تبلیغات کسب و کار تبلیغات کسب و کار .

تبلیغات کسب و کار

5 اکانت پردرآمد اینستاگرام در سال 2022

بدیهی است که سلبریتی ها در مورد بدنامی یک شروع خوب دارند. هنگامی که آنها یک حساب اینستاگرام ایجاد می کنند، بلافاصله هزاران فالوور دریافت می کنند. این اعداد برای همه صدق نمی کند، اما جالب است که ببینید رسانه های اجتماعی چقدر می توانند برای اینفلوئنسرها سودآور باشند. در اینجا 5 اکانت اینستاگرام پردرآمد امروزی آورده شده است: شرکت تبلیغاتی اینستاگرام

کریستیانو رونالدو - 475 میلیون دنبال کننده و 1,604,000 دلار به طور متوسط ​​در هر پست
دواین «راک» جانسون – 334 میلیون دنبال کننده و میانگین 1523000 دلار در هر پست
آریانا گرانده – 328 میلیون مشترک و میانگین 1510000 دلار برای هر پست
کایلی جنر - 365 میلیون دنبال کننده و 1,494,000 دلار به طور متوسط ​​در هر پست
سلنا گومز – 341 میلیون دنبال کننده و میانگین 1,468,000 دلار در هر پست
چگونه در اینستاگرام به عنوان یک تجارت درآمد کسب کنیم؟
یکی از بهترین راه‌ها برای موفقیت در اینستاگرام در سال 2023، حضور و فعال بودن و تعامل در پلتفرم (اما همچنین دنبال کردن روندها) است. در اینجا نحوه دستیابی به آن آورده شده است.

1. پیشنهادات ویژه را تبلیغ کنید
مردم عاشق گرفتن معاملات هستند (و کاربران اینستاگرام عاشق خرید چیزهایی هستند: 44٪ می گویند که هر هفته از این برنامه برای خرید استفاده می کنند).

از اینستاگرام برای تبلیغ تمام نکات برجسته کسب و کار خود، به خصوص فروش های تبلیغاتی استفاده کنید. با به اشتراک گذاشتن یک پیشنهاد یا کد تخفیف عالی در اینستاگرام، نه تنها برای فالوورهای خود تبلیغ می کنید، بلکه اشتراک گذاری این اطلاعات را برای مردم آسان تر می کنید.

این پست از برند پوشاک @smashtess فروش آخر سال را اعلام می کند و نظرات زیادی دارد که افراد دوستان خود را تگ می کنند. این یک راه عالی برای تبلیغ پیشنهاد شما و دریافت سهام رایگان است.


2. شمارش معکوس برای عرضه محصول جدید ایجاد کنید

شما می توانید از اینستاگرام استفاده کنید تا به دنبال کنندگان خود طعم محصولات یا خدمات جدید خود را بچشند. به لطف ویژگی‌های «شمارش معکوس» یا «یادآوری»، مشتریان بالقوه شما به راحتی متوجه خواهند شد که محصولات جدید شما چه زمانی برای فروش در دسترس خواهند بود. این راهی برای ایجاد هیجان در مورد پیشنهاد شما است. در هنگام راه اندازی، کاربران اعلانی دریافت می کنند که به آنها یادآوری می کند محصولات شما را بررسی کنند (و در حالت ایده آل، آنها را به سبد خرید خود اضافه کنند).

3. یک فروشگاه در اینستاگرام ایجاد کنید
فروشگاه در اینستاگرام راهی برای کسب درآمد مستقیم در برنامه است. کاربران می توانند محصولات را با استفاده از ابزارهای تجارت الکترونیک داخلی خریداری کنند. برای مشاغل، راه اندازی فروشگاه بسیار آسان است.


فروشگاه‌های اینستاگرام بهترین دوست یک خریدار بی‌تحرک هستند (یا بدترین کابوس، همه اینها به چشم‌انداز بستگی دارد). محصولات یا خدمات شما برای فروش در فید اخبار مشترکین شما، بین انتشارات کلاسیک نمایش داده می شود.

فروشگاه در اینستاگرام همچنین یک راه عالی برای ارائه خدمات سریع مشتری به افرادی است که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند (75٪ افراد بالای 13 سال در سراسر جهان، بنابراین اساساً همه). مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند شما یک پیام خصوصی برای شما ارسال کنند یا نظر بدهند (نکته: اگر از پیام ها غرق شده اید، چرا از یک ربات چت برای کمک به تیم خدمات مشتری خود استفاده نکنید؟).

در هر پستی که حاوی یک محصول قابل خرید باشد، نماد کیف ظاهر می شود تا به کاربران اطلاع دهد که این محصول برای خرید در دسترس است.

برند پوشاک پتی باتو از برچسب های محصول در بسیاری از نشریات استفاده می کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۲۷:۱۰ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)