تبلیغات کسب و کار تبلیغات کسب و کار .

تبلیغات کسب و کار

دلیل تبلیغات چیست؟

تکنیک های متقاعدسازی تبلیغات محصولات زیبایی
عوامل موثر بر بودجه تبلیغاتی
نحوه دریافت تبلیغات در Tumblr
آیا تبلیغات بر مدیریت برند تأثیر می گذارد؟
تبلیغات در همه جا وجود دارد: شهرها بیلبوردهایی را به نمایش می گذارند که جدیدترین ویژگی های گوشی های هوشمند را چشمک می زند. تبلیغات شستشوی بدن به مصرف کنندگان این اطمینان را می دهد که اگر از محصولات شرکت خود استفاده کنند، علایق عاشقانه آنها را دنبال خواهد کرد. تبلیغات مجلات حین پرواز به مدیران این نوید را می دهد که می توانند با استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه خود ترفیع کسب کنند. شرکت تبلیغاتی

به گزارش بیزینس اینسایدر، از آنجایی که استراتژی های بازاریابی دیجیتال به دنبال افزایش 2 تریلیون دلاری فروش سالانه جهانی هستند، روش های تبلیغات پیچیده تر می شوند. اگرچه ممکن است مصرف کنندگان پیام های بازاریابی را بیش از حد ساده و گاه آزاردهنده درک کنند، تبلیغات چندین هدف را دنبال می کند.

تقویت فروش و سود خالص

هدف از تبلیغات افزایش سود کسب و کار است. تبلیغات به این هدف به روش های مستقیم و در عین حال ظریف و دستکاری دست می یابد. به عنوان مثال، یکی از تکنیک های تبلیغات باعث ایجاد حس بی کفایتی در مصرف کننده می شود که تنها زمانی قابل اصلاح است که کالا یا خدمات شرکت را خریداری کند. تاکتیک هایی از این قبیل افراد را وادار به خرید کالا می کند و سود را بهبود می بخشد.

سوزان کی جونز، نویسنده کتاب "بازاریابی اینترنتی تجارت به کسب و کار" توضیح می دهد که شرکت ها با تجزیه و تحلیل میزان هزینه شده در انواع کمپین های تبلیغاتی و مقایسه این رقم با درآمد کسب شده، تاثیر تبلیغات بر سود را اندازه گیری می کنند. پست کمپین تبلیغاتی این نسبت همچنین برای ارزیابی سودآورترین رسانه ها برای تبلیغات استفاده می شود. جونز توضیح می دهد که چگونه ایمیل های تجاری، برای مثال، بازدهی بالاتری را به ازای هر دلار نسبت به بازاریابی اینترنتی غیر ایمیلی ایجاد می کنند. شرکت سئو در اصفهان

وفاداری به برند را پرورش دهید

از مزایای تبلیغات می توان به القای حس وفاداری به برند اشاره کرد. به تصویر کشیدن یک محصول در یک تبلیغ، تصاویر، ایده آل ها و شخصیتی را منتقل می کند که با جمعیت مورد نظر مطابقت دارد. با همسویی نزدیک این ارزش ها، مصرف کنندگان بهتر با محصول ارتباط برقرار می کنند.

کسب و کارها بر این باورند که این ارتباط عاطفی به خریدار محصول ترجمه می شود. به عنوان مثال، یک تبلیغ برای یک اسکوتر به سبک ایتالیایی ممکن است یک جوان 20 ساله را در حال لذت بردن از یک قهوه در خیابان های ایتالیا نشان دهد. این تصویر ممکن است با زنان جوان طنین انداز شود و آنها را وادار به اتصال (و در حالت ایده آل، خرید) این محصول کند.

افزایش آگاهی محصول
تبلیغات همچنین در خدمت اطلاع رسانی به مصرف کنندگان در مورد ویژگی های منحصر به فرد محصولاتی است که شرکت می فروشد. این امر به ویژه برای کسب و کارهای جدید یا شرکت های تاسیس شده ای که از محصولات جدید و نوآورانه رونمایی می کنند بسیار مهم است. برای مثال، شرکت‌های فناوری، اقلامی با ویژگی‌های پیچیده را تهیه می‌کنند که اغلب تبلیغات افراد هیجان‌زده را منتشر می‌کنند و به حداکثر استفاده از این گزینه‌های جدید می‌پردازند. نمونه‌هایی از تبلیغاتی که آگاهی از محصول را ایجاد می‌کنند شامل بروشورها، آموزش‌های آنلاین و ویدیوهای نحوه انجام کار است.

افزایش سهم بازار
دلیل دیگر تبلیغات افزایش سهم بازار شرکت از یک صنعت معین است. با افزایش تعداد مصرف کنندگان وفادار، این شرکت از انعطاف پذیری قیمت محصول و حضور در بازار برخوردار است. موسسه مالی شرکتی (CFI) خاطرنشان می‌کند که افزایش سهم بازار می‌تواند باعث افزایش فروش، افزایش دید و تقویت شهرت شود و در عین حال بر رقابت تسلط یابد.

تاکتیکی که برای افزایش سهم بازار استفاده می شود ممکن است مستلزم ایجاد تبلیغاتی باشد که ارزش محصولات رقیب را نفی می کند. تبلیغات بازرگانی که "مطالعات آزمایشی" اثربخشی محصولات در مقابل رقبا را نشان می دهد، یکی از نمونه های این نوع تبلیغات است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۳۱:۳۱ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)