تبلیغات کسب و کار تبلیغات کسب و کار .

تبلیغات کسب و کار

داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما چقدر مهم است؟


در دنیای دیجیتال، هیچ کس اهمیت وب سایت برای یک تجارت را زیر سوال نمی برد. صرف نظر از بخش یا اندازه کسب و کار شما، یک صفحه وب حداقل حضور دیجیتالی است که یک سازمان باید برای اطمینان از اعتبار ارائه دهد. آیا برندهای موفقی را می شناسید که به صورت آنلاین سرمایه گذاری نمی کنند؟ بهترین شرکت طراحی سایت اصفهان

اینترنت رفتار مصرف کننده را تغییر داده است. برای مثال، اگر می‌خواهید ابتدا در مورد یک محصول/خدمت بیشتر بدانید، باید به فروشگاهی بروید.

اما امروزه برای خواندن توصیه ها و مقایسه قیمت ها کافی است به محتوای وب سایت ها، وبلاگ ها، انجمن ها و شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشید. همانطور که انتظار می رود، این تغییرات همچنین مسیر خرید مشتری را تغییر می دهد.

به همین دلیل است که در پست امروز اهمیت داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود را درک خواهید کرد. اگر این موضوع به شما علاقه مند است، بخوانید و نگاهی بیندازید!

تغییرات در سفر خرید چیست؟

سفر خرید نقشه برداری از مراحلی است که مصرف کننده برای تکمیل خرید محصول/خدمت طی می کند. و همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اینترنت در حال تغییر آن است.

در مدل سنتی، اولین لحظه حقیقت (FMOT) لحظه ای است که فرد در مقابل قفسه می ایستد و تصمیم می گیرد چه چیزی را بگیرد.

لحظه دوم حقیقت (به انگلیسی Second Moment of Truth - SMOT) زمانی اتفاق می افتد که او محصول را مصرف می کند، می بیند که آیا راضی است و تصمیم می گیرد که دوباره آن را بخرد یا خیر.

در مدل جدید، قبل از SMOT در محل فروش، مشتری بالقوه قبلاً تحقیقات زیادی در وب در مورد آنچه می خواهد بخرد انجام داده است. این مرحله توسط گوگل به عنوان لحظه های صفر حقیقت (ZMOT) نامگذاری شده است. بنابراین، در زمان خرید، شخص عملاً تصمیم خود را گرفته است.

پیامد بازاریابی این است که مصرف کنندگان از حالت منفعل خودداری می کنند و شروع به جستجوی اطلاعات مورد علاقه آنها در کانال هایی می کنند که به آنها اعتماد دارند. و البته، شرکت شما باید در طول ZMOT با او صحبت کند. یک نکته خوب برای خواندن کتاب ZMOT: Conquering Zero Moments of Truth است که برای دانلود رایگان در دسترس است.

مزایای داشتن وب سایت چیست؟ دید را افزایش می دهد
اگر مردم می خواهند استقلال به تنهایی تحقیق کند، وب سایتی ارائه دهید که اطلاعات به روز داشته باشد. داشتن وبلاگی که به عنوان نقطه تماس بین کسب و کار شما و مشتریان بالقوه شما باشد بسیار مفید است.

از طریق تولید دوره‌ای محتوای مرتبط به صورت متنی یا ویدیویی، می‌توانید علاوه بر ایجاد قدرت در حوزه تخصصی خود، آنها را در مورد موضوع کسب و کار خود آموزش دهید.

همچنین مهم است که به رتبه بندی صفحه خود در موتورهای جستجو توجه داشته باشید. سئو (در زبان انگلیسی، Search Engine Optimization) دقیقاً بهینه سازی آن است و شامل عوامل درون صفحه مانند بازاریابی محتوا و عوامل خارج از صفحه مانند ساخت لینک است.

به هر حال، یک برند شناخته شده در محیط آنلاین اعتماد بیشتری را القا می کند، که عامل تعیین کننده ای در تصمیم گیری خرید است.

تبدیل های بیشتری ایجاد می کند


وب سایتی که تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد (به انگلیسی، User Experience - UX) به تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه و سپس به مشتریان کمک می کند. اگرچه UX حوزه جدیدی از طراحی نیست، اما با ظهور دستگاه های تلفن همراه فضا را به دست آورده است.

به عنوان مجموعه ای از تجربیات و احساساتی که کاربر هنگام مرور صفحه خود احساس می کند، هنگام انتخاب محصول/خدمات برای خرید اهمیت زیادی دارد.

یک تجربه بد به اعتبار شرکت لطمه می زند. از سوی دیگر، مصرف کنندگان راضی اغلب نظرات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند که منجر به دهان به دهان معروف می شود.

به یاد داشته باشید که روی یک قالب واکنش‌گرا سرمایه‌گذاری کنید، که با اندازه صفحه نمایشی که در آن نمایش داده می‌شود، سازگار است. با افزایش تبلت ها و گوشی های هوشمند، دیگر راهی وجود ندارد که مطمئن شوید مشتری بالقوه شما در سایت شما قرار خواهد گرفت، درست است؟ بنابراین، اگر می توانید نسخه موبایلی نیز داشته باشید، مهم است.

برای اینکه ایده ای داشته باشید، تلفن های همراه به عنوان ابزار اصلی اتصال به اینترنت برای مردم ادغام شده اند. این اطلاعات برگرفته از نظرسنجی نمونه ملی خانوار (پناد) در سال 2015 است که توسط موسسه جغرافیا و آمار انجام شده است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۸:۴۵ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)