای یک عصر سینمای خانگی، تنها با یک ضربه می توان پنجره ها را تاریک کرد، چراغ ها را کم کرد و دمای اتاق را افزایش داد. یا در روزهای گرم، به لطف سنسورهای گرما، آب پاش چمن به طور خودکار شروع به کار می کند، سایه بان گسترش می یابد و تهویه مطبوع یا فن در داخل خانه شروع به کار می کند. خانه ای که با نیازهای ساکنانش سازگار باشد واقعا هوشمند است. خانه هوشمند چیست؟

ترموستات اتاقی "V3" از تادو
آسان برای شروع: کیت شروع "Lite" از Eberle
همه چیز تحت کنترل است: ترموستات اتاقی "V3+" از Tado
ترموستات رادیاتور با طراحی زیبا از Netatmo
انرژی کمتر، راحتی بیشتر
کنترل گرمایش هوشمند را به راحتی بازسازی کنید
11 تصویر
صرفه جویی در مصرف انرژی با خانه هوشمند
علاوه بر راحتی، صرفه جویی در انرژی یکی از اولویت های خانه هوشمند است. نه تنها این، به لطف اتصال به تلفن هوشمند، می توانید در هر زمان از مصرف برق همه دستگاه ها مطلع شوید. صاحبان یک سیستم فتوولتائیک همچنین می توانند میزان برق تولید شده روی پشت بام را به طور همزمان مشاهده کنند. با یک ضربه انگشت، حتی قدرتمندترین مصرف کنندگان را می توان به صورت جداگانه خاموش کرد یا می توان همه دستگاه ها را به یکباره هنگام خروج از خانه خاموش کرد. زیرا دستگاه هایی که خاموش هستند بیشترین صرفه جویی در مصرف انرژی را دارند.

نمای کلی یک خانه هوشمند

درب را ببندید و همه دستگاه ها خاموش می شوند - این نیز با یک خانه هوشمند امکان پذیر است.
© Devolo
اما فقط برق نیست که صرفه جویی می شود. مصرف گاز را نیز می توان از طریق کنترل گرمایش کاهش داد. حسگرهای بی‌سیم با باتری در پنجره‌ها وقتی باز می‌شوند ثبت می‌شوند و این اطلاعات را به مرکز کنترل ارسال می‌کنند. سپس نرم افزار سیستم به طور خودکار ترموستات های گرمایشی را تنظیم می کند. این به این معنی است که هیچ گرمایی به بیرون فرار نمی کند. حتی زمانی که در حال حرکت هستید، اگر قبل از ترک خانه فراموش کرده اید، می توانید دیگ را در حالت تعطیلات قرار دهید. هوشمند سازی منازل

زنی با انگشت اشاره‌اش «Video Doorbell Wire Free» آرلو را فشار می‌دهد
درب بازکن هوشمند: “Smart Lock” از نوکی
شبیه سازی حضور: تنظیمات در برنامه "Philips Hue".
مشاهده آسان: دوربین فضای باز «Cam Outdoor» از Nest
محافظت از خانه و آپارتمان
امنیت بیشتر برای خانه شما به لطف خانه هوشمند
15 تصویر

مزیت خانه هوشمند: افزایش امنیت

علاوه بر راحتی و صرفه جویی در انرژی، خانه هوشمند مزایای امنیتی قابل توجهی نیز ارائه می دهد. خواه حالت تعطیلات با سناریوهای مختلف روشنایی باشد، دوربین در درب ورودی متصل از طریق شبکه WiFi یا سوکت های رادیویی کنترل شده که می توان از آن برای قطع برق اتویی که هنوز روشن است استفاده کرد - خانه هوشمند این امکان را فراهم می کند. در واقع، فناوری هوشمندانه برای همه مناسب است، زیرا تنوع برنامه های ممکن بسیار زیاد است.

اما همیشه لزومی ندارد که از سرقت جلوگیری شده یا آتش سوزی خانه باشد. یک خانه هوشمند می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. به لطف ردیاب آب که با باتری کار می کند، ترکیدگی شلنگ آب در ماشین لباسشویی بلافاصله شناسایی می شود و زمانی که سطح آب فقط 1.5 میلی متر است، پیامکی به تلفن همراه شما ارسال می شود. این بدان معنی است که می توان از قبل از آسیب های عمده جلوگیری کرد.

پرده های لت جاسنو به لطف موتور به راحتی قابل جابجایی هستند
ترموستات های قابل نصب مجدد: www.netatmo.de
مجموعه فیلامنت از Philips Hue
مقاوم سازی یک خانه هوشمند: چراغ های LED از Müller-Licht
اینطوری انجام می شود
کلیدهای نور، پرده ها و موارد دیگر برای خانه هوشمند
17 تصویر
خانه هوشمند: نصب
تا همین چند سال پیش، یک خانه هوشمند به سیم کشی پیچیده و دائمی نیاز داشت. غیر معمول نبود که این چند هزار یورو هزینه داشته باشد. و اغلب فقط می‌توان آن را در ساختمان‌های جدید یا در حین بازسازی‌های اساسی در ساختمان‌های قدیمی اجرا کرد. خوشبختانه آن روزها به پایان رسیده است. امروزه تقریباً همه می توانند خانه خود را کمی هوشمندتر کنند - صرف نظر از اینکه آپارتمانی دارند یا اجاره می کنند. راه حل های فعلی ماژول برای خانه هوشمند این امکان را فراهم می کند: از طریق رادیو در منطقه محلی یا از طریق شبکه برق به عنوان یک خط داده، خانه را در کمترین زمان کمی هوشمندتر می کنند - و همچنین از نظر بصری به خوبی جا می گیرند.

آسان برای شروع: کیت شروع "Lite" از Eberle
کیت های استارت برای شروع کار با خانه های هوشمند ایده آل هستند. به این ترتیب می توانید ابتدا با فناوری، کنترل ها و تنظیمات فردی در یک منطقه کوچک آشنا شوید.
© Eberle
برای شروع آسان، تولیدکنندگان بسته‌های استارتی را نیز ارائه می‌دهند که برای کارهای خاص طراحی شده‌اند: به عنوان مثال، سوکت‌های رادیویی با کنترل برنامه و چراغ‌های LED برای بسته‌های روشنایی یا ترموستات‌های رادیویی و سنسورهای پنجره برای تنظیم گرمایش و صرفه‌جویی در انرژی. پس از دسترسی اولیه به خانه هوشمند با بسته‌های استارت، مجموعه‌های استارتر را می‌توان به راحتی بعداً گسترش داد و با محصولات اضافی تکمیل کرد.

سنسور خورشید: "eNet" از


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۱:۰۸ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

اهمیت دیجیتال مارکتینگ

کاربران به بازاریابی آنلاین شما پاسخ می دهند - یا مستقیماً با تکمیل خرید یا گذاشتن لایک و نظر در کانال های رسانه های اجتماعی یا به طور غیر مستقیم با مشاهده پیشنهاد شما. به این ترتیب می‌توانید تعداد کاربرانی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، مدت زمان اقامت و تعداد صفحاتی که روی آنها کلیک می‌کنند را اندازه بگیرید. اینها ارزش های مهمی هستند که می توانید برای بهبود بازاریابی خود از آنها استفاده کنید. بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

رقابتی بمانید

احتمالاً شرکت های رقیب زیادی در صنعت شما وجود دارند که باید آنها را زیر نظر داشته باشید. نشان داده شده است که کسانی که در سال‌های اخیر از بازاریابی آنلاین استفاده کرده‌اند، گروه‌های مشتریان جدیدی پیدا کرده‌اند و خود را در بازار قرار داده‌اند. شما باید در اینجا شرکت کنید تا رقابتی باقی بمانید و از فرصت های فراوان بهره مند شوید. لطفاً همچنین توجه داشته باشید که پیشرفت‌های جدید به طور مداوم اضافه می‌شوند تا به شما در تبلیغات مؤثرتر کمک کنند.

مرتبط ترین کانال های بازاریابی آنلاین در حال حاضر
وب سایت، رسانه های اجتماعی یا از طریق ایمیل: چندین گزینه برای انجام بازاریابی آنلاین در دسترس شماست. پیشنهاد شما تصمیم می‌گیرد که کدام کانال مناسب‌تر است. ما شما را با کانال های مختلف بازاریابی آشنا می کنیم.

در اصل، کانال های بازاریابی آنلاین به کانال های فروش و کانال های ارتباطی تقسیم می شوند:

کانال فروش: هدف کانال فروش دیجیتال فروش کالا و خدمات آنلاین است. این کانال به کسب و کار شما اجازه می دهد تا محصولات شما را به صورت آنلاین به نمایش بگذارد و بفروشد.
کانال ارتباطی: اینگونه برند و پیشنهاد خود را بصورت آنلاین نمایه می کنید. اول از همه، این در مورد ادراک و آگاهی در بین مشتریان است. کانال های ارتباطی را می توان به کانال های فروش مرتبط کرد.
وب سایت / فروشگاه اینترنتی
وب سایت نشان دهنده کارت ویزیت دیجیتال شرکت شما است. شما از آن برای برقراری ارتباط با پیشنهاد خود، ایجاد تصویر و حفظ ارتباط مستقیم با مشتری استفاده می کنید. هر چه برندسازی به یاد ماندنی تر باشد، آنچه را که مشتری می تواند انتظارش را داشته باشد واضح تر بیان می کنید. شما محصولات خود را با یک فروشگاه آنلاین یکپارچه می فروشید.

روی یک تجربه کاربری رضایت بخش تمرکز کنید. این موارد عبارتند از: طراحی واضح، زمان بارگذاری سریع و محتوای جذاب. به عنوان مثال، شما می توانید یک وبلاگ داشته باشید که با آن می توانید دانش ارزشمندی را به مشتریان خود ارائه دهید - و خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود قرار دهید. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

موتورهای جستجو در حال حاضر ابزار انتخابی برای به دست آوردن اطلاعات هستند. مطمئن شوید که کاربران شما را پیدا می‌کنند: با سئوی مؤثر، گوگل به شما پیشنهاد می‌کند در نتایج جستجو بالاتر باشید.

شما می توانید از طریق محتوای منحصر به فرد، آموزنده، بهینه سازی کلمات کلیدی و تنظیم ویژگی های مختلف به جایگاه قطبی در نتایج موتورهای جستجو دست پیدا کنید. بهینه سازی فنی وب سایت شما نیز سئوی خوبی به شما می دهد.

تبلیغات موتور جستجو (SEA)
SEA مربوط به سئو است که بر رتبه بندی گوگل نیز تاثیر می گذارد. با این حال، اینها تبلیغات پولی هستند که موقعیت شما را در موتورهای جستجو برای مدت زمان محدودی بهبود می بخشند. اگر می‌خواهید در مدت زمان کوتاهی مورد توجه قرار بگیرید، تبلیغات موتورهای جستجو ایده‌آل است - برای مثال به این دلیل که در حال حاضر تخفیف یا محصول جدیدی ارائه می‌دهید.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
تنها در آلمان بیش از 70 میلیون نفر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. در اینجا می توانید مستقیماً به افراد دسترسی داشته باشید و با تبلیغات فردی در گروه های هدف خود تبلیغ کنید. مهم است که در همه کانال‌ها نماینده نباشید - در عوض، کانال‌هایی را انتخاب کنید که در آن‌ها می‌توانید به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید (به عنوان مثال، در حالی که به گروه‌های هدف قدیمی‌تر در فیس‌بوک و اینستاگرام نیز دسترسی دارید، به ویژه برای جوانان در TikTok و Snapchat جذاب هستید. ) .

شما نباید فقط در کانال ها تبلیغات قرار دهید، بلکه باید ترکیبی هیجان انگیز از محتوا ایجاد کنید. این شامل نظرسنجی، اطلاعات در مورد یک موضوع مرتبط با شرکت یا مسابقات است. با ترکیبی هیجان انگیز می توانید یک رابطه قوی با پایگاه مشتری خود ایجاد کنید.

یک شکل خاص از بازاریابی رسانه های اجتماعی، اینفلوئنسر مارکتینگ است: اینفلوئنسرها تعدادی دنبال کننده دارند که به آنها اعتماد دارند و توصیه های محصول را دنبال می کنند. اینفلوئنسرها یا آژانس های مناسبی را پیدا کنید که پیشنهاد شما را به کاربران جدید ارائه دهند. همکاری طولانی مدت می تواند در بلندمدت امیدوار کننده باشد.

بازاریابی ایمیلی
با ایمیل مارکتینگ می توانید ارتباط خود را با مشتریان فعلی حفظ کنید و مخاطبان خود را به روز نگه دارید، از یک طرف می توانید پیشنهادات، رویدادها و اخبار جدید را به اشتراک بگذارید و از طرف دیگر پیام های شخصی سازی شده برای مشتریان خود نیز امکان پذیر است. تماس مستقیم باعث تعامل بیشتر در سمت مشتری می شود.

بازاریابی ایمیلی همچنین به شما این فرصت را می دهد که به کانال های دیگر خود مانند رسانه های اجتماعی یا وب سایت خود پیوند دهید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۸:۴۳ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)