بک لینک -

وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
betorward
وان ایکس بت
سایت jetbet

 تبلیغات کسب و کار تبلیغات کسب و کار .

تبلیغات کسب و کار

مزایای داشتن فروشگاه آنلاین

آنها برای کاربران راحت هستند
در مورد مزایای فروش آنلاین، باید تاکید کنیم که فروشگاه های مجازی امکانات بیشتری را به کاربران ارائه می دهند، به خصوص اینکه مردم مجبور نیستند برای خرید خود به جایی بروند. طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

به همین ترتیب، باید تاکید کنیم که یک فروشگاه آنلاین امکاناتی را برای انجام پرداخت ارائه می دهد، همه اینها به درگاه های پرداخت مورد استفاده بستگی دارد. اگر به درستی طراحی شود، فرآیند فروش موثرتر است و می توان نرخ وفاداری مشتری را افزایش داد.

زن در فروشگاه آنلاین خود کالاها را سازماندهی می کند

4. هزینه های عملیاتی کاهش می یابد


کسب‌وکارهای الکترونیکی این مزیت را دارند که می‌توانند هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهند، زیرا نیازی به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها نیست و کارکنان مورد نیاز برای راه‌اندازی یک فروشگاه مجازی حداقل هستند.

اتوماسیون موجودی یکی دیگر از مزایای فروشگاه آنلاین است، زیرا در پلتفرم هایی مانند TiendaDA کنترل موجودی تنها با یک کلیک امکان پذیر است.

5. آنها می توانند به طور دائم فعالیت کنند


یکی دیگر از مزایای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی این است که فروشگاه شما در تمام روزهای هفته و به صورت 24 ساعته باز خواهد بود. این مهم است، زیرا به کاربران اجازه می‌دهید محصولات یا خدمات شما را در زمانی که برایشان راحت‌تر است، خریداری کنند.

به یاد داشته باشید که اکثر مردم در طول روز مشغول هستند و همین امر رفتن به فروشگاه برای خرید را برای آنها دشوار می کند. در فروشگاه های مجازی می توانید در هر زمان خرید کنید. مشاوره سئو سایت در اصفهان

6. شما می توانید به مردم در سراسر جهان بفروشید
همانطور که تا به حال دیدیم، داشتن یک فروشگاه مجازی مزایای زیادی دارد، اما مهمترین آنها این است که با آن می توانید محصولات یا خدمات را به مردم در هر نقطه از جهان بفروشید.

یعنی محدودیت فیزیکی وجود ندارد و عموم مردم فقط در محدوده خاصی نیستند. شما فقط باید برخی از جنبه های لجستیکی را در رابطه با حمل و نقل هماهنگ کنید تا بتوانید از یکی از بزرگترین مزایای فروشگاه های آنلاین بهره مند شوید.

خرید زن در فروشگاه اینترنتی

7. به شما کمک می کند کانال های فروش بیشتری را پوشش دهید
ما نمی توانیم این لیست از مزایای یک فروشگاه آنلاین را بدون ذکر این نکته پایان دهیم که با آنها می توانید کانال های فروش بیشتری را پوشش دهید و یک استراتژی فروش همه کانالی طراحی کنید. این نوع فروشگاه می تواند با ابزارهایی مانند شبکه های اجتماعی و واتس اپ ادغام شود تا امکاناتی را به کاربران ارائه دهد و فروش بیشتری داشته باشد.

به عنوان مثال، در TiendaDA امکاناتی را به شما پیشنهاد می کنیم تا فروشگاه مجازی خود را با واتساپ و خرید اینستاگرام پیوند دهید. این به شما کمک می کند تا به برند خود دسترسی بیشتری داشته باشید و به نرخ سود بالاتری برسید.

طراحی سایت فروشگاهی آژانس لایت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دی ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۸:۱۷ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

افزایش دسترسی بازاریابی با عکاسی تبلیغاتی

در دنیای پویای املاک و مستغلات، بازاریابی موثر و دسترسی گسترده از اجزای ضروری یک استراتژی فروش موفق است. عکاسی حرفه ای از املاک و مستغلات به عنوان یک ابزار قدرتمند برای گسترش دامنه بازاریابی ملک و دستیابی به مخاطبان وسیع تری از خریداران و اجاره کنندگان بالقوه برجسته است. تصاویر جذاب و با کیفیت بالا که از طریق عکاسی حرفه‌ای ایجاد می‌شوند، توانایی فراتر رفتن از موانع زبانی را دارند و با مخاطبان مختلف جهانی طنین‌انداز می‌شوند و در نتیجه بازار این ملک را گسترش می‌دهند. چه از طریق فهرست‌های آنلاین، کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی یا تبلیغات دیجیتال، جذابیت بصری عکاسی حرفه‌ای این توانایی را دارد که توجه و علاقه جمعیتی گسترده و متنوع از خریداران بالقوه را به خود جلب کند و دید و تأثیر بازاریابی ملک را تقویت کند. عکاسی تبلیغاتی اصفهان

با ارائه یک ملک در بهترین نور ممکن از طریق هنر و تخصص فنی عکاسی حرفه ای، متخصصان املاک می توانند به طور موثر گروه وسیع تری از خریداران بالقوه را جذب و جذب کنند. روایت بصری بافته شده توسط عکاسی حرفه ای، تجربه ای جذاب و غوطه ور را برای بینندگان ایجاد می کند، آنها را جذب می کند و تخیل آنها را با جذابیت ملک تحریک می کند. با انجام این کار، عکاسی حرفه‌ای نه تنها جذابیت ملک را افزایش می‌دهد، بلکه دید و قرار گرفتن در معرض آن را در بازار رقابتی املاک و مستغلات به حداکثر می‌رساند، در نتیجه درها را به روی طیف گسترده‌تر و متنوع‌تری از خریداران بالقوه باز می‌کند و فرآیند فروش یا بیشتر را تسهیل می‌کند. اجاره کارآمد و موفق

تصویر برند بهبود یافته


یکی از مزایای عکاسی حرفه ای املاک و مستغلات که اغلب نادیده گرفته می شود، توانایی آن در ارتقای تصویر برند و موقعیت بازار حرفه ای ها و آژانس های املاک است. متخصصان املاک و مستغلات با نمایش مستمر خواص با بالاترین استاندارد محتوای بصری، از جمله تصاویر خیره‌کننده و حرفه‌ای، می‌توانند تصویری از برند ایجاد کنند که با کیفیت، تجمل و توجه به جزئیات مرتبط است. این تصویر برند برتر نه تنها اعتماد و اطمینان را به خریداران احتمالی القا می کند، بلکه متخصصان و آژانس های املاک و مستغلات را در خط مقدم صنعت قرار می دهد و آنها را به عنوان پرورش دهندگان برتری و تمایز برجسته می کند.

عکاسی حرفه ای املاک نه تنها جذابیت بصری املاک فردی را افزایش می دهد، بلکه به تصویر کلی برند و موقعیت بازار متخصصان و آژانس های املاک کمک می کند. با ارائه مجموعه ای از تصاویر بصری خیره کننده و متقاعد کننده، متخصصان املاک و مستغلات می توانند شهرت خود را برای برتری و خدمات برتر به دست آورند، در نتیجه مشتریان فهیم را جذب کرده و استانداردهای جدیدی را برای کیفیت و حرفه ای بودن در صنعت تعیین کنند. این تصویر برند برجسته، که توسط برتری بصری عکاسی حرفه‌ای پشتیبانی می‌شود، به عنوان یک متمایزکننده قدرتمند در یک بازار رقابتی عمل می‌کند و متخصصان و آژانس‌های املاک و مستغلات را به عنوان رهبران حوزه خود قرار می‌دهد و اعتماد و وفاداری مشتریان فهیم را جلب می‌کند. ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

از رقابت متمایز شوید
در بازار املاک و مستغلات به طور فزاینده اشباع و رقابتی، توانایی متمایز شدن از دریای لیست املاک یک مزیت بزرگ است. عکاسی حرفه ای املاک و مستغلات، فهرست املاک را قادر می سازد تا از رقبا متمایز شوند و توجه خریداران بالقوه را به خود جلب کنند و تأثیری ماندگار بر جای بگذارند که شما را متمایز می کند. ترکیب بندی حرفه ای، نورپردازی متخصص و توجه به جزئیات که مشخصه عکاسی حرفه ای است، منجر به مجموعه ای از تصاویر می شود که نه تنها از نظر بصری خیره کننده هستند، بلکه احساس انحصار و لوکس بودن را نیز منتقل می کنند. هنگامی که به خریداران احتمالی فهرست ملکی ارائه می شود که دارای عکاسی حرفه ای استثنایی است، جذابیت ذاتی و جذابیت بصری ملک را به عنوان یک انتخاب برتر معرفی می کند، که از رقبا پیشی می گیرد و تاثیری به یاد ماندنی بر خریداران احتمالی می گذارد.

با سرمایه گذاری در عکاسی حرفه ای املاک، فروشندگان ملک و متخصصان املاک این فرصت را دارند تا لیست خود را بالاتر از حد معمولی قرار دهند و آنها را به عنوان پیشنهادات بی نظیر در بازار قرار دهند. روایت بصری و تجربه همه جانبه ایجاد شده توسط عکاسی حرفه ای، حس مطلوبیت و انحصار را ایجاد می کند و به طور موثر ملک را از سایرین موجود در بازار متمایز می کند و توجه خریداران بالقوه را به خود جلب می کند. این تمایز از رقابت، ناشی از برتری بصری عکاسی حرفه‌ای، نه تنها باعث تمایز p


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۰:۳۷ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

چگونه یک تیزر تبلیغاتی جذاب بسازیم؟

تبلیغات تیزر از عناوین جذاب، تصاویر چشم نواز و تعلیق برای ایجاد سر و صدا در اطراف یک برند و ایجاد هیجان در مورد محصول جدید آن استفاده می کند.


در این مقاله می آموزید که چرا تبلیغات تیزر کار می کند، با نحوه ایجاد یک کمپین موثر آشنا می شوید و چند نمونه را مشاهده می کنید. ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

چرا تبلیغات تیزر جواب می دهد؟


هدف اصلی یک تیزر جلب توجه بازدیدکنندگان سایت است. بازاریابان از این نوع تبلیغات برای اعلام انتشار یک محصول، به اشتراک گذاشتن اخبار مربوط به راه اندازی آن، کنار زدن پرده همکاری یک شرکت با یک ستاره بزرگ استفاده می کنند. آنها آگاهی از نام تجاری خود را افزایش می دهند، ترافیک زیادی را به وب سایت هدایت می کنند و با یک کمپین برنامه ریزی شده فروش را منفجر می کنند.

تیزرها کار می کنند زیرا مردم انتظار را دوست دارند. به یاد داشته باشید که برای کریسمس آماده می شوید. این زمان شادی زیادی را برای مردم به ارمغان می آورد زیرا آنها به دنبال بهترین هدایا برای دوستان خود هستند، آپارتمان ها را تزئین می کنند و این جادو را در هوا احساس می کنند. احساس تعلق به چیزی بزرگ، افراد را مجذوب خود می کند. طرفداران واقعی یک برند نیز همین احساس را دارند. آنها از بودن در یک جامعه به همان اندازه از دانستن رازهایی که دیگران نمی دانند لذت می برند. علاوه بر این، مردم کنجکاو هستند که از یک عنوان جذاب یا حتی کلیکی عبور کنند. بازاریابان می دانند که مردم عاشق صحبت کردن هستند، بنابراین از تبلیغات تیزر نهایت استفاده را می برند. عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

مرز باریکی بین یک تیزر تبلیغاتی خوب و یک بنر ارزان قیمت کلیکی که مردم را فریب می دهد وجود دارد. بنابراین، بیایید دریابیم که چگونه یک تیزر تبلیغاتی موثر ایجاد کنیم.

چگونه یک تیزر تبلیغاتی جذاب بسازیم؟


یک تیزر تبلیغاتی جذاب باید باعث شود مردم کلیک کنند و درباره پیشنهاد تبلیغ شده اطلاعات بیشتری کسب کنند. قانون اصلی این است که به وعده های خود پایبند باشید. انتظارات برآورده نشده بدترین چیزی است که مشتری بالقوه شما ممکن است با آن روبرو شود زیرا بازیابی از اولین برداشت منفی بسیار دشوار است. بنابراین، همیشه به قول خود پایبند باشید.

شما می توانید با ایجاد رمز و راز در مورد برند خود کاربران را مجذوب خود کنید. با انجام یک بازی حدس زدن و افشای اطلاعات در بخش های کوچک، آنها را درگیر نگه دارید. به این ترتیب، می توانید کنجکاوی آنها را سیری ناپذیر نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که محصول یا اخبار شما ارزش انتظار را دارد. از اغراق کردن، استفاده از پیام ها و اظهارات تکان دهنده و فریبنده که قابل تأیید نیستند، خودداری کنید.

قالب های زیادی برای تبلیغات تیزر موجود است. می‌توانید تبلیغات دیجیتالی را با قرار دادن بنرها در وب‌سایت‌های مربوطه اجرا کنید، اعلامیه‌های ایمیلی ارسال کنید، کمپین خود را در تلویزیون راه‌اندازی کنید، تیزرهای ویدیویی منتشر کنید، و غیره. مهمترین چیز این است که مخاطبان درست را هدف قرار دهید. هیچ فایده ای ندارد که تبلیغات تیزر خود را به همه کاربران نشان دهید زیرا فقط بودجه شما را تمام می کند.

برای تبلیغ پیشنهاد خود در شبکه های تیزر ابتدا باید در یکی از این پلتفرم ها ثبت نام کنید. آنها همکاری بین یک تبلیغ کننده و ناشر را آسان و شفاف می کنند. سپس، بودجه، زمان نمایش آگهی و تعداد کلیک ها را تنظیم کنید و تبلیغ خود را ایجاد کنید. پس از آن، یک ناشر کد خاصی را برای نصب در یک وب سایت دریافت می کند. یک تبلیغ‌کننده به مالک سایت بر اساس مدل قیمت‌گذاری انتخابی برای کلیک‌ها، نمایش‌ها یا اقدامات خاص پاداش می‌دهد.

اکنون که با ویژگی های تبلیغات تیزر آشنا شدید، چند نمونه را بررسی کنید.

نمونه هایی از تبلیغات تیزر


قطعاً هنگام تماشای ویدیوها در YouTube، چک کردن صندوق ورودی یا مرور وبلاگ ها و منابع خبری، تبلیغات تیزر زیادی دیده اید. ما چند نمونه از قالب های مختلف تبلیغات را به اشتراک می گذاریم.

با یک تیزر تبلیغاتی زیر، این شرکت یک گیرنده ایمیل را ترغیب می کند تا اخبار برند را دنبال کند تا یک فروش بزرگ را از دست ندهد. استعاره پشت تصویر خودش صحبت می کند و تایمر شمارش معکوس یک محرک فروش اضافی است.

تبلیغات تیزر

طرفداران اپل همیشه در مورد محصولات برند جدید هیجان زده هستند. این شرکت تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا بدون اینکه خیلی حرفی بزند، سر و صدایی در اطراف راه‌اندازی‌های جدید خود ایجاد کند. این بار برند در مورد ساعت جدید خود چیزی نمی گوید - فقط از کاربران می خواهد که تاریخ را در تقویم خود ذخیره کنند.

 

اکنون که روش کار تبلیغات تیزر، نحوه ایجاد یک تبلیغ موثر را می‌دانید و نمونه‌هایی در دست دارید، یک کمپین عالی طراحی کنید!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۳:۳۵ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

طراحی وب: به چه معناست و یک طراح وب چه کاری انجام می دهد؟طراحی وب: به چه معناست و یک طراح وب چه کاری انجام می دهد؟

اگر به طراحی وب علاقه دارید و می خواهید به عنوان یک طراح وب کسب درآمد کنید، این مقاله برای شما مناسب است. طراحی سایت در اصفهان

در آن زمان من چیزی در مورد طراحی وب نمی دانستم و تصمیم گرفتم یک طراح وب استخدام کنم تا پلتفرم من برای دوره آموزشی ایجاد کند.

با وجود اینکه در زمینه IT کار می کردم، کوچکترین ایده ای نداشتم که یک طراح وب از چه ابزار و فناوری هایی استفاده می کند.

به زودی یک فریلنسر پیدا کردم و موافقت کردم که وب سایت خود را بسازم.

https://lightjafari.nasrblog.ir/post-110937.html

من پیش پرداخت کردم و منتظر بودم تا سایت درست شود.

2 هفته گذشته بود اما سایت هنوز آماده نبود. او موفق شد جوملا (سی ام اس شبیه به وردپرس) + یک قالب وب سایت را برای من نصب کند. و بس.

در ابتدا او به من گفت که با بخش عضویت مشکل دارد. آژانس تبلیغاتی

گفتم باشه. من هنوز منتظرم.

مدتی گذشت و او به سختی توانست صفحه اصلی من + صفحه وبلاگ را بسازد، اما منطقه عضویت (مفیدترین عملکرد) اینطور کار نکرد.

او به من گفت که هنوز به پول نیاز دارد تا کار را تمام کند. بخشی دیگر از مبلغ را نیز پرداخت کردم و…. او رفته بود. اشتباه بزرگی کردم

اون فریلنسر ناپدید شد و من فقط اون سایتی موندم که هیچ فایده ای نداشت.

چون پول بیشتری برای ریسک نداشتم، تصمیم گرفتم وب سایت خودم را بسازم.

تجربه منفی با آن فریلنسر به من انگیزه داد تا کمی به طراحی وب علاقه مند شوم.

من نمی خواستم یک توسعه دهنده وب شوم. بیشتر از روی کنجکاوی بود.

در ابتدا فقط برای خودم وب سایت ساختم، سپس برای دوستان و در سال 2018 اولین وب سایت را با پرداخت هزینه ایجاد کردم.

من طراحی وب را فرصتی برای کسب سود دیدم. این واقعیت که به شما امکان می دهد به صورت آنلاین کار کنید، من بیشتر از همه دوست داشتم.

وقتی در مورد طراحی وب صحبت می کنیم، بین حرفه طراح وب و توسعه دهنده وب سردرگمی وجود دارد.

در ابتدا من همچنین فکر می کردم که کار یک طراح وب شامل ایجاد وب سایت است. اما کاملاً اینطور نیست.

در طول سال‌ها، کار با مشتریان متوجه شده‌ام که تعداد کمی از آنها می‌دانند که یک وب‌سایت خوب معمولاً توسط یک نفر ایجاد نمی‌شود.

افراد با استعدادی هم در بخش طراحی و هم در بخش فنی وجود دارند، اما چنین کارشناسانی نادرتر هستند.

طراحی خود تنها بخشی از فرآیند توسعه یک وب سایت است که به جنبه های بصری مربوط می شود و ربطی به نوشتن متون یا برنامه نویسی آن ندارد.

نقش یک طراح وب، ایده پردازی و ایجاد طراحی یک وب سایت است و بیشتر اوقات نیاز به دانش فنی ندارد.

در ادامه خواهید فهمید که یک طراح وب چه کاری انجام می دهد، فرصت های شغلی چیست و اگر قصد دارید یک فریلنسر شوید یا یک آژانس طراحی وب راه اندازی کنید، باید بدانید.

یک طراح وب چه کاری انجام می دهد؟

به طور کلی طراح وب به معنای مسئول ایجاد وب سایت یا برنامه های کاربردی وب از مرحله طراحی ساختار، طراحی رابط ها، ایجاد طراحی فراگیر و قسمت برنامه نویسی (کد نویسی) است.


درست است که کارشناسانی هستند که می توانند جنبه خلاقانه را با جنبه های فنی طراحی وب ترکیب کنند، اما این یک استثنا است.

برای درک بهتر کاری که یک طراح وب انجام می دهد، از تعریف زیر شروع می کنیم (آنچه ویکی پدیا می گوید برای من خیلی کلی به نظر می رسد).

طراح وب هنرمندی است که مسئول طراحی قابلیت استفاده و ظاهر بصری یک وب سایت است. به بخش بصری یا زیبایی یک وب سایت می پردازد.

یک طراح وب معمولاً کارهای زیر را انجام می دهد:

پالت رنگ، فونت و سبک سایت آینده را انتخاب کنید
طرح بندی صفحات وب و نمونه های اولیه ایجاد کنید
طراحی وب سایت را با در نظر گرفتن دفترچه راهنمای برند شرکت در صورت وجود انجام می دهد.
به عبارت ساده، مسئولیت یک طراح وب محدود به بخش خلاقانه طراحی است و شامل اجرای عملی (برنامه نویسی سایت) نمی شود.

به عنوان یک طراح وب نیازی به دانستن برنامه نویسی ندارید. دانستن نکات اولیه در مورد CSS و HTML خوب است، اما اجباری نیست.

از طرف دیگر، اگر می خواهید یک طراح وب موفق شوید، خوب است که تعدادی مهارت در زمینه طراحی از جمله دانش نرم افزار و جنبه های فنی داشته باشید تا نسبت به سایر طراحان وب برتری داشته باشید.

اگر هنوز تعجب می کنید که یک طراح وب چه کاری انجام می دهد، پس باید بدانید که این هنرمندی است که وب سایت ها یا برنامه های کاربردی وب را "نقاشی" می کند.

light-adv.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۰:۳۷ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

نقش کلیدی عکاس حرفه ای

برندها برای رسیدن به اهداف خود از طریق تبلیغات نیاز به عکس های عالی دارند و در نتیجه به تخصص یک عکاس حرفه ای خوب نیاز دارند. این متخصصان از نظر تکنیک های نورپردازی، ترکیب بندی، تصویر و تبلیغات دانش دارند تا بهترین ویژگی های محصول یا خدمات را به گونه ای به یادگار بگذارند. عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

اغلب اتفاق می افتد که شرکت ها مبالغ هنگفتی را در توزیع مطالب تبلیغاتی سرمایه گذاری می کنند، اما در این فرآیند یک نکته بسیار مرتبط را نادیده می گیرند: کیفیت و تأثیر تصاویری که قرار است توزیع شوند. بدون عکس های خوب، هیچ تضمینی وجود ندارد که این کمپین علیرغم انتشار گسترده موفق باشد.

در مقابل، شرکت هایی که در استراتژی خود به عکاسی تبلیغاتی اهمیت می دهند، مزایایی مانند:

 

افزایش فروش و بازگشت سرمایه


عکاسی تبلیغاتی به برندها این امکان را می دهد که محصولات و خدمات خود را به شیوه ای حرفه ای به نمایش بگذارند. به لطف این، مشتریان شما می توانند محصولی را که می خواهید تبلیغ کنید به وضوح درک کنند و این به آنها اعتماد به نفس می دهد که بخواهند بیشتر بدانند و آن را بخرند.

عکس های گیج کننده و بی کیفیت می توانند عواقبی داشته باشند که به طور کلی بر تصویر کسب و کار تأثیر منفی می گذارد. طراحی ست اداری در اصفهان

 

داستان سرایی تصویری که ارتباط ایجاد می کند


یکی از مهمترین جنبه های تقویت تصویر برند شما این است که بتوانید به وضوح بیان کنید که چه کسی و تجارت شما چیست، در حالی که به مشتریان خود چیزی ارائه دهید که قابل تشخیص باشد و ارتباطی با شرکت ایجاد کند. عکاسی تبلیغاتی به ما این امکان را می دهد که داستانی را بیان کنیم که مردم را به خرید محصولات و/یا خدمات ترغیب می کند و در عین حال روابط عاطفی بین مشتری و شرکت برقرار می کند.

 

در مورد برند خود آگاهی ایجاد کنید
عکاسی تبلیغاتی می تواند تاثیری ماندگار بر مشتریان بالقوه ایجاد کند و همچنین به افزایش فروش کلی شرکت کمک می کند. داشتن عکس هایی با کیفیت بالا در طول زمان به ایجاد آگاهی از برند برای مخاطبان شما کمک می کند. اگر تصاویر شما حرفه ای نیستند، به احتمال زیاد در حال ساختن یک تصویر غیرحرفه ای برای عموم مردم هستید. هنگام تبلیغ یک محصول یا ایجاد تصویر یک شرکت، عکس های حرفه ای ضروری است.

 

چرا یک سرویس عکاسی تبلیغاتی استخدام کنیم؟
دستیابی به محتوای با کیفیت بدون تأثیرگذاری تصاویر عکاسی غیرممکن است. به همین دلیل است که استخدام یک عکاس حرفه ای به شما امکان می دهد تا تصویر برند شما به اندازه کافی برای عموم نمایش داده شود. با اثربخشی استراتژی های تبلیغاتی

 

مارتین آلبا، مدیر خلاق آژانس ما، یک عکاس حرفه ای با بیش از 25 سال سابقه کار با مهمترین برندهای کلمبیا و آمریکای لاتین است. در کنار او گروهی منتخب از متخصصان ارتباطات شرکتی کار می کنند که آماده اند تا به برند شما در رسیدن به موفقیت در استراتژی های تبلیغاتی و ارتباطی خود کمک کنند. با ما تماس بگیرید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۴:۵۱ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

عدم اطمینان بازاریابی: تبلیغات تیزر تبلیغات دهان به دهان را تحریک می کند


مدتی است که می دانیم تبلیغات شفاهی (WOM) ابزاری قدرتمند برای جلب رضایت مصرف کنندگان و خرید برندها است. آیا کمپین های تبلیغاتی آینده نگر می توانند WOM را به سمت محصولات جدید هدایت کنند؟ تیزر تبلیغاتی در اصفهان

این مقاله توسط Paul Ketelaar، استادیار ارشد موسسه علوم رفتاری (BSI) در دانشگاه رادبود نوشته شده است و دارای دکترای علوم ارتباطات است.

ایده پشت موفقیت WOM ساده است. وقتی مصرف کنندگان محصولات را تبلیغ می کنند، بهتر از زمانی که شرکت ها این کار را انجام می دهند، کار می کند. این مطمئناً در مورد WOM از طریق رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک در قالب جوامع برند صدق می کند. این سوال را مطرح می کند که WOM چه نوع کمپین هایی را تحریک می کند. اگرچه تبلیغ‌کنندگان اغلب از تبلیغات تیزر (محصولات تبلیغاتی که در آینده نزدیک در دسترس خواهند بود) به امید برانگیختن buzz آفلاین و آنلاین یا WOM در مورد فیلم‌ها، کتاب‌ها، ماشین‌ها و محصولات جدید استفاده می‌کنند، اما اثربخشی آنها هنوز مشخص نشده است. ثابت شده است. این مطالعه بر این موضوع متمرکز شد که آیا یک شکل خاص از تبلیغات تیزر WOM بیشتری نسبت به تبلیغات فعلی (تبلیغات برای محصولات موجود در حال حاضر) تولید می کند. آژانس تبلیغاتی

حدس و گمان


اگرچه ما آینده را به طور نامطمئن تخمین می زنیم، اغلب خوش بین هستیم و از صحبت در مورد آن بیشتر از آنچه در حال اتفاق می افتد لذت می بریم. اگرچه عدم قطعیت مرتبط با محصولات جدید - هنوز در دسترس نیست - می تواند تأثیر منفی بر مصرف کنندگان بگذارد، همچنین به مصرف کنندگان این فرصت را می دهد تا در مورد ویژگی های مثبت حدس و گمان کنند و در مورد آنها با دیگران به صورت آفلاین و آنلاین صحبت کنند. و مردم دوست دارند این کار را انجام دهند. برای مثال، تحقیقات نشان می‌دهد که مردم از تریلرهای فیلم‌های سینمایی استقبال می‌کنند که آن‌ها را در مورد محتوا مطمئن نمی‌کند و نقطه‌بندی فیلم را آشکار نمی‌کند.

"بیدار شو"
اولین مطالعه در مورد اثربخشی کمپین‌های آینده‌محور بر تبلیغ آنلاین واقعی یک مدل ساعت زنگ دار طراحی جدید از یک شرکت سوئدی متمرکز بود. مشترکین (N=80000) مجله سبک زندگی سوئدی پلازا یک خط متنی از طریق ایمیل دریافت کردند که به آنها درباره محصول جدید هشدار می داد. نیمی از آنها یک خط متنی را دیدند که هدفش زمان حال بود: «فقط بیرون: بیدارکننده واقعاً جالب» و نیمی دیگر خط متنی را دیدند که هدفش آینده نزدیک بود: «به زودی: بیدارکننده واقعاً جالب». هر دو گروه می‌توانستند روی خط متن کلیک کنند، پس از آن مقاله‌ای درباره ساعت با اطلاعات یکسان مشاهده کردند، تنها تفاوت آن‌ها در متن‌های «فقط منتشر شده» برای یک گروه و «به زودی» برای گروه دیگر بود. آنها می توانند مقاله آنلاین را از طریق یک پیوند شخصی، احتمالاً با یک پیام شخصی، برای دیگران ارسال کنند. نتایج نشان می‌دهد که تبلیغات آینده‌محور WOM بیشتری نسبت به نوع حال‌محور دارد. مصرف‌کنندگان با نسخه آینده‌گرا بیشتر روی خط متن کلیک می‌کنند، ساعت را بیشتر به دیگران توصیه می‌کنند و آن را با جزئیات بیشتر و مثبت‌تر از کمپین زمان‌محور برای ساعت توصیف می‌کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۸:۴۰ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

چگونه یک خانه هوشمند بسازیم - راهنمای مبتدیان

آیا برای ساخت خانه هوشمند به کمک نیاز دارید؟ خانه هوشمند

آماده، تنظیم و بیایید شروع کنیم!

اگر روی این مقاله کلیک کرده اید، به این دلیل است که در مقطعی به این فکر کرده اید که چگونه خانه هوشمند خود را بسازید.

در حال حاضر صحبت های زیادی در مورد خانه های هوشمند و مزایای اجرای آنها وجود دارد.

اکنون، این مفهوم و تفاسیر متفاوتی که از بخش‌های مختلف به آن نسبت داده می‌شود، گاهی اوقات تفسیر چیستی آن و کارهایی که برای هوشمندسازی خانه‌مان باید انجام دهیم، دشوار می‌کند.

در ادامه نحوه ساخت یک خانه هوشمند از ابتدا و تمام گزینه هایی که هنگام تبدیل خانه خود به خانه هوشمند دارید را توضیح خواهیم داد.

درخواست اطلاعات از طریق واتساپ

محتوا

برای ساخت خانه هوشمند به چه چیزهایی نیاز دارم


تبدیل خانه خود به خانه با هوشمندی ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

با اتصال ساده یک سری تجهیزات اساسی، متوجه مزایای خانه ای می شوید که از شما مراقبت می کند، بنابراین مفهوم خانه هوشمند روز به روز شهرت بیشتری پیدا می کند.

عملاً بدون اینکه متوجه باشیم، آن را از تلویزیون شنیده‌ایم، آن را در روزنامه‌ها خوانده‌ایم و حتی دوستانمان شروع به گفتن از مزایای نصب این یا آن دستگاه در خانه کرده‌اند.

با توجه به موارد فوق، دلیلی برای عقب ماندن ما وجود ندارد. زمان آن فرا رسیده است که از پیشرفت های تکنولوژیک برای بهبود کیفیت زندگی در خانه استفاده کنید.

بنابراین می توان گفت که برای داشتن یک خانه هوشمند به راحتی به یک اتصال Wi-Fi پایدار، یک دستیار صوتی از نوع الکسا برای Google Home و دستگاه های دیگر مانند لامپ، دوشاخه و غیره نیاز داریم تا بتوانیم با آن همگام شویم. دستیار

محل شروع خانه های هوشمند به سه چیز بستگی دارد: بودجه، زمان و مهمتر از همه، اشتیاق شما برای این پروژه جدید.

راستش را بخواهید، می توانید یک دستگاه خانگی متصل بخرید و با خود برند پیش بروید و بعداً روی موارد اضافه کار کنید.

در حدود پنج سال گذشته، این کاری است که بسیاری از مردم انجام می‌دهند.

همانطور که می بینید، شروع داشتن کمی اتوماسیون در خانه چندان پیچیده نیست، اگرچه واضح است که پروژه های اتوماسیون خانگی برای خانه ها، چه خانه و چه آپارتمان، نیازی به هزینه های مالی بیش از حد ندارند، زیرا پروژه ها بسیار قابل تنظیم هستند. بسته به نیاز و نیاز.

درخواست اطلاعات از طریق واتساپ

باید بدانید: اتوماسیون در خانه چیست؟
برای شروع، اتوماسیون به گروهی از سیستم ها و فرآیندهایی اطلاق می شود که انسان در آنها دخالت نمی کند، بلکه همه چیز در دست مجموعه ای از دستگاه های تکنولوژیکی است، اگرچه همه چیز در دست فناوری نیست، اتوماسیون مستلزم نظارت مداوم بر آن است. انسان

اتوماسیون خانگی (همچنین به عنوان اتوماسیون خانگی شناخته می شود) بر کنترل خودکار و الکترونیکی عملکردها، فعالیت ها و دستگاه های خانه تمرکز دارد.

برخی از عناصر یک خانه خودکار می تواند شامل کنترل متمرکز قفل های امنیتی در و دروازه، لوازم خانگی، پنجره ها، روشنایی، دوربین های نظارت امنیتی و سیستم های HVAC (گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع) باشد.

اتوماسیون خانگی آسان است


قبل از هر چیز می خواهیم به شما بگوییم که خانه هوشمند به این معنا نیست که در هر اتاق دستگاه ها یا ربات های کاملاً تکنولوژیکی وجود داشته باشد و آن را بیشتر شبیه یک دفتر ناسا باشد تا یک خانه دنج.

اغلب داشتن یک خانه هوشمند فقط به معنای جایگزینی دستگاه‌ها، برنامه‌ها و لوازم جانبی با دستگاه‌های دیگر متصل یا خودکار است، به عنوان مثال می‌توان به سوئیچ‌های هوشمند، صدا و صدا در خانه، سیستم‌های امنیتی متصل به موبایل شما اشاره کرد که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۸:۳۶ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

سئو چیست؟ توضیحی برای مبتدیان

ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید. از هوش مصنوعی برای صرفه جویی در زمان انجام وظایف سئو استفاده کنید. سئو را آسان تر کنید. و پشتیبانی 24/7 را دریافت کنید. مشاوره سئو سایت در اصفهان

30٪ در اشتراک 12 ماهه خود در طول فروش Cyber Monday ما صرفه جویی کنید!

قیمت اصلی: 99 یورو قیمت جدید:
69.30 یورو یورو
/ سال (مثلاً مالیات بر ارزش افزوده)
Yoast SEO Premium را دریافت کنید »
نظرات کاربران واقعی را بخوانید

4.6 / 5
آیا شما وب سایت دارید؟ و آیا می خواهید ترافیک بیشتری برای سایت خود داشته باشید؟ اگر پاسخ مثبت است، پس شکی در آن نیست: سئو باید بخشی از تلاش های بازاریابی شما باشد. سئو یک راه عالی برای جذب و نگه داشتن افراد در سایت شما است. اما در واقع چه چیزی را شامل می شود؟ در این پست، ما توضیح خواهیم داد که سئو چیست و چگونه می توانید شروع کنید!

سئو چیست؟


SEO مخفف عبارت «بهینه سازی موتور جستجو» است. این تمرین بهینه سازی صفحات وب شما برای رسیدن به جایگاه بالایی در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو است. به عبارت دیگر: افراد با جستجوی آنلاین بیشتر احتمال دارد وب سایت شما را ببینند. SEO بر بهبود رتبه بندی در نتایج جستجوی ارگانیک (معروف به غیر پولی) تمرکز دارد.

نتایج جستجوی گوگل برای عبارت سیاره نپتون
صفحه نتایج جستجوی گوگل برای عبارت "سیاره نپتون"
در تصویر بالا، زمانی که کسی عبارت کلیدی "سیاره نپتون" را جستجو می کند، چند نتیجه اولیه را مشاهده می کنیم. در این مورد، ویکی پدیا اولین نتیجه است. این بدان معناست که صفحه آنها در نپتون رتبه 1 را در این عبارت جستجو می کند. ایده پشت سئو این است که وقتی صفحه خود را برای رسیدن به بهترین نتیجه بهینه می کنید، می توانید از آن رتبه ها صعود کنید و یکی از اولین نتایجی باشید که مردم می بینند. که باعث می شود کلیک ها و ترافیک بیشتری به سایت شما وارد شود!

اگرچه این مثال فقط نتایج ارگانیک را به ما نشان می دهد، تبلیغات یا نتایج غنی نیز می توانند در صدر باشند. حتی ممکن است Google Images یا چند محصول توسط Google Shopping وجود داشته باشد. امکانات بسیار زیادی وجود دارد. آنچه گوگل نشان می‌دهد می‌تواند به اطلاعاتی که درباره جستجوگر می‌داند (مثلاً کشوری که در آن زندگی می‌کند) بستگی دارد.

چرا سئو مهم است؟

شما یک وب سایت ایجاد کرده اید زیرا می خواهید مردم محصول شما را بخرند، در خدمات شما مشترک شوند یا محتوای شما را بخوانند. هدف شما هرچه که باشد، می خواهید مردم از وب سایت شما بازدید کنند. به عنوان مثال، اگر در آمستردام مغازه دونات فروشی دارید، می خواهید وب سایت شما شماره 1 باشد وقتی که مردم در گوگل: “donuts Amsterdam” را در گوگل جستجو کنند. زیرا شانس افرادی که روی وب سایت شما کلیک می کنند زمانی که بهترین نتیجه باشد بسیار بیشتر است!

اما چگونه این اتفاق را می‌سازید؟ یک کلمه: بهینه سازی موتورهای جستجو! سئو یک راه عالی برای جذب افراد به وب سایت شما به صورت رایگان است. که مخصوصاً اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید که پول زیادی برای صرف تبلیغات ندارید مفید است.

چه چیزی تعیین می کند که رتبه شما چقدر است؟
رتبه هر یک از نتایج توسط الگوریتم گوگل تعیین می شود. و اگرچه بخش‌هایی از الگوریتم گوگل مخفی باقی مانده است، سال‌ها تجربه در سئو به ما بینشی در مورد مهم‌ترین عوامل رتبه‌بندی داده است. این عوامل رتبه بندی را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

عوامل سئو داخل صفحه
رتبه بندی صفحات شما تا حدی توسط عوامل درون صفحه تعیین می شود. فاکتورهای درون صفحه همه چیزهایی هستند که در سایت شما تأثیر مستقیمی روی آنها دارید. این عوامل عبارتند از:

جنبه های فنی مانند کیفیت کد و سرعت سایت شما.
جنبه های مرتبط با محتوا، مانند ساختار وب سایت شما یا کیفیت کپی در وب سایت شما.
همه اینها فاکتورهای سئوی داخلی صفحه هستند که می توانید روی آنها کار کنید.

عوامل سئو خارج از صفحه
علاوه بر فاکتورهای سئو داخلی، رتبه شما توسط چند فاکتور سئوی خارج از صفحه نیز تعیین می شود. این عوامل عبارتند از:

لینک از وب سایت های دیگر به خصوص تعداد و کیفیت لینک هایی که به سایت شما اشاره می کنند مهم است. هر چه سایت های مرتبط با کیفیت و مرتبط به وب سایت شما لینک دهند، جایگاه شما در گوگل بالاتر خواهد بود.
توجه رسانه های اجتماعی
رقابت شما در جایگاه کسب و کار خاص شما در برخی از جایگاه ها، رتبه بندی بسیار دشوارتر از سایرین است. بنابراین رقابت پذیری بازار شما نیز تأثیر زیادی بر شانس رتبه بندی شما دارد.
سایر فعالیت های بازاریابی که خارج از وب سایت شما اتفاق می افتد.
اگرچه غیرممکن نیست، اما تأثیرگذاری بر این عوامل سئوی خارج از صفحه ممکن است دشوارتر باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۱:۴۵ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

چه زمانی یک طرح کاربردی در سایت ایجاد می کنید؟

FO همیشه در شروع پروژه ایجاد می شود زیرا در غیر این صورت یک طراح نمی داند چه چیزی را طراحی کند قیمت طراحی سایت در اصفهان و یک برنامه نویس نمی داند چه چیزی بسازد. آژانس اینترنتی شما اغلب FO را انجام می دهد. به عنوان یک مشتری، اغلب ایده ای از گروه های هدف، اهداف و عملکردهایی که باید در وب سایت گنجانده شود دارید. آژانس اینترنتی شما با مشورت شما این را به FO تبدیل می کند.

آیا می توانم بدون طراحی کاربردی هم شروع کنم؟

نه در واقع نه این به این دلیل است که قبل از شروع یک پروژه وب، می خواهید 100٪ در مورد اینکه چه چیزی باید در وب سایت گنجانده شود و چه چیزی نباید روشن شود. احتمالا آژانس شما هم همین را می خواهد. زمان آن است که انتظارات را به طور کامل بین مشتری و آژانس هماهنگ کنید. یک آژانس اینترنتی اغلب تنها در صورتی می‌تواند یک نقل قول خوب برای شما ایجاد کند که FO وجود داشته باشد. بدون FO، یک آژانس اینترنتی در واقع نمی تواند یک نقل قول خوب برای شما ایجاد کند زیرا آنها باید تمام کارها را از قبل برای شما تخمین بزنند بدون اینکه دقیقا بدانند چه کاری باید انجام شود. این یک حدس و گمان محض خواهد بود و شما نباید آن را به عنوان یک مشتری یا به عنوان یک آژانس بخواهید.

ممکن است دلیل خوبی وجود داشته باشد که چرا FO وجود ندارد، به عنوان مثال به این دلیل که یک پروژه نسبتا کوچک است یا به این دلیل که قبلاً طرحی وجود دارد که تمام عملکردها در آن طراحی شده اند. اگر آژانس شما با یک FO در یک پروژه کار نمی کند، دلیل این کار را بپرسید. اگر شک دارید که آیا انتظارات به درستی مطابقت دارند یا خیر، از آژانس خود بخواهید که یک FO با شما ایجاد کند.

تفاوت بین طراحی کاربردی و طراحی بصری چیست؟

یک طرح بصری همیشه پس از ایجاد طرح کاربردی دنبال می شود. طراحی کاربردی سندی است که توضیح می‌دهد وب‌سایت جدید چگونه باید باشد و چه کاری انجام می‌دهد، طراحی بصری شرح بصری آن است. به عنوان مثال، در یک طراحی کاربردی، شما تعیین می کنید که کدام بلوک ها و عناصر باید در یک صفحه ظاهر شوند (و به چه ترتیبی) و سپس یک طراح آن را به یک طرح بصری تبدیل می کند.

نام های دیگر برای طراحی کاربردی
ممکن است اتفاق بیفتد که نام دیگری به FO داده شود. در Van Ons ما گاهی FO را یک سند فنی می نامیم. ما این کار را برای جلوگیری از سردرگمی برای مشتری انجام می دهیم و به وضوح نشان می دهیم که این یک طراحی نیست بلکه شرح و بسط سایت بر اساس تکنیک هایی است که ما استفاده خواهیم کرد.

هزینه ساخت VSD چقدر است؟
این در هر FO و هر وب سایت بسیار متفاوت است. مهمترین عاملی که تعیین می کند چقدر زمان باید برای یک FO صرف شود، پیچیدگی و اندازه وب سایت است. وب‌سایتی که در آن چند صفحه با یک بخش وبلاگ دارید، نسبت به یک پلتفرم با محیط من یا پیوندهایی به سیستم‌های خارجی، پیچیدگی و بزرگی کمتری دارد. بنابراین ایجاد یک FO می تواند چند روز طول بکشد، اما می تواند چندین هفته نیز طول بکشد. برای یک وب‌سایت «ساده» می‌توانید چند روز تا یک هفته را در نظر بگیرید، برای یک وب‌سایت با پیوندها یا محیط‌های من اغلب بیش از یک هفته.

https://bit.ly/3sgq8xO


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۹:۳۷ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)

ساختار آژانس تبلیغاتی چگونه است؟

یک آژانس تبلیغاتی باید مشتریانی را جذب کند تا بتواند کار کند و محصولات باکیفیت ایجاد کند تا جایگاه خود را در دنیای تبلیغات به طور فزاینده ای بهتر کند. این دارای بسیاری از کارگران و بخش های مختلف است که برای انجام یک کار خوب روی محصول نهایی ضروری هستند. اینها هستند: آژانس تبلیغاتی در اصفهان

بخش حساب: کسانی که مسئول صحبت با مشتری هستند در اینجا کار خواهند کرد، وظیفه آنها جذب مشتری برای انجام یک کمپین تبلیغاتی با شرکت خود است تا به دنبال منافع مشتری و شرکت باشند. علاوه بر این، از آنجایی که شما از نزدیک با مشتری کار می کنید، می توانید کمپین تبلیغاتی را مدیریت کنید.
تیم خلاق: آنها وظیفه بیان کمپین تبلیغاتی را بر عهده دارند، از متن ها گرفته تا ایده ای که می خواهید نشان دهید و غیره. برای این کار، چهره‌های مهم مختلفی وجود دارد که هر کدام عملکردی را انجام می‌دهند که به کمپین اضافه می‌کند.

مدیر خلاق آژانس تبلیغاتی

او رئیس است و مسئول اطمینان از این است که تمام بخش‌های تیم خلاق همانطور که باید و طبق برنامه کار می‌کنند تا محصول نهایی خوب را به موقع تولید کنند.
مدیر هنری: موقعیت شما نیز مهم است، به ویژه در مشارکت در مورد چیز خاصی که می تواند از نظر فنی برای کمپین خوب باشد، اشاره به تصویر، مفهوم و غیره.
کپی: احتمالاً عملکرد کپی مهم ترین است، به کیفیت بالای تولید، مونتاژ، ویرایش و غیره بستگی ندارد، بلکه به نبوغ بستگی دارد. کپی مسئول ایجاد شعار است، عبارتی که نشان دهنده برند است، که مشتریان را جذب می کند زیرا باعث می شود مردم با آن بمانند. شعار باید عبارتی باشد که تاثیرگذار باشد، صدای خوبی داشته باشد و بتواند به راحتی در ذهن مردم بماند.
تهیه کننده: مسئولیت بیان کل کمپین، از ایجاد جایگاه تبلیغاتی در صورتی که محصول مورد نظر او باشد، بازیگران، ایده، همچنین مسئول تدوین و غیره را بر عهده دارد.
روابط عمومی: کارکرد روابط عمومی حفظ رابطه بهتر بین شرکت، مشتری، مدیران رسانه و غیره خواهد بود. به طور خلاصه، او کسی خواهد بود که ارتباطات خوب و مؤثری را در مورد شرکت حفظ می کند و به آن تصویر خوبی می بخشد.
با این حال، بسته به اندازه آژانس، ممکن است برای یک پروفایل انجام چندین نقش طبیعی باشد.

برخی از کارگران در یک آژانس تبلیغاتی ممکن است تمرکز خلاقانه تری داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است تمرکز فنی یا مدیریتی بیشتری داشته باشند.

برخی از مسئولیت های احتمالی عبارتند از:

طراحی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی: این ممکن است شامل مفهوم سازی ایده ها، ایجاد قطعات تبلیغاتی (مانند تبلیغات چاپی، تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی، تبلیغات آنلاین و غیره) و تولید مواد تبلیغاتی باشد.
تحقیقات بازار: برای تعیین چگونگی بهبود کمپین های تبلیغاتی، شناسایی نیازها و ترجیحات مصرف کننده و ارزیابی عملکرد کمپین های موجود.
مدیریت مشتری: بسیاری از کارکنان یک آژانس تبلیغاتی مسئولیت حفظ روابط با مشتریان را دارند که ممکن است شامل ملاقات با آنها برای بحث در مورد نیازها و اهداف آنها و ارائه طرح ها و پیشنهادات باشد.
مدیریت پروژه: برنامه ریزی و هماهنگی پروژه های تبلیغاتی، که ممکن است شامل واگذاری وظایف به سایر اعضای تیم و نظارت بر پیشرفت پروژه باشد.
تجزیه و تحلیل و اندازه گیری عملکرد: تجزیه و تحلیل KPI ها و ایجاد داشبورد برای ردیابی استراتژی و تاکتیک ها. برای انجام این کار، آنها از ابزارهای ردیابی و تجزیه و تحلیل برای اندازه گیری عملکرد کمپین های تبلیغاتی و تعیین چگونگی بهبود آنها استفاده می کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۴:۳۷ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)