تبلیغات کسب و کار تبلیغات کسب و کار .

تبلیغات کسب و کار

ساختار آژانس تبلیغاتی چگونه است؟

یک آژانس تبلیغاتی باید مشتریانی را جذب کند تا بتواند کار کند و محصولات باکیفیت ایجاد کند تا جایگاه خود را در دنیای تبلیغات به طور فزاینده ای بهتر کند. این دارای بسیاری از کارگران و بخش های مختلف است که برای انجام یک کار خوب روی محصول نهایی ضروری هستند. اینها هستند: آژانس تبلیغاتی در اصفهان

بخش حساب: کسانی که مسئول صحبت با مشتری هستند در اینجا کار خواهند کرد، وظیفه آنها جذب مشتری برای انجام یک کمپین تبلیغاتی با شرکت خود است تا به دنبال منافع مشتری و شرکت باشند. علاوه بر این، از آنجایی که شما از نزدیک با مشتری کار می کنید، می توانید کمپین تبلیغاتی را مدیریت کنید.
تیم خلاق: آنها وظیفه بیان کمپین تبلیغاتی را بر عهده دارند، از متن ها گرفته تا ایده ای که می خواهید نشان دهید و غیره. برای این کار، چهره‌های مهم مختلفی وجود دارد که هر کدام عملکردی را انجام می‌دهند که به کمپین اضافه می‌کند.

مدیر خلاق آژانس تبلیغاتی

او رئیس است و مسئول اطمینان از این است که تمام بخش‌های تیم خلاق همانطور که باید و طبق برنامه کار می‌کنند تا محصول نهایی خوب را به موقع تولید کنند.
مدیر هنری: موقعیت شما نیز مهم است، به ویژه در مشارکت در مورد چیز خاصی که می تواند از نظر فنی برای کمپین خوب باشد، اشاره به تصویر، مفهوم و غیره.
کپی: احتمالاً عملکرد کپی مهم ترین است، به کیفیت بالای تولید، مونتاژ، ویرایش و غیره بستگی ندارد، بلکه به نبوغ بستگی دارد. کپی مسئول ایجاد شعار است، عبارتی که نشان دهنده برند است، که مشتریان را جذب می کند زیرا باعث می شود مردم با آن بمانند. شعار باید عبارتی باشد که تاثیرگذار باشد، صدای خوبی داشته باشد و بتواند به راحتی در ذهن مردم بماند.
تهیه کننده: مسئولیت بیان کل کمپین، از ایجاد جایگاه تبلیغاتی در صورتی که محصول مورد نظر او باشد، بازیگران، ایده، همچنین مسئول تدوین و غیره را بر عهده دارد.
روابط عمومی: کارکرد روابط عمومی حفظ رابطه بهتر بین شرکت، مشتری، مدیران رسانه و غیره خواهد بود. به طور خلاصه، او کسی خواهد بود که ارتباطات خوب و مؤثری را در مورد شرکت حفظ می کند و به آن تصویر خوبی می بخشد.
با این حال، بسته به اندازه آژانس، ممکن است برای یک پروفایل انجام چندین نقش طبیعی باشد.

برخی از کارگران در یک آژانس تبلیغاتی ممکن است تمرکز خلاقانه تری داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است تمرکز فنی یا مدیریتی بیشتری داشته باشند.

برخی از مسئولیت های احتمالی عبارتند از:

طراحی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی: این ممکن است شامل مفهوم سازی ایده ها، ایجاد قطعات تبلیغاتی (مانند تبلیغات چاپی، تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی، تبلیغات آنلاین و غیره) و تولید مواد تبلیغاتی باشد.
تحقیقات بازار: برای تعیین چگونگی بهبود کمپین های تبلیغاتی، شناسایی نیازها و ترجیحات مصرف کننده و ارزیابی عملکرد کمپین های موجود.
مدیریت مشتری: بسیاری از کارکنان یک آژانس تبلیغاتی مسئولیت حفظ روابط با مشتریان را دارند که ممکن است شامل ملاقات با آنها برای بحث در مورد نیازها و اهداف آنها و ارائه طرح ها و پیشنهادات باشد.
مدیریت پروژه: برنامه ریزی و هماهنگی پروژه های تبلیغاتی، که ممکن است شامل واگذاری وظایف به سایر اعضای تیم و نظارت بر پیشرفت پروژه باشد.
تجزیه و تحلیل و اندازه گیری عملکرد: تجزیه و تحلیل KPI ها و ایجاد داشبورد برای ردیابی استراتژی و تاکتیک ها. برای انجام این کار، آنها از ابزارهای ردیابی و تجزیه و تحلیل برای اندازه گیری عملکرد کمپین های تبلیغاتی و تعیین چگونگی بهبود آنها استفاده می کنند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۴:۳۷ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)