تبلیغات کسب و کار تبلیغات کسب و کار .

تبلیغات کسب و کار

مزایای تبلیغات رسانه های اجتماعی

نزدیک به 76 درصد از جمعیت فرانسه به طور فعال از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. بنابراین، تبلیغات در این رسانه ها برای VSE ها و SME هایی که مایل به کسب شهرت هستند و فعالیت خود را شناخته شده اند، ضروری می شود. نکات ما را برای بهره مندی از تبلیغات موثر در شبکه های اجتماعی کشف کنید. تبلیغات اصفهان

مزایای تبلیغات رسانه های اجتماعی

بسیاری از مصرف کنندگان پس از دیدن یک برند، خدمات یا محصول در شبکه های اجتماعی، قبلاً خرید کرده اند. بنابراین انتشار یک تبلیغ در این پلتفرم های شبکه مزایای جالبی را در مقایسه با تبلیغات سنتی ارائه می دهد.

 

هدف گذاری دقیق و با کیفیت
تبلیغات در شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهد مخاطبان بسیار دقیق تری را هدف قرار دهید. با داده‌هایی که هر شبکه اجتماعی از کاربران خود جمع‌آوری می‌کند، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند هدف خود را با استفاده از فیلترهای قدرتمند در جمعیت‌شناسی، علایق یا گروه سنی انتخاب کنند. علاوه بر این، این امکان وجود دارد که مشترکین (یا حتی دوستان مشترکین) را که قبلاً صفحه شرکت شما را دنبال می کنند از یک کمپین تبلیغاتی شامل یا حذف کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ اصفهان

هزینه ای بسیار مقرون به صرفه

تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای شرکتی که می خواهد با بودجه اندکی فعالیت های خود را عمومی کند بسیار سودمند است. برخلاف سایر اهرم های بازاریابی، با هزینه های بسیار مقرون به صرفه در دسترس است. این یکی از دلایلی است که ما اغلب آن را به مشاغل کوچک و متوسط ​​توصیه می کنیم.

به عنوان مثال، فیس بوک امکان انجام کمپین های تبلیغاتی را از 1 یورو در روز ارائه می دهد. با این حال، این قیمت ممکن است بسته به اندازه مخاطبان هدف و اهداف هر کمپین افزایش یابد. بنابراین تبلیغات در شبکه های اجتماعی باعث رشد SME ها می شود و در عین حال به آنها اجازه می دهد تا بازگشت سرمایه (ROI) بودجه تبلیغاتی خود را بهتر بهینه کنند.

افزایش شهرت
تبلیغات رسانه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی است که به شما امکان می دهد به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. تبلیغات در اخبار مصرف کننده ای که با شخصیت مورد نظر مطابقت دارد نمایش داده می شود. بنابراین، برخلاف آنچه که در مورد تبلیغات در موتورهای جستجو اتفاق می افتد، قبل از تحت تأثیر قرار گرفتن نیازی به نیاز خاصی ندارد.

این کمک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتری به صفحه یا وب سایت رسمی شرکت بیایند، این بازدیدکنندگان را می توان به مشتریان جدید تبدیل کرد. بنابراین تبلیغات در شبکه های اجتماعی به دستیابی به اهداف فروش و توسعه آگاهی شرکت کمک می کند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی در نهایت امکان اندازه گیری بازگشت سرمایه را فراهم می کند. ما به داده های دقیق در مورد تعاملات و ترافیک ایجاد شده توسط یک نشریه دسترسی داریم.

تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی راه اندازی کنید

کدام شبکه های اجتماعی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید
کدام شبکه اجتماعی را بر اساس اهداف خود انتخاب کنید؟
برای تبلیغات موثر، ضروری است که شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. در واقع، هر شبکه اجتماعی یک شبکه تبلیغاتی با عملیات و مخاطبانی ارائه می دهد که ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، لینکدین برای یک کمپین B2B مفیدتر است در حالی که اینستاگرام برای تبلیغات B2C موثرتر خواهد بود. از سوی دیگر، فیس بوک گزینه های تبلیغاتی پیچیده تری را ارائه می دهد.

تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام
فیس بوک در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان است. در فرانسه ماهانه بیش از 38 میلیون کاربر دارد. این امر آن را به یک پلتفرم ضروری در زمینه بازاریابی وب تبدیل می کند.

شبکه تبلیغاتی فیس بوک طیف گسترده ای از قالب های تبلیغاتی (ویدئو، تصویری، انتشار تقویت شده، نمایش اسلاید) را ارائه می دهد. این مزیت تنوع کمپین ها، رسیدن به هدف بزرگتر و افزایش تبدیل را دارد.

اصل برای تبلیغات در اینستاگرام یکسان است. اما مخاطبان در اینستاگرام جوان تر هستند. او همچنین بیشتر به مد، آشپزی و داستان علاقه دارد.

تبلیغات در Linkedln
Linkedln بزرگترین شبکه حرفه ای در جهان است. با نزدیک به 546 میلیون حساب کاربری، یک ابزار ضروری برای شرکت هایی است که قصد توسعه استراتژی بازاریابی دیجیتال B2B خود را دارند.

Linkedln Ads به شما امکان می دهد تبلیغات را به شکل زیر نمایش دهید:

متون (تبلیغات متنی)
تصاویر،
محتوایی که در فید خبری ظاهر می‌شود (به‌روزرسانی‌های حمایت‌شده)،
محتوا مستقیماً به صندوق ورودی هدف ارسال می شود (در ایمیل حمایت شده).
ابزارهای ارائه شده توسط Linkedln به شما این امکان را می دهد که با افراد بالقوه بسیار ماهر در تماس باشید. همچنین این شبکه ایده آل برای راه اندازی کمپین های استخدام است.

تبلیغات در TikTok
از سال 2020، برنامه TikTok به طور تصاعدی رشد کرده است. این پلت فرم تبلیغاتی عالی است


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۵:۴۴ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)